Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsMamma mia ! ABBA hà ricevutu a so prima nomination à...

Mamma mia ! ABBA hà ricevutu a so prima nomination à i Grammy Award


Quasi un quartu di seculu dopu, ABBA ghjunghje sempre tappe musicali.

L’icona pop svedese, Swedish Pop Legends hà vintu a prima nominazione à i Grammy Awards Sta settimana. A so canzone “I Still Have Faith in You” hè nominata per u Record of the Year à fiancu à “Drivers License” di Olivia Rodrigo è “Montero (Call Me By Your Name)” di Lil Nas X, tra l’altri.

“I Still Have Faith in You” appare in “Voyage”, chì hè u nonu album di ABBA è a prima pubblicazione in studio in 40 anni. A ballata hà debuttatu in settembre inseme cù “Don’t Shut Me Down”, una pista più up-tempo.

Finu à marti, l’unicu spazzola precedente di ABBA cù i Grammy era a so induzione 2015 in u Hall of Fame di l’Accademia di Registrazione. In vista di l’ubiquità di u gruppu in a cultura pop, l’annunziu Molti fans sò stati sorpresi è applausi da a so nomination à i Grammy.

“Questu hè stupente per mè, ma ancu un ricordu chì i Grammy Awards ùn sò micca un riflessu definitivu di a qualità di a musica”, una persona. hà tweetatu. Aghju aghjustatu un altru, “Cumu campava in un mondu induve ABBA avia 0 nomination à i Grammy?”

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments