L’inchiesta di The Associated Press hà truvatu chì a piccula nazione araba di Qatar hà utilizatu un ex ufficiale di a CIA per spià i funzionari di football per parechji anni. Era parte di un sforzu costu-efficace per assicurà a Copa Mondiale 2022.

Face parte di una tendenza di l’antichi ufficiali di l’intelligenza di i Stati Uniti chì vanu à travaglià per i guverni stranieri cun registri di diritti umani discutibili chì preoccupa i funzionari in Washington è incita à chjamati da alcuni membri di u Cungressu per un scrutiniu più grande di un mercatu opacu è lucrativu.

CLICCA QUI PER VEDERE PIÙ INFORMAZIONI SU FOXNEWS.COM – Copertura sportiva

A Copa Mondiale hè u torneu sportivu più populari di u pianeta. Hè ancu una chance per u Qatar, unu di i paesi più ricchi di u mondu, per avè una festa di cuming out in u mondu.

L’investigazione di l’AP hà truvatu u Qatar hà cercatu un vantaghju in securità di i diritti d’ospiti assumendu l’ex ufficiale di a CIA diventatu un cuntrattu privatu Kevin Chalker per spià i squadre rivali di l’offerta è i funzionari chjave di u football chì anu sceltu u vincitore in 2010. L’AP hà ancu truvatu chì Chalker hà travagliatu in Qatar annantu à anni seguenti per monitorà i critichi di u football di a nazione.

L’inchiesta di l’AP hè basatu annantu à l’entrevista cù l’antichi associati di Chalker, è ancu cuntratti, fatture, e-mail è una revisione di documenti di l’affari.

U travagliu di sorveglianza includeva chì qualcunu posava cum’è fotogiornalista per guardà l’offerta di una nazione rivale è implementà un honeypot di Facebook, in quale qualcunu posava in linea cum’è una donna attraente, per avvicinassi à un mira, un …