Monday, December 6, 2021
Google search engine
HomeNewsI Brit Awards eliminanu e categurie maschili è femine

I Brit Awards eliminanu e categurie maschili è femine


I Brit Awards eliminanu e categurie maschili è femine

di Mark Savage
Corrispondente di a BBC Music

Publicatu
11 minuti fà

sparte

Fonte di l’imaghjini, Getty Images
Didascalia di l’imagine

Dua lipa hà vintu i britannichi per a megliu donna è a megliu canzone.

J Hus è Dua Lipa seranu ricordati cum’è l’ultimi vincitori maschili è femini di i Brit Awards.

U mutivu hè chì, à partesi di l’annu prossimu, e duie categurie si fusioneranu in un premiu per u megliu artista britannicu. L’urganizatori dicenu cusì.

Will Young è Sam Smith, dui artisti chì anu dumandatu u cambiamentu in u passatu, anu dettu chì u sistema attuale ùn permette micca à l’artisti non binari di participà.

Smith ùn era micca cunsideratu micca binariu è per quessa missu e nominazioni à i premii di questu annu.

Love Goes hà righjuntu u numeru 2 in i charts di u Regnu Unitu, ma a banda sentia ch’elli ùn puderanu micca entra in e categurie basate nantu à u sessu.

A stella chì chjamava i premii scriveva in Instagram quellu ghjornu. Mostra cumu e stelle sò più riflettenti di a nostra sucità.

  • Dua dumanda un aumentu di a paga di l’infermiera dopu avè battutu i britannichi
  • Eccu alcuni di i vestiti più stupenti nantu à a catifa rossa di i Brit Awards
  • I Brit Awards “riviseranu” i premii maschili è femini à partesi da 2019.

Smith hà scrittu in un postu ineditu chì “I britannichi sò una parte impurtante di a mo carriera”. Per mè, a musica hà sempre significatu unificazione è micca divisione.

Aspettu u ghjornu chì i premii rifletteranu a nostra sucità. Celebremu tutti, indipendentemente da razza, sessu, età o capacità.

Dapoi u 1977, i britannichi anu datu premii secondu u sessu da tandu. Ancu se a distribuzione di u premiu duverebbe esse rivista in 2019, l’urganizatori britannichi ùn anu micca cambiatu e categurie di vincitori maschili è femini.

U cambiamentu hè statu annunziatu in una dichjarazione. Anu dichjaratu chì a celebrazione di l’artisti hè di celebrà u so travagliu è a musica, micca cumu l’altri li vedenu.

A categuria internaziunale hà da vede u listessu cambiamentu. I migliori premii internaziunali maschili o femini, vinti quist’annu da Billie Eilish è The Weeknd rispettivamente, saranu rimpiazzati da un unicu premiu internaziunale di u megliu artista.

L’artisti femminili soffreranu

À u principiu, ci sò stati preoccupati se i cambiamenti marginalisanu l’artista femine. Tuttavia, altri premii in musica suggerenu chì questu ùn deve mai succede.

In 2017, i MTV Video Music Awards anu aghjustatu un premiu generale di u megliu artistu per rimpiazzà i so premii maschili è femini. Da tandu, i vincitori eranu Ed Sheeran è Camila Cabello è ancu Lady Gaga, Ariana Grande è Justin Bieber.

I Grammy anu fusionatu ancu e categurie maschili è femine per u megliu vocale pop, vocale country è vocale R & B in 2012. I premii sò stati divisi 50/50 in l’ultimi 10 anni.

I britannichi anu premiatu u megliu premiu di l’album, chì hè neutru di genere, à l’artisti solisti femine dece volte è l’artisti solisti maschili nove volte.

Ancu se i bandi sò stati premiati i migliori album 22 volte, solu Stereo MC’s è Fairground Attraction anu avutu un membru femminile.

S’ellu era in u locu, Dua Lipa puderia probabilmente vince un premiu cumminatu. Adele prubabilmente spazzerà u cunsigliu di l’annu prossimu.

Hè una candidata principale per u megliu album è u megliu artista. U so novu album 30 serà l’album di più successu in 2021.

Ma questu hè solu un cambiamentu …

I britannichi anu riduciutu ancu u numeru di premii di l’artisti, chì li permettenu di introduci premii basati nantu à u generu per a prima volta da u 2006.

I premii copre pop, rock è dance è rap. I britannichi ùn distribuiranu micca premii nantu à a basa di i voti da l’internu di l’industria musicale.

À u mumentu chì i premii sò stati distribuiti, 15 anni fà i vincitori includenu Lemar (megliu Urban Act), Kaiser Chiefs è James Blunt (“megliu Pop”).

Ancu più u premiu per u megliu ballu hè mancatu – Basement Jaxx hè statu l’ultimu à ricevelu in u 2004.

Sti cambiamenti seranu fatti pocu prima chì i britannichi apre u so votu u 10 di dicembre di u 2010.

A prussima cerimonia, chì si terrà l’8 di ferraghju 2022 in l’arena O2 di Londra, serà ospitu da Mo Gilligan (comediante) chì succederà à Jack Whitehall.

Continuate à seguità noi FacebookPudete ancu truvà noi nant’à Twitter @BBCNewsEnts. Mandateci un email si avete idee di storia [email protected].

Fonte: BBC.com

Condividi u vostru Cumentu sottu

[gs-fb-comments]

U post Brit Awards elimina e categurie maschili è femine apparsu prima in World News.





Source: https://virtualtrener.com/brit-awards-remove-male-and-female-categories/

virtualtrener.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments