Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsI Stati Uniti liberanu 50 milioni di barili di riserve strategiche di...

I Stati Uniti liberanu 50 milioni di barili di riserve strategiche di petroliu in mezzo à l’aumentu di i prezzi di u gasu


WASHINGTON – U presidente Joe Biden libera 50 milioni di barili di petroliu da a Riserva Strategica di Petroliu per abbassà i prezzi in mezzu di un recente piccu di i prezzi di u gasu è di l’inflazione crescente, a Casa Bianca hà annunziatu marti.

Trenta-dui milioni di barili di petroliu seranu liberati da u Dipartimentu di l’Energia in un scambiu. Serà in parechji mesi. L’oliu chì eventualmente torna à a Riserva Strategica di Petroleum hà da turnà à questu. Altri 18 milioni di barili seranu liberati in i mesi à vene, accelerà una vendita di oliu chì u Cungressu avia autorizatu prima.

A Casa Bianca hà publicatu una dichjarazione marti matina chì dice chì i cunsumatori americani sentenu l’effetti di i prezzi più alti di u gasu è di e so fatture di riscaldamentu.

“Hè per quessa chì u presidente Biden usa ogni strumentu dispunibule per travaglià per calà i prezzi è affruntà a mancanza di fornitura”.

A liberazione di l’oliu da a riserva di a nazione serà presa in parallelu cù altri paesi, cumprese a Cina, l’India, u Giappone, a Republica di Corea è u Regnu Unitu.

Più:L’aumentu di i prezzi di a benzina hè per un “cumportamentu illegale”? Biden invita i regulatori à investigà.

I prezzi di l’energia è l’inflazione sò sempre in crescita

Biden hè statu sottumessu à una pressione pulitica crescente per furnisce à l’Americani sollievu da i prezzi più alti di u gasu è per piglià misure per ammansà l’inflazione, chì u mese scorsu hà culpitu à un massimu di 31 anni. I Republicani anu accusatu e pulitiche di Biden per aumentà u prezzu di i beni di cunsumazione è i prezzi di l’energia. I Democratici, però, anu indicatu …



Source: I Stati Uniti liberanu 50 milioni di barili di riserve strategiche di petroliu in mezzo à l’aumentu di i prezzi di u gasu

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments