Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsL'ex ufficiale di a CIA utilizatu da l'ospite di a Copa Mondiale...

L’ex ufficiale di a CIA utilizatu da l’ospite di a Copa Mondiale di Qatari per spià a FIFA


WASHINGTON (AP) – Un anzianu ufficiale di a CIA hà spiatu i principali ufficiali di football per anni mentre travagliava per Qatar, u picculu paese arabu chì ospita u torneu di a Copa Mondiale di l’annu prossimu, una investigazione di The Associated Press hà trovu.

U Qatar hà cercatu un vantaghju per assicurà i diritti di hosting da i rivali cum’è i Stati Uniti è l’Australia assumendu l’ex ufficiale di a CIA diventatu un cuntrattu privatu Kevin Chalker per spià altre squadre di offerta è ufficiali chjave di u football chì anu sceltu u vincitore in u 2010, l’investigazione di l’AP hà trovu.

Chalker hà travagliatu ancu per u Qatar in l’anni chì seguitanu per guardà i critichi di Qatar in u mondu di u football, secondu interviste cù l’antichi associati di Chalker è cuntratti, fatture, e-mail è una revisione di documenti di cummerciale.

Face parte di una tendenza di l’antichi ufficiali di l’intelligenza di i Stati Uniti chì vanu à travaglià per i guverni stranieri cù registri di diritti umani discutibili chì preoccupa i funzionari in Washington.

“Ci hè tantu soldi di u Golfu chì scorri per Washington DC”, hà dettu u Congressman Tom Malinowski, un Democraticu di New Jersey. “A quantità di tentazione ci hè immensa, è invariabilmente intriga l’Americani in cose chì ùn duvemu micca esse impigliati”.

A Copa Mondiale hè u torneu sportiu più populari di u pianeta. Hè ancu una chance per u Qatar, unu di i paesi più ricchi di u mondu, per avè una festa di cuming out in u mondu …



Source: L’ex ufficiale di a CIA utilizatu da l’ospite di a Copa Mondiale di Qatari per spià a FIFA


https://gt-ride.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments