NEWL’articuli di Fox News ponu esse ascoltati avà!

U sforzu di i Democratici per “cambià l’America”, è per fà cusì unilateralmente attraversu u prucessu di cunciliazione di u bilanciu, hà giratu intornu à un menù sempre cambiante di aumenti fiscali guidati micca da una sana pulitica fiscale, ma da i rivenuti chì volenu cullà. .

Stu aumentu di l’impositu imprudente hè prumuvutu sottu a pretesa di “impositu è ​​livellà i campi di ghjocu”, “impositu i ricchi” o “chì ognunu paga a so parte giusta”. I Democratici sò decisi à tassà tutte e persone. Se u tappu nantu à l’impositu statale è lucale (SALT), hè sguassatu, grandi quantità di sgravi fiscali andaranu à u 1 percentu più riccu.

Prima chì a Tax Cuts and Jobs Act (TCJA) hè stata firmata in lege in 2017, a deduzione SALT era una di e più grande deduzioni detallate dispunibuli per i contribuenti, benefiziu principarmenti à i ricchi chì vivenu in stati di alta tassazione.

BERNIE SANDERS RICEVE A SUA BILL DI $ 5T

Stu sussidiu federale hè statu finitu da u TCJA, chì permette à i residenti di California di esse più uguali di quelli di Virginia Occidentale è Idaho.

I membri di u Cungressu chì rapprisentanu i paesi à alta tassazione anu pruvatu à abrogà u tappu da tandu. I Democratici trovanu u prublema di SALT sgradu, è ùn hè micca surprisa chì ùn hè micca statu discutitu publicamente durante a discussione in a Casa di u novu billu di tasse è spese. Invece, anu lanciatu furtivamente a pruposta in a versione più recente di a so temeraria legislazione Build Back Better.

Video

A pruposta aghjurnata face vede …