NEWL’articuli di Fox News ponu esse ascoltati avà!

Kamala Harris, Vice PresidentCù l’inflazione crescente è l’incertezza ecunomica quì in i Stati Uniti, più persone anu spesu $ 500 per cumprà utensili di cucina in una tenda parigina.

A buttrega hè stata visitata da u vicepresidentu durante a so visita diplomatica di 4 ghjorni in Parigi a settimana passata. Si dice chì hà spesu 516 euro in padelle à E. Dehillerin, un rivenditore d’elite di cucina.

Hè situatu fora di u Museu di u Louvre, chì ospita a famosa pittura di Leonardo da Vinci.

BIDEN REPEATS L’AMÉRICA IS VOLTU MESSAGGIU SULLA GIUNTA DI GRAZIE PIÙ CARA DI STORIA

Harris hà vultatu in casa cun un piattu di serveUn pacchettu di sta natura vi farà torna circa $ 375 Una padellaU costu di l’articulu hè di circa $ 160. IncludeSicondu u magazinu chì hà revelatu u prezzu di l’ordine à u Washington Free Beacon, l’articuli acquistati includenu un piattu d’ova di porcellana è un pulitore di rame.

In cunfrontu, una casseruola di rame Mauviel purtata da a marca di lussu Williams Sonoma – basatu in u statu d’origine di Harris in California – hà un prezzu trà $ 200 è $ 285.

Harris si firmò da E. Dehillerin per risponde à i ghjurnalisti chì vulianu sapè cumu si preparava per a so presidenza. Cù un sguardu di scossa, Harris hà guardatu i ghjurnalisti è ùn hà micca rispostu direttamente à a so dumanda, ma hà elogiatu i successi di a so missione diplomatica.

Ella hà dichjaratu chì “Vi dicu chì hè statu assai pruduttivu è un viaghju piacevule”, ma hà aghjustatu chì ci sò “assai più seguitu da fà da …