Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsMichael Cohen nantu à CNN Ore dopu a liberazione: "Ùn seraghju micca...

Michael Cohen nantu à CNN Ore dopu a liberazione: “Ùn seraghju micca u solu”


Michael Cohen, l’anzianu avvucatu persunale è riparatore di l’ex presidente Donald Trump, hè apparsu u luni nantu à CNN poche ore dopu ch’ellu hè statu liberatu da l’arrestu domiciliare.

“Aspittava stu ghjornu per un bellu pezzu”, Cohen hà dettu à l’ospite Alisyn Camerota mentre si unì à ella in u studiu per “CNN Newsroom”.

Cohen hà ricivutu una pena di trè anni di prigiò in dicembre 2018, dopu chì Cohen hà dichjaratu culpèvule per frode fiscale, violazioni di finanzii di campagne è menti à u Cungressu.

A violazione di a finanza di a campagna hè stata ligata à u so rolu in l’urganizazione di pagamenti di soldi silenziu à duie donne – a star di film per adulti Stormy Daniels è a modella Karen McDougal – per impediscenu di fà dichjarazioni pubbliche durante a corsa presidenziale di u 2016 nantu à presunte affari extramatrimoniali cù Trump. Cohen hà dichjaratu ch’ellu era direttu da Trump.

“Vogliu fà sta prumessa à voi è à tutti i vostri telespettatori: pò esse statu perseguitatu, è avà sò l’unicu, ma ùn saraghju micca u solu” per esse perseguitatu annantu à i pagamenti di soldi silenziu è per altri crimini ligati à Trump, Cohen hà dettu à Camerota.

Ellu disse chì i trè figlioli maiò di Trump anu ghjucatu un rolu, è ancu Allen Weisselberg, u capu finanziariu di longu tempu di l’Organizazione Trump. Quale erate? arristatu è accusatu di crimini fiscali di lugliu

“Ci era parechje persone [involved]”, disse Cohen. “Eric Trump era implicatu, ovviamente Allen Weisselberg, chì hè digià inculpatu, Don Jr., Ivanka. Questu implicava assai persone. Ùn era micca solu mè. Questa ùn era micca una conversazione unu à unu cù Donald. U gruppu era assai più grande. Lasciamu cusì “.

Cohen hà dettu u luni chì hà da cuntinuà à dà a so piena cooperazione à l’investigazioni in corso, cumprese a sonda di l’avucatu di u distrittu di Manhattan di l’Organizazione Trump è Weisselberg.

Cohen hà fattu previsioni simili nantu à i figlioli maiò di Trump in u passatu. Dumandatu perchè ùn ci sò state più inculpazioni, hà dettu, “i roti di a ghjustizia giranu lentamente, ma à a fine di a ghjurnata si giranu in u circondu cumpletu”.

Scuprite l’intervista sottu.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Michael Cohen nantu à CNN Hours After Release: “Ùn seraghju micca u solu” apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/michael-cohen-on-cnn-hours-after-release-i-will-not-be-the-only-one/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments