Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsL'indigeni neri volenu vede ancu in "Cani di riservazione".

L’indigeni neri volenu vede ancu in “Cani di riservazione”.


Cù una rinascita indigena longu aspittata in Hollywood, i “Cani di Riservazione” di Taika Waititi hà occupatu i riflettori è suscitatu dumande cruciali in e cumunità Native.
Illustrazione: Damon Dahlen/HuffPost; Fotografie: FX/Hulu

Hollywood hè tistimuniatu di un rinascimentu indigenu cuntempuraneu longu aspittatu. “Rutherford Falls” di Peacock hà iniziatu in streaming in a primavera. “Rez Ball” di Netflix è a serie NBC “Sovereign” sò pronti per debutà prestu.

Una cumedia, coscritta da u vincitore di l’Academia Taika Waititi, hà largamente occupatu i riflettori da a so prima d’estate: “Reservation Dogs”. Direttu da un cineasta nativu transgender Sydney Freeland è scrittu da Sterlin Harjo è Waititi, “Reservation Dogs” seguita quattru adulescenti in una missione per lascià a so riserva in l’Oklahoma orientale rurale dopu chì un amicu morse per suicidiu. In un tentativu di finanzià a so fuga in California, l’adulescenti s’impegnanu in una quantità di hoodwinks è hijacks.

“Reservation Dogs” hè una partenza assai necessaria da e caricature profondamente coloniali è razziste di i Nativi Americani in l’intrattenimentu. A serie equilibra chì rapprisentanu e realità è l’implicazioni di a “vita rez” cù a gioia è l’umore di l’adolescenza indigena. A prima stagione hè stata interamente filmata nantu à a Riserva di a Nazione Muscogee (Creek), chì hè a casa di a tribù nativa sovrana di Okmulgee.

FX nantu à …



Source: https://gt-ride.com/black-natives-want-to-see-themselves-in-reservation-dogs-too/

https://gt-ride.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments