Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsL'Oregon hà chjapputu cù una causa per a prohibizione di "lettere d'amore"...

L’Oregon hà chjapputu cù una causa per a prohibizione di “lettere d’amore” in u mercatu immubiliare caldu


Una ditta immubiliare cerca di bluccà una nova lege di l’Oregon chì pruibisce l’agenti immubiliarii di trasmette “lettere d’amore” da i compratori di casa à i venditori.

Sicondu a demanda, presentata u venneri in u tribunale federale da u cunservatore Pacific Legal Foundation per Total Real Estate Group, a pruibizione di cumunicazioni da u statu viola i diritti di a prima emenda à i brokers è i clienti immubiliarii.

“Questa censura hè basata nantu à una mera speculazione chì i venditori puderanu qualchì volta s’appoghjanu nantu à l’infurmazioni in queste lettere per discriminà basatu annantu à una classa prutetta”, secondu a demanda.

L’Avucatu Generale di l’Oregon Ellen Rosenblum è u Cummissariu di l’Immubiliare di l’Oregon Steve Strode ùn anu pussutu esse ghjunti per cummentarii.

L’Oregon hà pruibitu a pratica per a prima volta. Sutta a nova lege, chì hè prevista per entra in vigore in ghjennaghju, l’agenti immubiliarii ùn saranu micca permessi di trasmette i piazzi persunali da i cumpratori chì ponu include dati persunali nantu à a vita di e persone cù e fotografie è i video. I cumpratori seranu sempre permessi di cumunicà direttamente cù i venditori di casa.

►Le “lettere d’amore” ponu perpetuà u razzisimu ?:Una lege hè stata passata in questu statu chì pruibisce i piazzi persunali di i cumpratori di casa

►’Hè appena sguassatu’:Certi cumpratori di casa sò frustrati cù u rendimentu scarsu di u mercatu di l’abitazioni è mettenu a so ricerca in attesa.

In i mercati caldi induve parechji offerenti sò jockeying per a listessa casa, i cumpratori facenu quasi tuttu per fà nutà a so offerta – è questu include scrive “lettere d’amore” in a speranza di fà una cunnessione persunale cù un venditore.

Sempre più, l’industria reale hè diventata inquieta chì e “lettere d’amore” puderanu violà e lege statali è federali di l’abitazione giustu, rivelendu a razza, u culore, a religione, u sessu, l’orientazione sessuale, l’urighjina naziunale, u statu civile o u statu familiale di u cumpratore. Sò stati rifiutati da parechji agenti immubiliarii.

Rep. Democraticu Mark Meek, u legislatore statale chì hà patrocinatu a legislazione, hà dettu à USA TODAY in Aostu chì l’Oregon ùn impedisce micca a libertà di parlà.

“Limitemu a trasmissione di e cumunicazioni chì ùn sò micca pertinenti è puderianu esse violazione di e lege di l’abitazione ghjustu”, disse.

Nisun altru statu hà seguitu a guida di l’Oregon.

Daniel Ortner, un avucatu cù a Fundazione Legale di u Pacificu, dice chì a lege di l’Oregon hè “una violazione flagrante di a Prima Emenda”.

“Lettre d’amore” ponu aiutà i compratori per a prima volta cumpete cù cumpratori ricchi di soldi o investitori istituzionali è ponu aiutà i venditori chì cercanu cumpratori chì curanu e so case è esse boni vicini, disse Ortner. E lettere signalanu ancu un veru interessu in una prupietà, disse.

À u listessu tempu, Ortner dici chì i proponenti di a lege ùn anu micca pruduciutu alcun esempiu di lagnanza di l’abitazione giustu o processu per via di lettere d’amore.

“Questa hè una suluzione in cerca di un prublema. Ùn ci hè micca evidenza chì hè un veru prublema chì hè veramente risultatu in a discriminazione “, disse. “È ùn pudete micca solu andà à pruibisce tipi interi di cumunicazione in u timore chì una piccula parte di questu puderia esse aduprata da qualcunu”.

Questa cunclusione in tutta l’industria hè di a complicità di a so discriminazione di l’abitazione è a segregazione in mantene i Neri Americani fora di a pruprietà di casa per decennii, chì hà purtatu à a reazione contr’à a lettera d’amore.

Newsday hà publicatu in u 2019 i risultati di una investigazione sottumessa di più di trè anni chì hà revelatu pratiche discriminatorii da l’agenti in vendita di case in Long Island. Questu hà aiutatu à mantene i quartieri di Long Island segregati. L’investigazione hà revelatu chì l’agenti trattavanu i residenti di e cumunità Nere è e persone di culore in una manera discriminatoria.

Dopu à a morte di George Floyd in Minneapolis, i sforzi di riforma sò stati intensificati per aumentà a pruprietà di a casa negra.

L’annu passatu, e lettere d’amore eranu u focu di l’attenzione naziunale dopu chì l’Associazione Naziunale di Realtors hà cunsigliatu à i membri chì ùn sò micca cusì innocui cum’è ponu pare.

E lettere d’amore sò diventate più richieste cum’è l’inventarii di l’abitazioni di bassa record è i prezzi stratosferichi di l’offerta di carburante guerri in tuttu u paese.

L’agenti immubiliarii dicenu chì ùn volenu micca mette i so cumpratori in svantaghju in situazioni cumpetitive ricusendu di trasmette. Pretendenu ancu chì i venditori seranu influenzati da i termini è u prezzu di l’offerta.

Tuttavia, e parolle ghjusti pò esse cunvince. Redfin hà realizatu un studiu in 2019 per determinà e strategie più efficaci per vince guerri di offerta. All-cash offre più di triplicate e probabilità di un cumpratore. Scrive una lettera d’amore hè vinutu in seconda, aumentendu e probabilità di un cumpratore da 59%.

Fonte: USAToday.com

U post chì l’Oregon hà sbattutu cù una causa per a prohibizione di “lettere d’amore” in u mercatu immubiliare caldu apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/oregon-slapped-with-lawsuit-over-love-letters-ban-in-hot-real-estate-market/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments