Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsHalle Berry dice ch'ella hè una "Mamma assai megliu" cù u so...

Halle Berry dice ch’ella hè una “Mamma assai megliu” cù u so cumpagnu Van Hunt


Halle Berry Recentemente, Van Hunt hà parlatu brillanti di a so relazione cù ella è a so mamma, è ancu di l’impattu pusitivu chì a so amicizia hà avutu nantu à i so genitori.

una intervista cù a Salute di a Donna publicata u mercuri, u vincitore di l’Oscar hà dettu chì essendu cun Hunt a face chì si sente “realizzata” è à u turnu hà aiutatu à migliurà a so genitorialità.

“Mi sentu felice in a mo vita romanticamente, cum’è mamma, cum’è artista”, disse. “Sò una mamma assai megliu in questa circustanza di ciò ch’e avissi statu se aghju statu in una relazione romantica chì ùn m’hà micca servitu è ​​ùn m’hà micca fattu sentu cum’è aghju bisognu di sentu cum’è donna”.

L’attore, chì hè a mamma di a figliola Nahla è u figliolu Maceo, hà dettu in altrò in l’entrevista ch’ella vulia ch’ella avia scuntratu Hunt prima per avè pussutu “amà più longu”.

Halle Berry (a sinistra) è Van Hunt (a destra) assistenu à a 27a celebrazione annuale di ELLE Women In Hollywood, u 19 d’ottobre di u 2021 in Los Angeles.
Frazer Harrison via Getty Images

Hunt, chì hè un musicista vincitore di Grammy, hà parlatu ancu di i cambiamenti pusitivi in ​​a so vita.

U musicista hà dettu à Entertainment Tonight in marzu chì esse cun Berry hà fattu di ellu una “persona completamente diversa è possu dì cusì”.

“E pensu chì hà migliuratu ogni aspettu di a mo vita”, disse. In settembre 2020, a coppia hà annunziatu publicamente u so amore.

Berry è Hunt anu recentemente riunitu i so talenti per cullaburà à a colonna sonora di u novu film Netflix di Berry, “Bruised”. U filmu marca u debut in regia di Berry è ella hè ancu protagonista.

Ella disse à Entertainment Tonight in una entrevista publicata marti chì Hunt hà scrittu una canzone per a colonna sonora chjamata “Automatic Woman”, interpretata da HER.

“Mi piaceva travaglià cù Van, a mo persona”, disse Berry.

“Bruised”, tocca Netflix u marcuri.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Halle Berry dice ch’ella hè una “Mamma assai megliu” cù u so cumpagnu Van Hunt apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/halle-berry-says-shes-a-much-better-mother-with-partner-van-hunt/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments