Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsL'odiu anti-asiaticu hè sempre in crescita, quasi 2 anni in a pandemia

L’odiu anti-asiaticu hè sempre in crescita, quasi 2 anni in a pandemia


Un segnu chì dice “L’Asiatici ùn anu micca virus, u razzisimu esiste” hè statu tenutu da un manifestante in una manifestazione anti-razzismu in Los Angeles à u Museu Naziunale Giapponese Americanu (Little Tokyo) u 13 di marzu.
RINGO CHIU via Getty Images

Una di e tanti statistiche sgrossate hè chì quasi 1/5 asiatichi americani o isulani di u Pacificu anu dichjaratu chì sò stati discriminati in l’ultimu annu. da una nova indagineQuestu hè un esempiu chjaru di cumu u razzisimu anti-asiaticu cuntinueghja à influenzà e cumunità AAPI in tuttu u paese.

L’indagine realizata da Stop AAPI Hate è Edelman Data & Intelligence, hà raccoltu dati da 928 rispondenti asiatichi americani è 160 rispundenti nativi hawaiani è insulari di u Pacificu. Frà altre cose, hà trovu chì l’Asiatici americani cù una educazione di u liceu eranu duie volte più probabili d’avè sperimentatu un incidente d’odiu (41%) cumparatu cù l’Asiatici americani cù una certa educazione universitaria (19.8%) o un diploma di bachelor o più altu (13.8%). .

L’indagine hà truvatu chì u 31% di l’Asiatica-Americani hà dichjaratu chì anu sperimentatu un incidente d’odiu in u so postu di travagliu, mentre chì u 26% di l’Isule di u Pacificu anu fattu u listessu. Ancora una volta, i rispondenti asiatichi americani cù una educazione di u liceu eranu assai più probabili di dichjarà avè un incidente d’odiu à u travagliu (65%), paragunatu à i rispondenti cù una certa educazione universitaria (31%) è i rispondenti cù un diploma di bachelor o più altu (21%). ).

“Hè tragicu, ma ùn hè micca surprisante chì l’Asiatici americani cù livelli d’istruzione più bassi sperimentanu più odiu”, Cynthia Choi, unu di i cofundatori di Stop AAPI Hate è u co-direttore esecutivu di Chinese per Azione Affirmativa, in una dichjarazione. “L’odiu anti-asiaticu hè ligatu à u razzisimu sistemicu contr’à a nostra cumunità. A piantà di l’odiu ùn hè micca una soluzione rapida cum’è l’applicazione di a lege, ma di un investimentu più profondu in e nostre cumunità “.

Stop AAPI Hate era una coalizione furmata da gruppi di difesa è studiosi in marzu 2020. Anu ancu publicatu l’ultime informazioni nantu à incidenti di razzisimu o discriminazione chì avianu cuminciatu à cullà durante a pandemia. Dapoi u 30 di settembre, ci sò stati 10 370 casi d’odiu anti-asiaticu. Siccomu l’incidenti sò rappurtati anonimamente, hè pussibule chì stu numeru puderia esse più altu.

In cunfurmità cù e dati passati, a maiuranza di l’incidentu implicava persone AAPI chì sò stati molestati verbalmente è evitati. L’incidenti sò accaduti principarmenti in l’imprese o in e strade. Sessanta-dui per centu di l’incidenti sò stati signalati à l’AAPI da e donne. a cumminazzioni tossica di razzisimu è misoginia.

Più di u 10% di questi incidenti sò stati in linea è l’11% implicavanu violazioni di i diritti civili, cum’è a discriminazione in u locu di travagliu, a discriminazione in casa, u rifiutu di serviziu, o l’esclusione da u trasportu publicu.

L’indagine hà revelatu chì più di u 30 per centu di i genitori asiatichi americani è u 31 per centu di i genitori di l’Isule Pacificu anu dichjaratu chì u so figliolu hà patitu un incidente d’odiu in a scola. Inoltre, u 23% di i rispondenti asiatichi americani è u 21% di i rispondenti di l’Isule di u Pacificu anu dettu “ùn sò riluttanti à vultà à u travagliu in persona per via di l’odiu o di a discriminazione potenziale anti-AAPI”.

I difensori dicenu chì questi risultati mostranu un bisognu di aumentà l’educazione è a cuscenza di u razzisimu. Hanu dumandatu più scole è culleghji per include studii etnici in u so curriculum.

“I livelli di i zitelli asiatichi americani chì sperimentanu l’odiu in a scola hè devastantemente altu”, hà dettu Russell Jeung, prufissore di studii asiatichi americani in l’Università Statale di San Francisco è unu di i cofundatori di Stop AAPI Hate, in una dichjarazione. “Ci hè bisognu di una spinta urgente versu l’incorporazione di suluzioni chì prumove a cunniscenza razziale in e scole, ancu attraversu l’investimentu in Studi Etnici”.

I difensori suggerenu ancu di fucalizza più nantu à i prugrammi basati nantu à a cumunità è e risorse di diritti civili culturalmente specifichi per a lotta à u razzisimu cà e pratiche di l’applicazione di a lege cum’è l’overpolicing o a criminalizazione chì affettanu in modu sproporzionatu e cumunità di culore cumprese l’AAPI.

Vede u rapportu tutale quì.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post L’odiu anti-asiaticu hè sempre in crescita, quasi 2 anni in a pandemia apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/anti-asian-hate-is-still-on-the-rise-nearly-2-years-into-the-pandemic/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments