Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsI fan di a Copa Mondiale affrontanu a ripresa in Qatar: Nisuna...

I fan di a Copa Mondiale affrontanu a ripresa in Qatar: Nisuna ubriachezza publica, PDA o Gay Sex


Serà una Copa Mondiale estremamente diversaPer i fan di football in l’annu prossimu Qatar L’ubriachezza publica in publicu serà pruibita. A PDA serà ancu severamente frenata in u paese musulmanu.

Cum’è un criticu scherzava: “Chì altru ci hè in a Copa Mondiale?”

Gianni Infantino hè u capu di u football FIFA, è hà incuraghjitu e persone LGBTQ à vene à a Copa Mondiale. “Tutti sò benvenuti” à l’eventu dopu u 21 di nuvembre à u 18 di dicembre, disse.

Questu puderia esse un prublema.

“U cumpurtamentu omosessuale hè illegale in Qatar”, hà avvistatu l’Uffiziu di l’Affari Esteri di Qatar. U codice ghjuridicu di Qatar richiede pene di prigiò finu à trè anni per “guidà, instigà o seduce un maschile in ogni modu per cummette sodomia o dissipazione … o per commette azioni illegali o immorali”.

In quantu à e coppie eterosessuali, ponu “tene e mani” in Qatar, ma micca assai più in publicu. “Mostra un affettu palesu è intimità in publicu hè disprezzatu”, secondu l’Autorità Turistica di Qatar.

E donne ponu participà à l’avvenimenti sportivi occidentali, cum’è un cennu à i fanali occidentali. purtassi shorts è faldesSecunnu u London Times, i costumi da bagno sò permessi nantu à e spiagge. Tutti l’omi è e donne duveranu portà vestiti cunservatori in musei, edifici di guvernu è in e strade.

“I visitatori (omi è donne) sò previsti di mostrà u rispettu per a cultura lucale evitendu eccessivamente sveli vestiti in publicu”, hà dettu l’autorità turistica. “Hè generalmente cunsigliatu per l’omi è e donne per assicurà chì e so spalle è i ghjinochji sò cuparti”.

L’alcolu à a Copa Mondiale serà vindutu in “zoni di fan” è in parti di stadii, ma alcune zone restanu senza alcool. Hè strettamente pruibitu di beie in publicu o impegnà in un cumpurtamentu ubriacu. risultatu in pena di prigiò sin’à sei mesiSecunnu l’Independent, questu era secondu l’Uffiziu di l’Affari Esteri Qatari.

E restrizioni sò certamente un prublema massivu à l’avvenimentu internaziunale chì prubabilmente attirà millaie di fan di football internaziunali chì anu una reputazione rimarchevule per esse chiassosi, volgari – è ubriachi.

Preoccupazioni particulari sò suscitate per e persone LGBTQ è i dilettanti di u sportu femminili chì si diverte in e so passioni. Hè illegale fà sessu fora di u matrimoniu in a nazione ultraconservatrice, è e donne migranti chì diventanu incinte fora di u matrimoniu rischianu a prigiò.

A fine di l’annu passatu, i passageri di l’aviò femine – cumpresi i citadini di a Nova Zelanda, l’Australia è a Gran Bretagna – sò stati strisciati è furzati à sottumette à esami vaginaliDopu chì un zitellu hè statu abbandunatu in l’aeroportu di Doha, i funzionari sò stati scunvolti. L’ufficiali in Qatar sò stati sconvolti prima da l’indignazione chì seguita.

Qatar World Cup: I scontri culturali sò solu un esempiu di tutte e polemiche chì l’intornu.

L’offerta di a nazione per esse u locu per a tazza hè stata valutata male da u principiu in un rapportu per a FIFA.

Ùn ci era micca una squadra di football naziunale è solu uni pochi di fan di football. nisun stadiu chì puderia accoglie a cumpetizione Era cusì caldu durante a cumpetizione abituale di a Copa Mondiale Schedule chì avissi bisognu di cambià di tempu in l’annu. Questu puderia causà u caosu per i prugrammi di ghjocu in u mondu cum’è a valutazione originale indicata.

A cumunità internaziunale hà criticatu duramente e violazioni di i diritti umani di Qatar in particulare in quantu à i so travagliadori migranti di l’armata.

Malgradu tutti l’ostaculi, u cumitatu esecutivu di a FIFA hà vutatu in 2010 per u Qatar per accoglie a Copa Mondiale 2022 – sopra i Stati Uniti è l’Australia – dopu chì i membri sò stati pagati milioni di dollari in corruzioni. U Dipartimentu di Ghjustizia di i Stati Uniti dice chì hè. Sicondu l’accusazioni di i Stati Uniti, u cumitatu hà sceltu a Russia cum’è ospitante per a Copa Mondiale 2018.

U Qatar hà guasi finitu l’ottu stadii chì ci vole a Cuppa usa u travagliu migrante in cundizioni squalidi è oppressivi L’urganisazioni di i diritti umani sò state paragunate à a schiavitù. Min. 50 travagliadori da i paesi migranti sò morti in accidenti di u travagliu l’annu passatu Circa 500 persone anu ferite gravi.

Almenu 14 dirigenti FIFA sò stati arrestati da a polizia svizzera chì travaglia in cungiunzione cù l’autorità di i Stati Uniti in una scena drammatica in a riunione annuale di l’associazione in Zurich in May 2015. L’ufficiali dichjaranu chì i Stati Uniti anu guidatu a crackdown dopu chì i funzionari di a Copa Mondiale sò stati attirati cù corruzioni.

Un numeru di casi sò stati purtati davanti à a Corte di Distrettu Orientale di New York. Anu rivelatu anni di frode è lavurazione di soldi in fraude di filu è racket in relazione à i pagamenti illegali in quantu à i tornei internaziunali di football, u marketing è a selezzione di u locu.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post I fan di a Copa Mondiale affrontanu una ripresa in Qatar: Nisuna ubriachezza publica, PDA o Gay Sex apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/world-cup-fans-face-crackdown-in-qatar-no-public-drunkenness-pda-or-gay-sex/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments