Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsKevin Spacey hà urdinatu di pagà $ 31 milioni per perdite di...

Kevin Spacey hà urdinatu di pagà $ 31 milioni per perdite di “House Of Cards”.


LOS ANGELES (AP) – Kevin Spacey è e so cumpagnie di produzzione duveranu pagà u studiu daretu à “House of Cards” più di $ 30 milioni per via di perdite causate da u so licenziamentu per mala conducta sessuale, secondu una decisione arbitrale presa u luni finali.

Un documentu presentatu in a Corte Superiore di Los Angeles chì dumandava l’appruvazioni di u ghjudice di a decisione dice chì l’arbitri anu truvatu chì Spacey hà violatu e richieste di u so cuntrattu per un cumpurtamentu prufessiunale per “impegnà certi comportamenti in cunnessione cù parechji membri di l’equipaggiu in ognuna di e cinque stagioni chì hà ghjucatu. è produttu esecutivu House of Cards “.

MRC, u studiu daretu à “House of Cards”, hà avutu à sparà Spacey, arrestà a pruduzzione di a sesta stagione di u spettaculu, riscrivila per caccià u caratteru centrale di Spacey, è accurtà lu da 13 à ottu episodi per risponde à e scadenze, chì hà risultatu in decine di milioni. perdite, u documentu hà dettu.

“A sicurità di i nostri impiegati, setti è ambienti di travagliu hè di primura impurtanza per MRC è perchè avemu decisu di spinghje per a responsabilità”, MRC hà dettu in una dichjarazione u luni.

I rapprisentanti di Spacey ùn anu micca rispostu à un email chì dumandava un cummentariu. I so avucati sustinienu chì l’azzioni di l’attore ùn eranu micca un fattore sustanziale in a perdita di u spettaculu. Dopu una longa battaglia legale chì durò più di trè decennii è una audizione di ottu ghjorni, chì era secreta da u publicu per u …



Source: Kevin Spacey hà urdinatu di pagà $ 31 milioni per perdite di “House Of Cards”.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments