Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNews"I requisiti di vaccinazione funzionanu": a Casa Bianca dice chì u 95%...

“I requisiti di vaccinazione funzionanu”: a Casa Bianca dice chì u 95% di l’impiegati federali anu rispettatu u mandatu di vaccinazione


WASHINGTON – Circa u 95% di i travagliadori federali chì cadenu sottu à un requisitu di l’amministrazione Biden chì ricevenu a vacuna COVID-19 anu rispettatu u mandatu, a Casa Bianca hà annunziatu u luni.

Più di u 90% di i travagliadori federali anu ricevutu almenu una dosa di a vacuna à a fine di u ghjornu, u secretariu di stampa di a Casa Bianca Jen Psaki hà dettu à i ghjurnalisti chì viaghjanu cù u presidente Joe Biden in Air Force One. L’uffiziu esecutivu di u presidente hà digià righjuntu un tassu di vaccinazione di 99%, disse.

“I bisogni di i vaccini funzionanu”, disse Psaki.

L’impiegati federali avianu finu à a fine di u luni per uttene almenu una dosa di a vacuna o dumandà una esenzione medica o religiosa. A cuntrariu di l’impiegatori privati, ùn sò micca permessi di optà per u mandatu di vaccinazione s’ellu accettanu a prova settimanale.

L'impiegati federali avianu finu à a fine di u luni per uttene almenu una dosa di a vacuna COVID-19 sottu un mandatu di l'amministrazione Biden o dumandà una esenzione medica o religiosa.

Biden hà annunziatu u mandatu per l’impiegati federali in settembre cum’è parte di a strategia di a so amministrazione per trattà a pandemia di coronavirus è aumentà i tassi di vaccinazione in tuttu u paese.

Biden hà urdinatu chì i travagliadori federali è l’impiegati di l’imprenditori di u guvernu devenu esse vaccinati. L’imprenditori di u guvernu anu finu à u 4 di ghjennaghju per rispettà. Biden hà ancu urdinatu à i patroni privati ​​​​cun 100 o più travagliadori per assicurà chì a so forza di travagliu hè cumpletamente vaccinata da u 4 di ghjennaghju o affruntà a prova COVID settimanale.

Un tribunale d’appellu federale hà messu in attesa l’esigenza di vaccinazione per i patroni privati ​​duie settimane fà dopu chì i stati cunservatori è l’imprese anu denunciatu. U casu hè prubabilmente guidatu à a Corte Suprema di i Stati Uniti.

L’ordine di vaccinazione per l’impiegati federali s’applica à tutti i travagliadori di u ramu esecutivu è ancu à tutti l’impiegati di i cuntratturi federali. L’ordine copre circa 90% di circa 4 milioni di travagliadori federali, ma ùn si applica micca à l’impiegati di filiali non esecutivi cum’è i membri di u Cungressu o l’impiegati ghjudiziali.

Inoltre, l’ordine copre i dipartimenti è l’agenzii federali chì anu digià cuminciatu à implementà i mandati di vaccinazione: i militari è altri membri di u serviziu sottu à u Dipartimentu di a Difesa, u Dipartimentu di l’Affari Veterani, u Serviziu di Salute Indianu è l’Istituti Naziunali di Salute.

I travagliadori statali è lucali in 26 stati, cumpresi i prufessori è u persunale di a scola, seranu ancu coperti da e regule di vaccinazione Biden. Chì include i travagliadori in certi stati chì anu pruibitu i requisiti di vaccinazione per l’impiegati publichi, chì creanu un altru scontru trà i stati guidati da u GOP è l’amministrazione demucratica.

Michael Collins copre a Casa Bianca. Seguitelu nantu à Twitter @mcollinsNEWS.

Cuntribuisce: Maureen Groppe

Fonte: USAToday.com

U post “U travagliu di i requisiti di vaccinazione”: a Casa Bianca dice chì u 95% di l’impiegati federali anu rispettatu u mandatu di vaccinazione apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/vaccine-requirements-work-white-house-says-95-of-federal-employees-have-complied-with-vaccine-mandate/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments