Aliyah Boston era 22 punti è 15 rimbalzi in l’aiutà No. Per vince u campionatu di torneo inaugurale di Battle 4 Atlantis, 1 South Carolina hà scunfittu u second-ranked UConn per 73-57.

Questa era a 61ª riunione trà e duie prime squadre in u sondaghju AP Top 25 femminile è a sesta volta chì hè accaduta in u Novembre. U No U No Sti dui squadre eranu in ferraghju quandu si scontranu per l’ultima volta. UConn era a squadra numero unu. UConn era a squadra N ° 2, vincendu 63 à 59 in l’extra.

CLICCA QUI PER VEDERE PIÙ COPERTURA SPORTIVA SU FOXNEWS.COM

U Gamecocks (6-0) ricusatu di lascià i Huskies (3-1), li batte in Bahamas. Li battu 16-3 in quartu di finale.

South Carolina hà guidatu 52-50 à a fine di u terzu quartu. Ma, a difesa di South Carolina era forte è hà impeditu à UConn di puntuà per u restu di a partita. EvinaWestbrook avia fattu 5 minuti rimanenti è hà culpitu un 3 pointer da l’ala. I Huskies portanu 63-57. I Huskies ùn pudianu avvicinassi più, postu chì Destiny Littleton hà rispostu rapidamente cù un 3-pointer à l’estremità opposta per restaurà u so vantaghju còmode.

U so 3-pointer in u periodu finali hà datu à i Gamecocks un vantaghju di 57 à 54.

South Carolina hà scunfittu UConn, 42-25. I Huskies sò stati tenuti à solu trè punti da South Carolina in l’ultimu quartu.

Paige Bueckers era a sensazione di u sophomore di l’UConn è hà puntuatu 19 punti per aiutà à guidà i Huskies chì anu vintu nove di 10 incontri prima trà elli.

Cù u ghjocu di campiunatu chì si svolge versu u listessu tempu chì u sondaghju hè publicatu ogni luni, l’AP hà decisu di ritardà u sondaghju per un ghjornu per riflette u risultatu – solu a seconda volta da quandu u sondaghju hà iniziatu in 1976 chì hè stata ritardata.

UConn era l’unica volta chì UConn hà ghjucatu. Eranu n ° 2 in u ranking. 1, Tennessee, u 16 di ghjennaghju di u 1995 in u so primu scontru di sta longa rivalità. I Huskies vincìu a vittoria è si trasfirìu à u No. I Huskies vincìu a vittoria disgraziata è si trasfirìu à u No 1 in a storia di a scola.

UConn ùn pudia micca fà u luni di novu.

A prima mità di l’Atlantis Resort hà presentatu una partita eccitante in una sala di ballu rinnuvata. E duie squadre sò state acclasciute da una folla forte è entusiasta. South Carolina hà pigliatu un vantaghju di 6-0 prima chì l’UConn s’hè rializatu à un vantaghju di 20-2 alimentatu da Olivia Nelson-Ododa, senior center. Hà avutu dui blocchi, è hè stata falluta da una falta offensiva. Stu burst durò pocu più di un minutu. Dopu à un quartu, i Huskies guidanu 20-14.

Cume i Gamecocks anu riisciutu à riduce u so vantaghju à solu 36-33 à a fine di u quartu, l’intensità difensiva cuntinuava. I Gamecocks cuntinueghjanu i so sforzi difensivi in ​​u terzu quartu, ma era a corsa decisiva à a fine chì hà pigliatu u cuntrollu di u ghjocu.

U primu scontru trà e duie squadre era questu. U 27 di ghjennaghju, i Huskies visitanu South Carolina. Ogni squadra aspetta di migliurà a so prestazione in u secondu matchup.

CLICCA QUI PER OTTENERE L’APP FOX NEWS

FIGURA GRANDE

South Carolina: Questa hè a terza vittoria per i Gamecocks nantu à un avversariu top-10. Anu digià scunfittu u No. Anu battu u No. 5 North Carolina State, è u 9u classificatu Oregon.

UConn: UConn’s Huskies hà fiascatu perchè ùn puderanu micca abbastanza offense per Bueckers.

DA I NUMERI

UConn hà participatu à 26 partiti 1vs 2, andendu 22-2 in questi cuncorsi. Hà vintu ancu i 9 precedenti prima di a perdita di u luni.

U CHAMP hè QUI

L’entrenatore Dawn Staley hà purtatu più di a so squadra di South Carolina à a prima battaglia femminile 4 Atlantis. Ella megliu amicu – U cane di 4 anni, Champ – hè accantu à ella mentre cammina in u resort, cù i fanni chì u ricunnoscenu per nome, in u vestitori è ancu in cunferenze di stampa.

Up Next

South Carolina ospita Elon stu venneri

UConn visita Seton Hall, dicembre.