Venneri hè a riunione di l’Organizazione Mondiale di a Salute per affruntà l’aumentu bruscu di l’incidenza di COVID-19 in Sudafrica. U novu virus hè statu accusatu di l’aumentu.

Joe Phaahla, u ministru di a salute di u Sudafrica, hà identificatu a nova variante cum’è B.1.1.529, è hà dettu chì pare assai contagiosa trà i ghjovani.

A BBC informa chì sta nova variante pare esse stata a più mutata in u focu attuale. James Gallagher (u currispundente di salute) hà scrittu chì un scientist hà chjamatu a variante “horrible”. A riunione di l’OMS hè prubabile chì a variante uttene un nome in codice grecu simile à a variante Delta.

Video

“Questa variante ci hà sorpresu”, Tulio de Oliveira, u direttore di u Centru per a Risposta è l’Innuvazione di l’Epidemie di u Sudafrica, hà dettu à a stampa. Hè un saltu nantu à l’evoluzione [and]Molte più mutazioni di ciò chì avemu anticipatu “.

OTTENERE L’ULTIMA SU CORONAVIRUS

U Ministru di a Salute Joe Phaahla in una visita di u situ à u Grand West Casino u 20 d'Agostu 2021 in Cape Town, Sudafrica.  (Foto di Brenton Geach/Gallo Images via Getty Images)

A rivista Nature informa chì a variante hè stata prima identificata in Botswana stu mese. Sicondu u rapportu, i scientisti anu pruvatu à capisce se sta variante puderia evade e risposte immune. Un ricercatore in Johannesburg hà dettu: “Volemu à una velocità di warp”.

 Una panoramica di u situ di vaccinazione Discovery Health Covid-19 u 21 d'ottobre di u 2021 in Sandton, Sudafrica.  (Foto di Papi Morake/Gallo Images via Getty Images)

Aris Katzourakis hè un espertu di virus di Oxford. Ellu disse chì “riduce l’efficacità di a vacuna perchè ci sò tanti cambiamenti”.

UFFICIALE DI SALUTE STL CRITICATU PER CHIAMATA L’AVVERSANTI DI MANDATA DI COVID-19 “FRANGE LUNATICA”

L’ufficiali britannichi anu annunziatu u venneri chì pruibiscenu i voli da Sudafrica, cinque sudafricani …