Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsMai friggere un tacchino congelato, l'esperti avvisanu. U risultatu ? ...

Mai friggere un tacchino congelato, l’esperti avvisanu. U risultatu ? Un’eruzione periculosa di fiamme.


A Thanksgiving hè quì, è e famiglie in tuttu u paese tornanu à e tradizioni longu.

Quandu si tratta di l’alimentariu, alcune famìglie vi piaceranu a torta di mela, mentri àutri puderanu optà per zucca o pecan. È alcune famiglie fritteranu u so tacchinu invece di arrustillu tuttu u ghjornu.

Meredith Carothers, un espertu di sicurezza alimentaria cù u Dipartimentu di l’Agricultura di i Stati Uniti, hà chjamatu u metudu di cucina un “modu cool” di preparà un classicu di Thanksgiving chì “hà guadagnatu assai popularità annantu à l’anni”.

Ma ella hà avvistatu chì, se a vostra famiglia vole fritte un turchinu, ci sò qualchi cunsiglii di sicurezza impurtanti chì duvete sapè per evità un disastru di vacanze.

Prima, e persone chì frigghjenu un turchinu anu da assicurà chì righjunghji una temperatura interna sicura di 165 gradi, misurata cù un termometru alimentariu in a parte più grossa di u pettu, a parte più interna di l’ala è a parte più interna di a coscia.

Carothers hà dettu ancu chì a frittura di un turchinu pò causà risichi di focu, brusture da l’oliu caldu è più. Ella urgeu à e persone chì celebranu u Thanksgiving à frittura solu un tacchinu cumplettamente scongelatu.

“Qualsiasi tipu di cristalli congelati extra o ghiaccio o qualcosa nantu à quellu tacchinu chì entra in quella friggitrice interagisce immediatamente cù l’oliu caldu è vaporizza è si trasforma in vapore super-caldo. Chì tandu pò espansione abbastanza rapidamente è pruvucarà chì l’oliu sbocca o splatter “, disse Carothers.

È chì i spruzzi pò causà brusture o incendi maiò quandu l’oliu entra in cuntattu cù una fiamma. Per anni, i video drammatici anu circulatu nantu à e social media di incendi chì spuntanu da configurazioni periculose di frittura.

Thanksgiving hè quì:Cumu frittà un turchinu è vive per dì

Pronti per Thanksgiving ?:Assicuratevi di fà queste 6 cose prima di ghjovi

Eccu alcuni altri cunsiglii di sicurità per a cucina di u vostru tacchinu, sia frittura o arrosti quist’annu.

  • Fritte u vostru tacchinu in un grande spaziu esterno induve ùn sarete micca vicinu à un edifiziu o “qualsiasi cosa chì puderia piglià u focu”, Carothers hà dettu.
  • Avè un estintore vicinu.
  • Assicuratevi chì u vostru vasu hè abbastanza grande per adattà l’oliu è u turchinu.
  • Evite fritte un turchinu cù ripienu à l’internu, chì pò “troppu variabile nantu à a cucina cumpletamente tutta a strada”, spiega Carothers.
  • Pigliate precautions regularmente quandu manipule carne cruda, cum’è lavà e mani dopu a manipulazione.
  • Ùn lasciate micca u tacchinu cottu à a temperatura di l’ambienti per più di duie ore.
  • Scuprite altre cunsiglii di sicurezza da u Dipartimentu di l’Agricultura.

Fonte: USAToday.com

U post Ùn mai fritte un tacchinu congelatu, i sperti avvisanu. U risultatu ? Un’eruzione periculosa di fiamme. apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/never-deep-fry-a-frozen-turkey-experts-warn-the-result-a-dangerous-eruption-of-flames/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments