Joe Mixon curria per 123 yards, scuntendu dui touchdowns. I Cincinnati Bengals battu i Las Vegas Raiders per 32-13.

Dopu un addiu, i Bengali (6-4), sò tornati in a corsa di l’AFC Nord cun una vittoria in ognuna di dui partiti. I Raiders (5-5) anu patitu a so terza perdita da tandu quandu guidanu l’AFC West.

CLICCA QUI PER VEDERE PIÙ INFORMAZIONI SU FOXNEWS.COM COPERTURA SPORTIVA

Joe Burrow era 20 di 29 per 148 iarde è hà lanciatu un touchdown per Cincinnati, mentre chì u candidatu di l’Offensive Rookie of the Year Ja’Marr Chase hà fattu trè passaghji, cumpresu un TD. Chase hà ottu touchdowns, chì guidanu tutti i rookies.

Evan McPherson, u kicker di i Bengali, hè diventatu u tredecisimu ghjucatore à marcà trè gol di campu in più di 50 iarde in una sola partita. McPherson hè statu l’ultimu ghjucadore chì hà marcatu quattru gol di campu.

Intantu, a difesa di Cincinnati hà limitatu i Raiders à 278 yards, a seconda volta chì i Bengali tenenu un avversariu à menu di 300 yards in un ghjocu. Questu hè u terzu totale più bassu di Las Vegas sta stagione.

Derek Carr, quarterback dei Raiders, hà finitu 19-27 per 215 yards cù un touchdown è una intercept. U tight end Darren Waller hà pigliatu sette passaggi per 116 iarde, mentre chì a sola cattura di u so backup Foster Moreau era un touchdown di 19 iarde.

Las Vegas hà fiascatu à cunvertisce i so primi sei tentativi di terzu-down – un trattu di 14 consecutivi in ​​dui partiti da a perdita di a settimana passata à Kansas City – finu à chì Carr hà colpitu Hunter Renfrow per 8 iarde in un terzu è 2 cù dui minuti mancati. u ghjocu.

Comu si girò fora, Carr cunvertisce troppu tardi. Hè statu interceptatu nantu à e duie prossime partite di Carr è fubbe in a so seconda. Allora i Bengali vincenu.

Dapoi u so addiu, i Raiders sò stati outscored 96-23%.

E cose cumincianu bè per i Raiders dopu chì Yannick Ngakoue hà rigalatu l’offisa quandu u so fumble di striscia nantu à a prima guida di i Bengali hè finitu in manu di Dallin Leavitt, chì hà riturnatu u ballò 32 yards à u Cincinnati 9-yard-line.

In ogni casu, i Raiders, chì eranu 26th in cunversione di a zona rossa in touchdowns quand’elli entravanu in a Settimana 11, anu gestitu solu 1 iarda di a so unità iniziale è si sò stallati nantu à un scopu di campu.

I Bengali anu trascinatu 6-3 è anu apprufittatu di duie penalità da a difesa di i Raiders per andà à 72 iarde in solu 12 partite. Mixon hà marcatu un touchdown di 11 iarde.

I gol di campu di McPherson 53 è 51 yards ùn anu micca successu. In u quartu quartu, McPherson hà trovu a zona finale. Carr poi truvò Moreau, chì hà marcatu un touchdown di 19 yard per rinvià Las Vegas in 16-13.

CLICCA QUI PER L’APP FOX NEWS

Dopu chì u touchdown di Chase hà fattu 22-13, Carr hè statu interceptatu da Eli Apple è duie ghjucate dopu Mixon aghjunghjenu u puntu d’esclamazione cù una corsa di 20 yards à a zona finale chì mette u ghjocu fora di portata.

Dopu

Pittsburgh riceverà Cincinnati sta dumenica

Las Vegas, Dallas Thanksgiving.