L’entrenatore di i Giganti di New York, Joe Judge, ùn era micca cuntentu di l’offisa dopu a perdita di u luni sera à i Buccaneers di Tampa Bay, è hà messu l’oneru à u so staffu di coaching.

I Giganti anu sappiutu di puntuà 10 punti in solu 24 pussessi è solu 215 yards offensiva tutale. I Giganti anu riisciutu à marcà 15 primi downs.

CLICCA QUI PER VEDERE PIÙ COPERTURA SPORTIVA SU FOXNEWS.COM

Daniel Jones hà finitu 23 per 38 cù 167 yards passendu, un passu di touchdown è duie intercepzioni. Saquon Barkley, dopu a so ricuperazione da una ferita, curria per 25 iarde in sei run. Kadarius Toney, un novu receptore largu, guidò a squadra cù sette ricezioni per 40 yards. Kenny Golladay, un agentu gratuitu di firmamentu apprezzatu, hà solu gestitu dui miri in u match. A squadra hà ancu currettu u ballò 13 volte.

“Avemu da fà un travagliu megliu puntuendu punti – So chì sona abbastanza ovvi è à u puntu cun questu, ma l’aghju da mantene assai smussatu in questu quì. Hè essenziale chì facemu megliu per mette i nostri ghjucatori in a megliu pusizioni pussibule per fà boni ghjoculi. Avemu troppu boni ghjucadori è avemu da mette in una pusizioni megliu per capitalizà, hè questu “, u ghjudice hà dettu à i ghjurnalisti dopu à u ghjocu.

TOM BRADY SUSPENDE 2 TDS; I BUCCANI BATTU I GIGANTI 30-10

Saquon Barkley # 26 di i Giganti di New York guarda durante i warmups prima di a partita contr'à i Tampa Bay Buccaneers à u Raymond James Stadium u 22 di nuvembre di u 2021 in Tampa, Florida.

“Avemu da assicurà chì cum’è squadra, capiscenu ciò chì avemu da fà per vince stu ghjocu. Avemu ancu da dà à i ghjucatori a pussibilità di esse creativi. Allora, in riferimentu à qualsiasi lingua di corpu o qualcosa à a fine di u ghjocu, aghju da trattà e currezzione chì avemu da fà ….