Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsL'attaccu di Al-Shabab da a scola in a capitale somaliana hà uccisu...

L’attaccu di Al-Shabab da a scola in a capitale somaliana hà uccisu almenu 8


I salvatori è e forze di sicurezza cercanu e vittime in a scena di l’esplosione di Mogadiscio u 25 di nuvembre di u 2021.
Farah Abdi Warsameh via AP

MOGADISHU, Somalia (AP) – Una grande splusione fora di una scola in a capitale di Somalia ghjovi hà uccisu almenu ottu persone, cumprese studienti, anu dettu i tistimoni. Stu attaccu hè statu riclamatu da u gruppu estremistu al-Shabab.

Grandi parti di Somalia sò guvernati da una urganizazione ligata à Al-Qaida, chì cuntinueghja à bluccà i sforzi per ricustruisce a nazione di u Cornu di l’Africa.

L’esplosione hà mandatu u fumu da l’esplosione sopra u trafficu matinu occupatu di Mogadiscio. Una parte di a scola hè stata distrutta da l’esplosione. U persunale di emergenza hà guardatu i travi di u tettu colapsatu, è hà vistu banche di legnu.

“Eramu estremamente spaventati da l’esplosione”, hà dettu u maestru Mohamed Osman, chì hà dettu chì spiegava una lezione à i studienti quandu l’esplosione hè accaduta. “Semu stati disorientati è eramu cuparti di polvera è fumu”.

Abdifatah Adam Hassan (portavoce di a polizia) hà dichjaratu chì 17 persone eranu ancu ferite è ottu eranu morti.

“Questa hè una tragedia”, disse Abdulkadir Adan di u serviziu di ambulanza Amin, chì hà purtatu a ghjente in un hospitalu.

Dapoi u ghjovi cade in un weekend in Somalia (un paese à a maiò parte di musulmani), e vittime sò assai più chjuche ch’elli…



Source: https://gt-ride.com/al-shabab-attack-by-school-in-somali-capital-killed-at-least-8/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments