Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsFighjate Meghan Markle Prank Invitati senza sospetti in "The Ellen DeGeneres Show"

Fighjate Meghan Markle Prank Invitati senza sospetti in “The Ellen DeGeneres Show”


NEW YORK (AP) – Era u MeghanHour ghjovi, in u talk-show di a so amica Ellen DeGeneres, cum’è a duchessa di Sussex hà aiutatu à accoglie un invitatu speciale, chjappà in u studio à i venditori di scherzi è hà dettu ch’ella cucinerà a cena di Thanksgiving. ella stessa.

“Mi piace a cucina. Seremu in casa, ci rilassemu è si stallanu, ” Meghan hà dettu di u so secondu Thanksgiving in California cù u prìncipi HarryE avà i so dui figlioli.

Meghan è DeGeneres si sò scontru per a prima volta più di deci anni fà in una tenda di animali. I dui parlavanu di Halloween.Archie era un dinosauru è u zitellu Lili un skunk), è prublemi più serii cum’è u travagliu di Meghan per spinghje u permessu di famiglia pagatu federale. Ella disse chì Harry si adatta bè à California, Montecito induve Ellen vive.

Warner Bros. hà publicatu sta foto chì mostra a Duchessa Sussex in una taping per “U prugramma Ellen DeGeneres” in u so lottu di Burbank.
Michael RozmanMichael Rozman / Warner Bros.

“Li piace”, disse Meghan. “Semu solu felici.”

Meghan era divertente in u stilu di Ellen quand’ella purtava un auricular per permette à Ellen di dì à ella ciò chì duverebbe dì mentre cercava i prudutti di trè venditori in u studio.

Meghan miagolò in orecchie di gattu, divorò salsa piccante nantu à crackers cum’è un chipmunk è teneva un cristallu enormu à a so faccia – tuttu dopu chì un assistente fintu hà dettu à u trio di venditori di trattà cum’è tutti l’altri. Ùn si pudianu fà di ride.

“Lasciate a mamma tastà un pocu. U mo boo adora a salsa piccante “, disse Meghan à un venditore cù una tavola piena di salsi piccanti. “Mamma vole un pocu di calore”.

Più tardi in “The Ellen DeGeneres Show”, Ellen è Meghan anu accoltu Brittany Starks, una mamma è parrucchiere di Tennessee chì hà restituitu dopu esse aiutata in i tempi duri intrecciandu i capelli di i scolari gratuitamente. A Twist of Greatness hè a so carità.

TisBest è u show televisiu eranu partenarii filantropici. Hanu donatu $ 20,000 à a so causa. Meghan è Harry anu radduppiatu a donazione cù $ 20,000.

“Avemu statu cusì toccu da a vostra storia”, Meghan hà dettu à Starks, abbracciandula.

","tipu":"video","meta":"url":"https://www.youtube.com/watch?v=2aa3-C6s0NA","tipu":"video","versione":"1.0","titulu":"Meghan, a duchessa di Sussex, è Ellen sorprendenu a mamma sola chì intreccia i capelli di i zitelli gratuitamente","autore":"The EllenShow","autore_url":"https://www.youtube.com/channel/UCp0hYYBW6IMayGgR-WeoCvQ","provider_name":"YouTube","descrizzione":"Ellen è a so invitata Meghan, a duchessa di Sussex, anu surprised Brittany Starks, una mamma sola chì recentemente hè diventata virali per intreccia i capelli di i zitelli gratuitamente prima di u primu ghjornu di scola. U so attu di amabilità si trasformò in a so iniziazione di u so propiu senza prufittu, “A Twist of Greatness”. Brittany spiegò perchè hà cuminciatu à treccia in u primu locu, è cumu vole aiutà i zitelli in a cumunità chì avanzanu. Dopu, Ellen l’hà sorpresa cun un rigalu da i so amichi in TisBest, è Meghan, a duchessa di Sussex, hà avutu u so propiu rigalu da a so Fundazione Archewell per a Bretagna ancu! Purtatu à voi da TisBest.nnSubscribe: https://youtube.com/theellenshow?sub_confirmation=1nVerificate i vostri elenchi lucali per fighjà Ellen oghje: https://ellen.tv/3BOuzz4nn#MeghanMarkle #RoyalFamily #Ellen #TheEllenShow #EllenDeGeneres","thumbnail_url":"https://i.ytimg.com/vi/2aa3-C6s0NA/maxresdefault.jpg","thumbnail_width": 1280,"altezza_miniatura": 720,"cache_age": 86400,"opzioni":"_ principià":"etichetta":"Partendu da","valore":"","placeholder":"ex.: 11, 1m10s","_fini":"etichetta":"Finisce","valore":"","placeholder":"ex.: 11, 1m10s","_cc_load_policy":"etichetta":"Sottilichi chjusi","valore":false,"click_to_play":"etichetta":"Mantene a carica è ghjucà finu à cliccà","valore":false,"piena di sangue":false,"bandiere":[],"miglioramenti":,"opzioni":{"tema":"nutizie","dispusitivu":"desktop","edizione Info":"id":"noi","nomu":"US","ligame":"https://www.huffpost.com","locale":"fr_US","slideshowAd":"scriptTags":[],"altru HTML":"","slideshowEndCard":{"scriptTags":["attribs":,"scriptBody":"rn (function()rn var c = document.getElementById('taboola-endslate-thumbnails');rn c.id += '-' + Math.round(Math.random()*1e16);rn rn var taboolaParams = rn loader: "//cdn.taboola.com/libtrc/aol-huffingtonpost/loader.js",rn mode: "thumbnails-b",rn container: c.id,rn placement: "Endslate Thumbnails",rn target_type: "mix"rn ;rn rn if (typeof window.modulousQueue === "function") rn twindow.modulousQueue.add(function() doTaboola(taboolaParams); );rn else rn tdoTaboola(taboolaParams);rn rn ());rn"],"altru HTML":"

"},"isMapi":false,"isAmp":false,"hè Mt":false,"entrataId":"6197b0fae4b0f398af045c9c","EntryTagsList":"ellen-degeneres,meghan-markle,royals,famiglia-reale,the-ellen-degeneres-show,scherza,","rùbbrica Slug":"divertimentu","dipartimentu Slug":"divertimentu","sectionRedirectUrl":"https://www.huffpost.com/entertainment","sottucategorie":"celebrità, donne, tv, media"



Source: https://gt-ride.com/watch-meghan-markle-prank-unsuspecting-guests-on-the-ellen-degeneres-show/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments