Cù un pussibule lockout à l’orizzonte, hè stata soprattuttu affari cum’è di solitu in u mercatu di l’agenti liberi – finu à avà.

Detroit hà firmatu u left-hander Eduardo Rodríguez. Houston hà firmatu u dirittu Justin Verlander. Noah Syndergaard si trasfirìu da i Mets è à l’Angeli sottu un costu di un annu.

CLICCA QUI PER PIÙ INFORMAZIONI SU FOXNEWS.COM COPERTURA SPORTIVA

A settimana passata era a scadenza per l’offerte qualificate. Questu hà ancu clarificatu quale avia da esse in u mercatu apertu.

Mentre resta per esse determinatu se l’incertezza chì circundava u prossimu trattu di travagliu avarà un impattu nantu à i muvimenti di l’offseason da i migliori ghjucatori, ùn si negà chì ci sò parechje scelte boni dispunibili per i squadre chì volenu migliurà a so squadra.

Quì sottu hè una lista di i principali agenti gratuiti di baseball, ordinati per pusizioni. In parentesi, appare l’età attuale di i ghjucatori.

CLICCA QUI PER L’APP FOX NEWS

TABLET STARTER MANCINI

Carlos Rodón, White Sox (28)

Hè una scumessa trà Rodón è Robbie Ray. Rodón ùn hà micca veramente minacciatu Ray in u votu Cy Young, ma a so ERA era di circa una meza corsa più bassu è hè ancu più ghjovanu. È Ray hà ricivutu una offerta di qualificazione mentre Rodón ùn l’hà micca, cusì pò fà di Rodón un scopu più attraente.

Opzioni alternative Ray: Ray hà fattu bè in 2020, ma ùn hè micca cum’è un miraculu. Inoltre, hà fattu assai bè in 2017. Clayton Kershaw ùn hà micca lanciatu per i Dodgers, ma hè dispunibule è, à 33 anni, pò ancu esse pruduttivu s’ellu hè sanu.

RELIEVE MANCINI

Aaron Loup, Mets (33).

Loup era 6-0 è avia una ERA di 0.95 in 65 partite. I so avversari l’hanu culpitu cù.192.

Ci sò altre opzioni. Andrew Chafin hà impressiunatu sia l’ultima stagione cù l’Atletica sia per i Cubs. Dopu à esse scambiatu à i Giganti da l’Anghjuli, Tony Watson hà riduciutu u numeru di camminate.

Starter destra

Max Scherzer, Dodgers (37)

Scherzer hè sempre in bona salute malgradu esse più di 50. Hà avutu un ERA à 3.15 o più bassu in ottu di l’ultime nove stagioni – l’unica volta chì era più altu era in a campagna 2020 accurtata.

Opzioni alternativu: Kevin Gausman pareva bè in 2020. Era una speranza Cy Young quist’annu, ma hè cascatu durante a seconda mità. I Mets di Marcus Stroman anu avutu una ERA di 3.02 in 2021, paragunatu à 33 partenze.

RELIEVER DESTRISTA

Raisel Iglesias, Angels (31)

Iglesias hà sappiutu salvà 34 partiti in Los Angeles. Tuttavia, e cose ùn anu micca andatu cum’è previstu per Cincinnati dopu a so partenza. Ognuna di e trè stagioni precedenti, chì ùn sò micca state tagliate, l’hà vistu salvà almenu 30 partite.

Un’altra opzione: Kenley Januarysen pareva esse in decadenza dopu à trè anni consecutivi postendu una ERA di più di 3.0. Dopu avè calatu à 2,22, hà tenutu i so avversari à una media di .153. Tampa Bay hà firmatu Collin McHugh l’ultima temporada. Questu hè un eccellente appruvamentu di u putenziale di un reliever. Era 6-1, cù una ERA 1.55.

CATCHER

Yan Gomes, Atletica (34)

Ancu s’ellu ùn ci hè micca un catcher di stelle quist’annu per i Stati Uniti, Gomes pò esse capace di furnisce un pocu pop.

Altre opzioni: Roberto Pérez hà battutu 24 homers in 2019 è dopu batted under .200 in 2020 and 2021. Robinson Chirinos hà avutu triple-digit homers per trè stagioni dritti da 2017-19, è hà ghjucatu solu 71 partiti trà.

PRIMA BASE

Freddie Freeman, Braves (32)

A partenza di Freeman avaria un impattu devastanti nantu à i campioni di a Serie Mondiale. Tuttavia, i cinque volte All Star è 2020 MVP seranu ben pagati. Hè difficiuli per ogni ghjucatore di pruduce sta cuerenza in ogni basa.

Opzioni alternative: Anthony Rizzo hè a megliu opzione di grande nome in prima. U so OPS era sottu. 800 per l’ultimi dui stagioni. Brad Miller hè appena tornatu da una stagione di Filadelfia cù 20 homers, ma hè improbabile di pubblicà una media di alta battuta.

SECONDA BASE

Marcus Semien, Blue Jays (31)

Elenchimu Semien cum’è un secondu baseman – induve hà ghjucatu soprattuttu sta stagione – è evitemu una decisione dura in shortstop. Semien, chì hà ghjucatu tutti i 162 partiti è hà fattu 45 homers sta stagione, era terzu in u votu MVP. Hà a più GUERRA di qualsiasi ghjucadore in baseball dapoi u principiu di a stagione 2019, secondu Baseball-Reference.com.

Altre opzioni: César Hernández hà fattu 18 home runs per Cleveland sta stagione prima di esse scambiatu à i White Sox. Ancu Donovan Solano hà avutu i so numeri offensivi calati ligeramente, hà ancu cuntribuitu bè à u record di 107 vittorie di i Giants.

TERZA BASE

Eduardo Escobar, Brewers (32)

In a so prima stagione in 2019, Escobar hà avutu 28 home runs. Escobar hà ghjucatu shortstop, prima è seconda basa.

Altre opzioni: Kyle Seager hà ricevutu una grande ovazione da i fan di Seattle à l’ultimu ghjocu di sta stagione – apparentemente eranu cunsapevoli chì puderia passà à un altru squadra. Jonathan Villar ùn pò micca avè i numeri di basa arrubati ch’ellu avia usatu, ma hè sempre capaci di furnisce casa runs in doppia cifra.

BRUTTA

Carlos Correa, Astros (27)

Correa avia 20 anni quandu hà fattu a so prima apparizione in a big league è hè solu timida di 30. Hè assai più ghjovanu di l’altri attori è pò esse u nome più ricercatu in questa offseason.

Avete altre opzioni. Ci sò parechje shortstops chì ponu esse fiducia. Trevor Story, Corey Seager è Javier Baez sò tramindui 27 anni. Javier Báez compie 29 anni u 1 di dicembre.

OUTFIELD

Starling Marte, Atletica (33)

Kris Bryant, Giants (29).

Nick Castellanos, Reds (29)

Marte hà pruvatu u so megliu per aiutà l’A in u stretchu finale è hà finitu cù a.841 OPS. Quist’annu, Marte hà ancu avutu a.841 OPS. Bryant ùn averà micca 30 anni prima di ghjennaghju, è Bryant pò ancu ghjucà à a terza basa cum’è l’outfield. Castellanos hà righjuntu i più alti di a carriera di 34 homers, batting average at.309 è OPS at.939.

Altre opzioni: Avisaíl García hà battutu 29 homers in carriera per Milwaukee è hè solu 30 anni. Chris Taylor era produtivu mentre ghjucava sei pusizioni per i Dodgers. U slugger giapponese Seiya Sugi hà fattu 38 homers cù Hiroshima Toyo Carp.

HITTER DESIGNATA

Nelson Cruz è Rays (41).

Cruz rallenta, ma hè solu una piccula quantità. Quist’annu, hà battutu 32 homers è publicatu a.832 OPS. U so puntu più bassu dapoi u 2012.

Opzioni alternative: Kyle Schwarber hè statu scambiatu da Washington, Massachusetts à Boston è hà finitu per firmà cù una squadra di a Liga Americana. Ancu s’ellu pò ghjucà in l’outfield, hè più cunnisciutu per u so bat. U so rolu dependerà di u locu è e regule. Quist’annu Mitch Moreland era più spessu in DH chì in prima, chì hà purtatu à una calata in a so prestazione offensiva.