Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsKevin Zeitler di Ravens, altri ghjucadori di a NFL aiutanu cù i...

Kevin Zeitler di Ravens, altri ghjucadori di a NFL aiutanu cù i funerali, e spese mediche di e vittime di a parata di Waukesha.


A guardia di Baltimore Ravens è Waukesha, Wisconsin, nativu Kevin Zeitler hà annunziatu marti chì ellu è a so moglia, Sara, aiutanu à copre i funerali è e spese mediche di e vittime di a tragedia di a parata di Natale di Waukesha dumenica. Sei persone sò morti è almenu 62 sò stati feriti quandu un SUV hà attraversatu a parata.

“In vista di l’avvenimenti tragici recenti in a Parata di Natale di Waukesha u 21 di nuvembre di u 2021, vulemu chì a nostra cumunità sappia chì li vedemu, li amemu, è simu quì per elli”, u Zeitlers hà scrittu in Twitter. Vulemu assicurà chì e difficultà finanziarie è i membri di a famiglia chì anu patitu u più da i tragici avvenimenti di u weekend ùn sò micca scurdati. U megliu modu per aiutà e famiglie affettate hè di aiutà cù i so funerali è i costi medichi fendu una donazione à u fondu di a Fundazione di a Comunità di u Contea di Waukesha. Semu #WaukeshaStrong quandu travagliammu inseme.

À u ritornu in Baltimore dumenica da u ghjocu di i Ravens contr’à i Chicago Bears, Zeitler hà spartutu in Twitter chì era cresciutu assistendu à a parata annuale, mandendu cundolenze à e famiglie affettate.

WHO: E vittimi di a tragica Parata di Natale di Waukesha

MORE:Sapemu ciò chì pudemu nantu à a tragedia di a parata di Natale di Waukesha

Cumu aiutà:United Way è altre urganisazioni anu stabilitu un fondu in sustegnu à quelli affettati da a tragedia di a parata di Natale di Waukesha.

Un omu di Milwaukee di 39 anni in un SUV hà attraversatu barricate durante a parata annuale di Natale di Waukesha. L’omu hè statu accusatu …



Source: Kevin Zeitler di Ravens, altri ghjucadori di a NFL aiutanu cù i funerali, e spese mediche di e vittime di a parata di Waukesha.


https://philippinenewsdaily.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments