NEWFox News pò esse intesu avà

Quandu una ghjuria di Wisconsin hà assoltu Kyle Rittenhouse di l’accusazioni di omicidiu a settimana passata, quellu sviluppu hà ostaculatu u prugressu di a scienza, u dipartimentu di chimica di una università di Virginia hà suggeritu in una serie di post in linea chì almenu un criticu deride cum’è “retorica pulitizzata” inappropriata.

E cumunicazioni nantu à u contu Instagram ufficiale di l’Università James Madison includenu ancu brevemente un video chjamatu “acquisizione di studiente” in u quale un studiente JMU lamentava “l’assassiniu” di “duie belle vite nere” – ancu s’è a ghjuria hà accunsentutu chì Rittenhouse hà agitu in sè stessu. difesa è i dui omi ch’ellu hà sparatu mortalmente eranu tutti dui bianchi.

U Dipartimentu di Chimica è Biochimica di a JMU hà publicatu un ricordu sabbatu chì era difficiule di cuncentrazione nantu à a scienza quandu avete paura di esse sparati o travolti da i manifestanti. Anu cuntinuatu à riferite à i numerosi sparatori di l’omi neri da Black Lives Matter, chì sò diventati oramai chjami di manifestazione.

U dipartimentu hà dettu: “Hè difficiuli di fucalizza nantu à a scienza se u vostru amatu pò esse uccisu cumprà Skittles, vende sigarette, ghjucà cù una pistola o pusendu in a so casa, camminendu, o purtendu un cappucciu, o ancu ottene skittles”. Questu hè statu riferitu oblicu à Trayvon Martin, Ahmaud Abery è Tamir Rice.

SPLC LEGA L’ACQUITAZIONE DI RITTENHOUSE AU “RACISMU SISTEMICO”, PRETENDE chì EMBOLDE “L’estremisti di estrema destra”

Se vi preoccupate di a vostra salvezza o di u destinu di l’elezzione, pò esse difficiule di mantene l’ochji nantu à a scienza. A lotta per a ghjustizia * hè * una lotta per a scienza “.

Amber Ruffin, un ospite di u canali Peacock è un host di u dipartimentu di Chimica di JMU hà spartutu un video di Amber Ruffin in quale ella dichjara chì l’assoluzione di Rittenhouse mostrava “i sistemi ghjudiziali”. [is]E persone di culore sò palesemente, è chjaramente discriminate “.

Screenshot Twitter di u Dipartimentu di Chimica di l'Università James Madison.

U contu Instagram ufficiale di JMU hà spartutu un altru video cù Deaquan Nichols, un studiente.

L’UNIVERSITÀ DI MASSACHUSETTS OSPITE SPAZI “TRATTAMENTI” SEGREGATI PER RISPONDERE À U VERDICT DI RITTENHOUSE

Nichols discute “U verdict di u prucessu di Kyle Rittenhouse”.

“Urlamu ‘Black Lives Matter’, ma ùn importa micca abbastanza per queste persone chì sò in u putere – u ghjuridicu, u ghjudice, qualcunu – per accusà stu omu d’assassiniu è di caccià duie belle vite nere”, dice Nichols.

“Propaganda pulitica”

Tina Ramirez, fundatore di a libertà religiosa senza prufittu Hardwired Global è un candidatu republicanu per u Cungressu in u 7u Distrettu di u Cungressu di Virginia, hà spartutu u video di Nichols in Twitter – è hà accusatu l’università di “spinta a propaganda pulitica”.

Rittenhouse hè statu trovu micca culpèvule da a ghjuria di Kenosha in Wisconsin di cinque accuse relative à a sparatoria fatale di Rittenhouse di dui omi bianchi, è u so feritu à un omu biancu più, durante disordini civili u 25 d’Aostu 2020.

L’avucati di Rittenhouse anu sustinutu chì Rittenhouse, allora un ghjovanu di 17 anni di l’Illinois, agiva in autodifesa dopu avè statu attaccatu da daretu. Gaige Grosskreutz, 27 anni,Disponibile ancu: Joseph Rosenbaum (36), è Anthony Huber (26).In i rivolti. Grosskreutz hà sopravvissutu ma Rosenbaum è Huber sò morti.

Rittenhouse hè statu accusatu di incitazione à l’attacchi.

Dopu à l’incidentu, i rivolti scoppiavanu. Tirò a poliziaJacob Blake hè statu vistu in Kenosha, Wisconsin prima di a settimana. Blake hà sappiutu sopravvive à a sparatura, ma hè ancu parzialmente paralizatu.

“Pressioni di i studienti”

In una dichjarazione à Fox News, un portavoce di JMU hà indirizzatu u video di Nichols ma ùn hà micca indirizzatu i posti da u Dipartimentu di Chimica.

“L’Università James Madison offre” acquisizioni di i studienti “in e piattaforme di e social media cum’è una opportunità per u nostru publicu per amparà l’attività è a ricerca di i studienti”, hà dettu a portavoce Mary-Hope Vass. “Una di l’acquisizioni di ieri hè andata in l’opinione persunale è i punti di vista di un studiente, chì ùn sò micca necessariamente riflettenti di l’università. U video chì esprime sta opinione hè statu cacciatu da u contu di e social media di l’università “.

Da a manca: Gaige Grosskreutz, Anthony Huber è Joseph Rosenbaum sò stati tutti sparati da Kyle Rittenhouse durante una notte di disordine l'annu passatu in Kenosha, Wisconsin.  Grosskreutz hà sopravvissutu, ma Huber è Rosenbaum sò morti.

Ramirez hà discututu a risposta JMU à l’assoluzione di Rittenhouse cù Fox News.

Ramirez hà dichjaratu à Fox News chì l’assunzione di a culpabilità di un picciottu trovu innocente da un ghjuridicu custituitu da i so pari era una violazione di i principii di ghjustizia penale. Hè chocante chì a JMU hà permessu questu nantu à i so cunti ufficiali di e social media.

Kyle Rittenhouse hà ghjuramentu di tistimunià durante u so prucessu à u Kenosha County Courthouse prima di questu mese in Kenosha, Wisconsin.

“Vede chì u Dipartimentu di Chimica di a scola duverà dopu duppià cù una retorica più pulitizzata hè fora di u pallidu”, aghjunse. “In i so posti dicenu” hè difficiule di fucalizza nantu à a Chimica “, ma questu hè literalmente u so travagliu è ciò chì i genitori paganu millaie di dollari in e scole aspettanu ch’elli facenu. Hè per quessa ch’e aghju statu cusì fermu chì avemu bisognu di fà a scola di novu nantu à l’educazione. I studienti anu da amparà à pensà in modu criticu è micca solu ciò chì pensanu puliticu.

CLICCA QUI PER OTTENERE L’APP FOX NEWS

U Republicanu Glenn Youngkin hè statu elettu guvernatore di Virginia in parte da a so campagna nantu à l’educazione. Youngkin hà battutu contru à a pulitica di manca è l’insistenza chì i genitori anu u cuntrollu tutale di ciò chì i so figlioli amparanu à a scola.