Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsEverson Griffen di i Vichinghi "ottene a cura chì hà bisognu" dopu...

Everson Griffen di i Vichinghi “ottene a cura chì hà bisognu” dopu a crisa in casa


U Minnesota Vikings hà dettu chì l’estremità difensiva Everson Griffen era ricivutu cura è avia lasciatu a so casa à a fine di u marcuri dopu meziornu, dopu chì u Pro Bowler hà chjamatu l’applicazione di a lege prima di a matina, affirmannu chì qualcunu era in a so residenza è prova di tumballu.

I Vichinghi anu publicatu una dichjarazione dicendu chì Everson Griffen hè statu notificatu da l’agenzii di l’infurzazioni di a lege è riceve a cura curretta. U Dipartimentu di Pulizia di Orono, l’Uffiziu di u Sheriff di u Carver County è l’Uffiziu di u Sheriff di Hennepin County sò stati tutti notificati da i Vichinghi. Anu rispostu rapidamente è dimustranu a so dedicazione per assicurà chì a situazione si risolve pacificamente. “U nostru focusu hè nantu à a sicurità è a salute di Everson, è a prestazione di risorse adeguate per a so famiglia”.

U Dipartimentu di a Sicurezza Publica di Minnetrista hà dettu chì hà ricevutu una chjama 911 da Griffen à 3 ore di matina, dicendu chì una persona era in a so casa è chì avia bisognu di l’aiutu di a polizia. Griffin hà trasmessu à u dispatcher 911 chì avia sparatu un’arma è nimu in a casa hè statu feritu.

Griffen hà sparte una foto di Instagram chì hè stata sguassata dopu. Ellu disse chì Griffen campava in a so casa, è chì qualcunu “tentava di scoppiallu”. Discriva a so pistola aghjustendu chì era registrata per ellu stessu è chì hà compru tutte e balle in cità.

I Vikings anu dettu u marcuri chì anu mandatu prufessiunali di salute mentale da a squadra à a casa di Griffen, è chì travagliavanu cù a polizia.



Source: https://philippinenewsdaily.com/vikings-everson-griffen-getting-the-care-he-needs-after-crisis-at-home/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments