Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsMike Lindell revela a so denuncia à a Corte Suprema. I...

Mike Lindell revela a so denuncia à a Corte Suprema. I critichi piglianu nota


U CEO di MyPillow, Mike Lindell, hà publicatu marti una copia di a so longa prumessa di denuncia di a Corte Suprema per annullà l’elezzioni presidenziale di u 2020, ancu s’ellu ùn era micca statu presentatu è hà listatu l’attore cum’è “[insert your state].”

Conspiracist diventatu un magnate di cuscini, hà prumessu ripetutamente ch’ellu presentava direttamente una denuncia di frode elettorale à a Corte Suprema di i Stati Uniti. Questu li permetterà di ritruvà in qualchì modu a so pretendenza. Donald Trump presidente

L’incredibile restaurazione hè stata prevista da Henri in Aostu è Settembre prima di esse cumpletata à a fine di l’annu.

“Avemu questu davanti à a Corte Suprema prima di Thanksgiving”, hà prumessu in settembre. “Questa hè a mo prumessa à a ghjente di stu paese”.

Serà apparsu marti sera. hà publicatu una copia Ancu s’ellu hà publicatu a denuncia in linea, pareva chì mancava alcuni cumpunenti chjave. Ùn hà ancu riesciutu à ottene alcuna firma da l’avucati generali statali.

“Semu in un territoriu micca scupertu cum’è Nazione. L’elezzioni di nuvembre 2020 sò state arrubate “, principia a lagnanza, prima di lancià una seria d’allegazioni false è smentite nantu à u suppostu votu illegale in Georgia, Michigan, Wisconsin, Arizona è Pennsylvania.



Source: https://gt-ride.com/mike-lindell-reveals-his-supreme-court-complaint-critics-take-notes/

https://gt-ride.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments