Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsL'avucatu di a difesa hà pruvatu à mantene certi pastori neri luntanu...

L’avucatu di a difesa hà pruvatu à mantene certi pastori neri luntanu da u prucessu. 100+ si sò presentati per sustene a famiglia di Ahmaud Arbery.


BRUNSWICK, Ga. – Più di 100 pastori neri, inseme à i rabbini ebrei è altri capi spirituali, stavanu à fiancu à a famiglia di Ahmaud Arbery fora di u tribunale di u conte di Glynn ghjovi dopu meziornu dopu à ripetuti tentativi di un avvucatu di a difesa per avè un cleru di altu prufilu cacciatu da u tribunale. aula di tribunale.

L’avucatu difensore Kevin Gough, chì rapprisenta William “Roddie” Bryan in u prucessu per l’assassiniu di trè omi bianchi accusati di l’omicidiu di Arbery, hà fattu tentativi ripetuti di escludiri “membri di altu prufilu di a cumunità afroamericana” da a sala di tribunale, dicendu chì a so presenza era “intimidendu” u ghjuridicu.

E parolle di Gough sò diventate un appellu di clarione per u cleru neru in tuttu u paese per cunverge in Brunswick in una mostra di sulidarità spirituale. I Revs. Al Sharpton è Jesse Jackson, Martin Luther King III è altre figure prominenti di i diritti civili si sò seduti in a sala di tribunale ghjovi è si sò riuniti per una veglia di preghiera, cunferenza di stampa è marchja.

“Semu quì oghje per pricà per questa famiglia per avè forza”, disse Sharpton. “Sapemu u dulore chì luttanu. Hè u listessu dolore chì a mamma di Emmitt Till hà luttatu. U listessu dolore a mamma di Trayvon Martin hà luttatu. Hè un dolore sulitariu. Ma vogliu avè u cunfortu chì a ghjente hè ghjunta in u mondu.

Sharpton hà aghjustatu: “Sò statu in prucessi per 40 anni cù a polizia implicata, è impacchenu a sala di tribunale cù a polizia in uniforme è nimu hà mai dettu chì hè intimidazione. Allora se questu avucatu crea un precedente cun noi, allora stabilisce un precedente chì pudemu ghjudicà quellu chì hè in una sala di tribunale in ogni locu in i Stati Uniti “.

A mamma di Arbery, Wanda Cooper-Jones, hà ringraziatu u cleru per u so sustegnu.

“Ddiu metterà e persone in u vostru caminu per aiutà vi. Sò e persone per a mo famiglia è per mè, è vogliu dì grazie “, disse Cooper-Jones.

“Ùn vulemu più pastori neri”:L’avucatu dice chì Al Sharpton hè un ghjuridicu “intimidatori” in u casu Ahmaud Arbery

A riunione ghjovi hè ghjunta mentre u prucessu per l’assassiniu di u babbu è u figliolu Gregory è Travis McMichael è u vicinu, Bryan, era vicinu à a so conclusione. I trè omi sò accusati di assassiniu è altri crimini in l’assassiniu di Arbery u 23 di ferraghju 2020. Sò stati arristati dui mesi dopu, dopu chì u video di u telefuninu di l’assassiniu hè statu liberatu.

I procurori anu chjamatu decine di tistimunianzi in ottu ghjorni, è a difesa hà ripusatu u so casu ghjovi dopu à dui ghjorni di testimonianza di sette testimoni. Dichjarazioni finali sò state previste u luni.

Tensioni nantu à i membri di u cleru in a sala di tribunale sò ghjunti a settimana passata. Sharpton è l’avucatu per i diritti civili Ben Crump, chì rapprisenta u babbu di Arbery, eranu in Brunswick u mercuri scorsu per assistisce à a prucedura è tene una cunferenza di stampa è una vigilia di preghiera, induve Sharpton hà chjamatu l’assassiniu di Arbery “un linciamentu in u 21u seculu”.

U ghjornu dopu, Gough hà pigliatu u prublema cù a prisenza di Sharpton, argumentendu chì era preoccupatu di “interessi pulitichi” chì entranu in a sala di tribunale.

“Ovviamente, ci sò solu tanti pastori chì (a famiglia) ponu avè”, hà dettu Gough, aghjustendu: “Ùn vulemu più pastori neri chì venenu quì, o qualsiasi Jesse Jackson o quellu chì era quì prima di sta settimana”. Dopu si scusò per a rimarca.

U ghjudice di a Corte Superiore Timothy Walmsley hà ricusatu di impedisce à i membri di u publicu da a sala di tribunale. Pigliò a listessa postura u luni, quandu hà denegatu a dumanda di Gough per caccià u Rev. Jesse Jackson da a sala di tribunale, è novu ghjovi quandu Gough hà risuscitatu u prublema per a terza volta.

U ghjudice hà qualificatu i cumenti di Gough a settimana passata “riprovevuli”.

U prucessu di morte di Ahmaud Arbery:L’avucatu di a difesa ùn riesce à ottene u Rev. Jesse Jackson cacciatu da a sala di tribunale

Cume decine di persone sò venute ghjovi, i vuluntarii anu servitu cibo à a folla. U Rev. Da’Henri Thurmond Sr., pastore di St. Paul CME Church in Savannah, hà dettu chì hè vinutu à Brunswick dopu avè intesu da Jackson. U pastore hà dettu chì i cumenti di Gough eranu “un affrontu per tutti noi”.

Jamal Bryant, pastore anzianu di a New Birth Missionary Baptist Church vicinu à Atlanta, hà guidatu a riunione in una preghiera appassiunata.

“Grazie, caru Signore, chì Brunswick hè a Selma di a nostra generazione”, disse, palme alzate. “L’era di i diritti civili hè avà principiatu oghje quì in Brunswick, Georgia. Diu, ùn parlemu micca à u ghjudice. Parlemu cù u rè di i rè “.

In seguitu, Jackson hà fattu u so modu à u podium cù l’aiutu di una canna. Era flancu da Martin Luther King III, u figliolu di l’omu chì stava accantu à u balcone di u Lorraine Motel più di 50 anni fà.

King hà dettu chì circava di seguità i passi di u so babbu, u missiavu è u missiavu.

“Mentre ùn sò micca un predicatore, ci hè un ministeru chì esiste”, disse. “È una parte di quellu ministeru hè chì ogni volta chì vede l’ingiustizia, duvete stà in piedi. Babbu dicia: “L’inghjustizia in ogni locu hè una minaccia per a ghjustizia in ogni locu”.

King hà aghjustatu: “Aporta solu uni pochi di boni omi per portà u cambiamentu. Aghju vistu chì attraversu a dirigenza di u mo babbu è dopu a mo mamma parechji anni dopu chì u mo babbu era statu uccisu. Continueremu à vultà finu à chì a ghjustizia hè servita per sta famiglia “.

Cuntribuzione: N’dea Yancey-Bragg, USA TODAY; Raisa Habersham, Savannah Morning News.

Fonte: USAToday.com

L’avucatu di a Difesa post hà pruvatu à mantene certi pastori Neri luntanu da u prucessu. 100+ si sò presentati per sustene a famiglia di Ahmaud Arbery. apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/defense-attorney-tried-to-keep-some-black-pastors-away-from-trial-100-showed-up-to-support-ahmaud-arberys-family/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments