Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsFallu in u numeru di Americani chì dumandanu prestazioni di disoccupazione à...

Fallu in u numeru di Americani chì dumandanu prestazioni di disoccupazione à u so puntu più bassu in 52 anni


WASHINGTON (AP) – U numeru di americani chì dumandanu prestazioni di disoccupazione hè cascatu a settimana passata à u livellu più bassu in più di mezzo seculu, un altru signu chì u mercatu di u travagliu di i Stati Uniti hè in ripresa rapida da a recessione di coronavirus di l’annu passatu.

U livellu più bassu di disoccupazione da nuvembre 1969 era di 71 000 à 199 000. Questa caduta era più di l’aspittava da l’economisti.

A media di quattru settimane di rivendicazioni, chì liscia l’alti è i bassi settimanali, hè ancu calata – da 21,000 à pocu più di 252,000, u più bassu da a mità di marzu di u 2020, quandu a pandemia hà sbattutu l’ecunumia.

U numeru di applicazioni hè cascatu da ghjennaghju quandu anu righjuntu 900,000. Avà, però, hè sottu à a tarifa preandemica di 220 000 à settimana. I dichjarazione di assistenza senza travagliu sò un indicatore di licenziamenti.

In totale, 2,25 milioni di americani anu ricivutu cuntrolli tradiziunali di disoccupazione in a settimana chì finisce u 13 di nuvembre. Questu hè un pocu menu di a settimana prima.

U guvernu federale hà supplementatu i prugrammi di l’assicuranza di disoccupazione di u statu cù un pagamentu supplementu di $ 300 à settimana è estende i benefici à i travagliadori, quelli chì sò senza travagliu per almenu sei mesi è altri. In u ghjugnu di u 2020, più di 33,000,000 americani anu ricevutu qualchì tipu di assistenza da i prugrammi federali.

Dopu à a pandemia di coronavirus…



Source: https://gt-ride.com/fall-in-the-number-of-americans-applying-for-unemployment-benefits-to-their-lowest-point-in-52-years/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments