Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsLeBron suspende un ghjocu, Isaiah Stewart dui partiti per l'altercation

LeBron suspende un ghjocu, Isaiah Stewart dui partiti per l’altercation


LeBron James di i Los Angeles Lakers hè statu sospesu per un ghjocu è Isaiah Stewart di Detroit hè statu sospesu duie partite per u so rolu in un bruttu incidente durante u ghjocu Lakers-Pistons di dumenica.

L’ufficiali di a NBA anu annunziatu u luni chì e sospensioni avarianu affettà i partiti di u marti. James serà assente da a visita di i Lakers à Madison Square Garden, induve ghjucanu à i New York Knicks. Stewart mancarà a partita in casa di i Pistons contr’à Miami u marti è u so partitu u mercuri à Milwaukee.

Ghjacumu duverà rinunzià circa $ 284,000 è Stewart, $ 45,000 rispettivamente. Ghjacumu hè statu quattru volte campione NBA è trè volte cù a listessa squadra per 19 anni. Questa serà a so prima sospensjoni.

Los Angeles: I Pistons è Lakers si riuniscenu dumenica. James è Stewart sò tramindui eligibili per ghjucà.

Stewart, l’NBA hà dettu, hè statu disciplinatu per “escalà un altercu in tribunale perseguendu ripetutamente è aggressivamente … James in una manera antisportiva”. Ghjacumu hà meritatu a sospensjoni “per averi colpi imprudente à Stewart in faccia è avè iniziatu un altercu in tribunale”, hà dettu a NBA.

L’incidentu hè accadutu in u terzu quartu, cuminciendu quandu Stewart è James si sbattevanu per a pusizione in un tiru liberu. Ghjacumu è Stewart parevanu aggrovigliati in i so braccia. Ghjacumu poi spostò u so coddu versu Stewart, fendu cuntattu. Stewart hà avvistatu rapidamente chì u sangue scorriva sopra i so ochji. Ghjacumu, pareva, hà pruvatu à disattivà a situazione dopu avè capitu ch’ellu avia fattu cuntattu cù Stewart è tiratu sangue.

Ùn ci hè micca pigliatu assai tempu per a maiò parte di i ghjucatori di e duie squadre – inseme cù l’arbitri, l’entrenatori è u persunale di sicurità – per unisce à a lotta è pruvà à mantene James è Stewart separati. James hà fattu cuntattu cù Stewart in 25 seconde. Ci era 25 ghjucatori nantu à u pianu. L’arbitru Phenizee ransom hà unitu à Ghjacumu.

A testa più fresca paria vince per un tempu. Mentre chì Stewart pareva più arrabbiatu mentre andava, i so cumpagni di squadra è l’entrenatori l’anu guidatu luntanu da induve u cuntattu era fattu. Dopu hà pruvatu à duppià torna – in parechje occasioni – è corre versu Ghjacumu. Un numeru di persone hà da novu bluccatu u so caminu è assicurati chì l’incidentu ùn sia micca più bruttu.

Dwane Casey, l’entrenatore di i Pistons hà dettu chì Stewart avia bisognu di ottu punti per guarì a ferita è chì Stewart ùn meritava micca una sospensjoni per a so reazione.

“U so ochju s’hè crepatu tuttu u modu apertu. Era arrabbiatu per una ragione “, disse Casey.

Stewart abbandunò u tarrenu, parendu currerà di novu, è ci era preoccupatu chì Stewart puderia pruvà à vultà à u pianu entri in un altru tunnel. U guardianu di i pistoni Cory Joseph si n’andò ancu versu quellu tunnel, per casu – è cù a benedizzione di l’arbitru Scott Foster, u capu di l’equipaggiu di u ghjocu.

“Dopu chì Isaiah Stewart abbandunò u tribunale, Cory anticipava ch’ellu puderia vultà in u spinu di (a) casa è entra in u bancu di Laker da u latu oppostu”, Foster hà dettu à un ghjurnalista di piscina dopu à u ghjocu. “Allora, ellu avia interceptatu. Aghju veramente dettu à Cory chì saria bè “.

Stewart hà ricivutu dui falsi tecnichi è James, un Flagrant Fol Penalty 2 hè statu datu. I dui ghjucadori sò stati allora espulsi.

James hè statu sanzionatu da a liga parechje volte in u passatu. Hà ricivutu ammende per qualsiasi cosa da flipping, saltà cunferenze di stampa, è chjappà una buttiglia d’acqua. Ma a sospensjoni hè a so prima, è significa ch’ellu mancarà u ghjocu solitariu di i Lakers sta stagione à Madison Square Garden – una di e so arene preferite.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post LeBron Suspended One Game, Isaiah Stewart Two Games For Altercation apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/lebron-suspended-one-game-isaiah-stewart-two-games-for-altercation/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments