L’anzianu ricevitore largu di i Raiders Henry Ruggs III hà ricivutu una conversazione severa da un ghjudice di Las Vegas, ma hè statu permessu di stà in arrestu domiciliariu cù un monitoru d’alcol cuntinuu nantu à una caviglia è un monitor GPS da l’altru dopu à un accidente fatale ch’ellu hè accusatu di pruvucà. guidà ubriacu.

U ghjudice di pace Suzan Baucum hà dettu à Ruggs è à i so avucati chì era “cunfurzata cù un livellu più altu di monitoraghju” dopu à una audizione annantu à un ritardu in Ruggs chì furnisce una prova d’alcolu di respirazione remota cù un dispositivu portatu u 13 di nuvembre.

“Ma s’ellu ci hè qualchì miss, s’ellu ci hè prublemi, s’ellu ci hè qualchì alcolu rilevatu in u vostru sistema, avete bisognu di sapè chì serà problematicu per sta corte in avanti”, disse.

L’avucati David Chesnoff è Richard Schonfeld anu dettu chì u so cliente hà pigliatu una prova in ogni modu “per una abbundanza di prudenza” u 13 di nuvembre è hà riunitu un requisitu di trè ore sottumettendu a prova negativa.

CLICCA QUI PER PIÙ COPERTURA SPORTIVA SU FOXNEWS.COM

“Henry hà ancu fattu a cosa giusta per pruvà in a finestra”, disse Chesnoff, standu cun Ruggs davanti à u ghjudice. “Ùn deve esse punitu perchè u so casu attrae assai attenzione”.

Dapoi a so liberazione da a prigiò u 3 di nuvembre cù una cauzione di $ 150,000, Ruggs hà passatu più di 77 teste d’alcol, u so avucatu hà dettu à u ghjudice.

L’avucati di Ruggs anu ancu sottumessu testimonii di duie persone chì anu dettu ch’elli eranu cun Ruggs quand’ellu hà mancatu a chjama u 13 di nuvembre, è ùn anu micca intesu un signalu da u monitor.

A polizia di Las Vegas hà sempre u telefuninu di Ruggs, disse Chesnoff, è avà hà furnitu un novu numeru di telefunu à u sistema di monitoraghju, SCRAM di Nevada.

U dispusitivu portatu emessu un signalu mentre Ruggs stava davanti à u ghjudice, esigendu à Ruggs di presentà una prova di respirazione dopu a so audizione in tribunale.

A pulizzia è i prosecutori dicenu chì Ruggs, 22 anni, è a so fidanzata, Kiara Je’nai Kilgo-Washington, sò stati feriti in u crash di u 2 di nuvembre prima di l’alba, quandu u Chevrolet Corvette di Ruggs hà sbattutu in a parte posteriore di un Toyota Rav4 chì hà pigliatu u focu.

Tina Tintor, 23 anni, hè morta in Toyota.

Chesnoff ùn hà micca specificatu i feriti di Ruggs, ma hà dettu à u ghjudice chì un cast di gamba chì hà inizialmente impeditu l’usu di u monitor di l’ankle hè statu eliminatu.

Chesnoff è Schonfeld si battenu separatamente per impedisce à i procurori di accede à i registri medichi di Ruggs, è un avucatu di Kilgo-Washington hà lanciatu un sforzu simili in nome di ella. Una audienza di l’8 dicembre hè prevista nantu à sta quistione.

L’accusatori dicenu chì u nivellu d’alcoolu di sangue di Ruggs era 0,16% – duie volte u limitu legale per i cunduttori in Nevada – è u so veiculu hà battutu a velocità di 156 mph (251 kph) prima di l’accidentu.

Ruggs hè duvuta à una audizione di evidenza u 16 di dicembre nantu à dui crimini di guida sottu à l’influenza chì ognuna porta una pena di prigiò obbligatoria da dui à 20 anni s’ellu hè cundannatu, più un crimine di guida imprudente è una carica d’arme di delinquenza. A polizia dice chì anu trovu una pistola caricata in a so vittura sportiva distrutta.

I Raiders anu liberatu Ruggs pocu ore dopu à u crash.

A squadra hà fattu Ruggs a so prima scelta in u draft NFL 2020, da Alabama, è era statu una stella emergente per i Raiders sta stagione.