Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsHarry Potter: 20 anni dopu: cumu u cast originale hà fattu dopu

Harry Potter: 20 anni dopu: cumu u cast originale hà fattu dopu


Harry Potter: 20 anni dopu: cumu u cast originale hà fattu dopu

Alex Taylor
Reporter di intrattenimentu

Publicatu
Ultima aghjurnazione: 2 Hours ago

A spartera

Fonte di l’imaghjini, Getty Images
Didascalia:

Rupert Grint, Rupert Grint è Daniel Radcliffe eranu i stelle di sta franchise di film

Pigliate i vostri cappelli di classificazione, u Cast Originale di Harry Potter si riunirà nantu à u screnu per celebrà u 20u anniversariu di Harry Potter è a Petra Filosofale.

Sicondu HBO Max, u speciale intitulatu Return to Hogwarts andrà in onda l’1 di ghjennaghju.

Rupert Grint, Emma Watson è Daniel Radcliffe sò i stelle di sta franchise. Seranu uniti da i so cumpagni di cast à a riunione per una discussione nantu à i filmi.

A so vita di i zitelli hè stata cambiata da i so roli in a magia, Harry Potter (Radcliffe), Ron Weasley (Hermione Granger) è Ron Weasley (Radcliffe). A versione in grande schermu di a serie immensa di JK Rowling di libri di fantasia per i zitelli hè stata un grande successu. Questu avvenimentu speciale ùn serà micca l’autore.

Questu annunziu hè statu fattu esattamente vint’anni fà, in u 20 anniversariu di a liberazione di u filmu originale. Deathly Hallows Part 2 hè stata liberata in i cinemas u 16 di nuvembre di u 2011.

Mentre stai aspittendu a lettera d’accettazione da Hogwarts, duie decennii sò passati da quandu i ghjovani stelle apparsu per a prima volta in scena. Eccu ciò chì anu fattu elli è u restu di u cast.

1. Harry Potter – Daniel Radcliffe

Radcliffe hè apparsu per a prima volta nantu à u screnu cum’è u protagonista di l’occhiu di Harry Potter à l’età di 12 anni.

Prestu, era sinònimu di u rolu di “picciottu chì campava”, è prestu diventò a figura pivotale di a franchise di filatura di soldi.

Radcliffe si burlava di a so situazione ritrattendu ellu stessu cum’è una superstar di l’adulescente scomoda è hormonale in Ricky Gervais’ Extras in 2006. In seguitu, hà pigliatu rolli audaci à u screnu è in u palcuscenicu.

Questu include a pruduzzione di Peter Shaffer’s Equus West End 2007. Hà avutu à fà qualchi scena senza robba è finta sessu cù un cavallu.

“Hè una parte straordinaria per una ghjovana attrice. Richard E Grant, un attore è attore britannicu hà dettu ch’ellu pigliava un risicu enormu cù u ghjovanu di 17 anni.

Radcliffe hà ghjucatu in Kill Your Darlings è The Woman in Black dopu à u filmu Potter di u 2011.

In u 2015, s’hè unitu à u cast di l’ensemble di Shane Carruth per The Modern Ocean. Era ancu unitu da Anne Hathaway è Keanu Reeves.

Dapoi Harry Potter, l’attore hà largamente evitatu i riflettori di a lista A è hà pigliatu roli in filmi cum’è Guns Akimbo, Victor Frankenstein è u thriller Guns Akimbo.

2. Emma Watson – Hermione Granger

Emma Watson, u più ghjovanu membru di u trio, avia solu 11 anni quandu Hermione Granger hè stata prima nantu à u screnu cum’è Hermione Granger.

Hà avutu una carriera variata, cumpresu a protagonista in Perks of Being a Wallflower (2019 adattazione cinematografica di Little Women), è ghjucà à Belle in u remake live-action di a Bella è a Bestia 2017.

Watson, però, hà fattu i tituli oltre à agisce.

In u 2009, si dichjara “propernerd” è hà firmatu per studià a literatura inglese à Brown. Brown hè un college Ivy League in i Stati Uniti.

Watson di Interview Magazine hà dettu chì si trasfirìu per cumpensà e so assenza in a scola.

I siti esterni ùn sò micca sottu u cuntrollu di a BBC.Tweet originale dispunibule nantu à Twitter

Discutendu di a vita studentesca cum’è una stella glubale cù u Sunday Times, hà dettu: “U primu ghjornu, aghju intrutu in a cantina è tutti sò andati completamente in silenziu è si sò vultati per fighjà mi… Aghju avutu à dì à mè stessu: “Va bè,” pudete fà questu.

Dopu un annu di filmazione Deathly Hallows, l’attrice hà ricevutu u so diploma in 2014.

Era un attivista appassiunatu. U so rolu d’ambasciadore di e donne di l’ONU per a bona vuluntà hà vistu u so nome trà e 100 persone influenti di u Time Magazine in u 2015.

  • Watson hè ottimista annantu à u prugressu di Time’s Up

Intervista cù Vogue Britannica, 2019, Ella hà parlatu in difesa di esse unica è contru à “l’influssu” di missaghju subliminale chì hè statu postu nantu à e donne.

Ella negò i rapporti l’annu passatu chì pensava di abbandunà a recitazione.

3. Rupert Grint- Ron Weasley

U ritrattu di Grint di Ron, Ron the Rogue, era amatu da parechji. Ma a stella hà dapoi largamente evitata u filmu dopu à a fine di Potter.

Una apparizione di u 2011 in u video musicale di a Lego House di Ed Sheeran hà marcatu un drammaticu ingressu à a vita publica. Questu hè statu seguitu da roli in filmi cum’è Into the White (2015) è 2015’s Moonwalkers (2016).

Grint, Matthew Broderick è Nathan Lane anu ancu sparte un rolu prominente in 2014 Broadway’s It’s Only A Play.

Didascalia per a figura

Avertissement: U cuntenutu di terzu pò include publicità

Ma fora di i picculi rolli intermittenti in spettaculi cum’è Snatch, l’assassini di l’ABC è Servant, hà principarmenti cuncintratu à invistisce i so risparmi in una cartera di pruprietà estensiva, stimata à valerà £ 24m secondu HELLO! rivista.

In più di fà i tituli, l’attore hà ancu revelatu chì era avà un babbu affissendu una maghjina cù a so figliola. Questu hà ancu marcatu u so debut in Instagram.

Hà scherzatu annantu à ellu stessu cum’è “Grinton the Gram” è hà dettu ch’ellu era solu 10 anni tardu à unisce à u situ di e social media.

4. Tom Felton – Draco Malfoy

Felton era u bully residente di Hogwarts è si trasferì à ghjucà à u male Dodge Landon in Planet of the Apes 2011.

U so travagliu TV hè aumentatu, cù roli in Murder in the First, The Flash è Logan apparsu nantu à a serie originale di YouTube Origin.

Felton dedica ancu tempu à a musica, una altra di e so passioni artistiche. Felton hè statu prisentatu in u video di James Arthur’s Empty Space in 2018, è dapoi hà liberatu parechji di i so pezzi, cumpresu l’EP YoOHoO.

  • Eventu di golf: Tom Felton di Harry Potter cade à e mani

Continua à amassi u so passatu Potter à l’età di 34 anni.

Hè cusì chì a scola in casa pare? Hà scrittu u tweet seguente:

5. Matthew Lewis – Neville Longbottom

Lewis hè cunnisciutu per u so rolu di Neville Longbottom (un caratteru goffo è senza sospezione) in televisione, film, teatru è altri roli.

Prima di apparisce in i spettaculi Happy Valley è Death in Paradise di a BBC, hà ghjucatu un rolu in Me Before You (2016).

Tuttavia, a franchise Potter cuntinueghja à avè una influenza pusitiva in a vita di Jones. Dopu avè riunitu à a Celebrazione di Harry Potter in Universal Studios Orlando in Orlando in 2017, Jones è



Source: https://virtualtrener.com/harry-potter-20-years-later-how-the-original-cast-did-next/

virtualtrener.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments