Un demucraticu di l’Illinois chì pareva rapprisintà a tragedia di a parata di Natale in Waukesha, Wisconsin, cum’è una forma di rimborsu per l’assoluzione di u venneri di Kyle Rittenhouse in Kenosha, hà dimissioni da u so postu, Fox News hà amparatu.

Mary Lemanski hà dimissioni da u so postu di direttore di e social media di u Partitu Democraticu di DuPage County, Illinois, u luni matina, Anne SommerKamp, direttore esecutivu di l’urganizazione, hà dettu à Fox News in un email.

WAUKESHA CHRISTMAS PARADE – CARRIERA CRIMINALE SULLA BAIL DARRELL BROOKS INTERROGATA DA A PULICIA

Fox News hà cunfirmatu chì u nome di Lemanski hè statu sguassatu da a pagina web di l’urganizazione u primu luni.

Sommerkamp hà dettu chì u cuntu Twitter chì pareva avè publicatu i tweets burlesti era di Mary Lemanski, chì hà appena dimissioni.

Mary Lemanski hà scrittu, “Probabilmente era autodifesa”, in unu di i so posti nantu à e social media.

Lemanski hè ancu un studiente di recitazione cù u famosu gruppu di cumedia di Second City.

Lemanski hà scrittu un altru articulu intitulatu “Living In Wisconsin, probabilmente si sentia minacciatu”, in riferimentu à u driver SUV di Waukesha.

WAUKESHA PARADE HORROR – PERSONA DI INTERESSE in CUSTODIA, MORTI RAPPORTATI

“Sò sicuru chì ùn vulia micca ferisce nimu”, aghjunse. Hè vinutu per aiutà a ghjente “.

I missaghji parevanu scherzi di l’argumentu di l’autodifesa chì Rittenhouse è a so squadra di difesa anu fattu durante u so recente prucessu – un argumentu cù quale un ghjuridicu di Wisconsin apparentemente accunsentì, postu chì anu truvatu u ghjovanu di 18 anni micca culpèvule di l’assassiniu in cunnessione cù dui morti per fucili. l’annu scorsu.

“U sangue di e vittime di Kyle Rittenhouse hè nantu à e mani di i citadini di Wisconsin”, scrive à un puntu, “ancu i zitelli”.

Lemanski pareva pruvà à utilizà un tonu più snarky, ma sempre ghjudiziu in un missaghju diversu.

“Sò tristu”, hà scrittu. “Sò tristu ogni volta chì qualchissia mori. Karma hè ciò chì crede, è i citadini di Wisconsin anu vistu chì questu succede rapidamente.

In un altru postu, hà dettu chì “Coglie ciò chì hè suminatu”, Wisconsin.

E dopu: “Hè tristu chì a ghjente hè morta, ma quandu avete apertu a porta à a ghjustizia vigilante, tutti parenu minacciati”.

In una biografia scritta da sè stessu in u 2019 nantu à u situ web di u Partitu Democraticu di u DuPage County, Lemanski hè descrittu in u titulu cum’è “DuPage Dems’ Difference Maker”.

CLICCA QUI PER L’APP FOX NEWS

Ella dichjara à l’epica di esse una mamma sola di dui figlioli chì gestisce i cunti Twitter, Facebook è Instagram di u partitu.

Lemanski era statu listatu in una pagina di u situ cum’è un staffer attivu finu à u luni matina.

A so pagina di Facebook mostra a so scrittura u 15 di nuvembre in quantu à un gruppu di “ala bianca” chì prova di bluccà u so discorsu in una riunione di u cunsigliu di a scola. Più tardi, li accusa di esse fascisti chì supprimenu “tutti l’altri punti di vista”.

A tragedia di dumenica in Waukesha hà uccisu almenu cinque persone è ferite più di 40, secondu i funzionari di a cità.

Sta storia hè stata cuntribuita da Dom Calicchio, Fox News.