Monday, December 6, 2021
Google search engine
HomeNewsNew England Patriots scunfighja Atlanta Falcons in cinque vittorie consecutive

New England Patriots scunfighja Atlanta Falcons in cinque vittorie consecutive


ATLANTA – Poveru Matt Ryan. U quarterback di Atlanta Falcons, Matt Ryan, puderia avè aduprà a regula di misericordia ghjovi sera. A Guardia Naziunale. Oder u Prugramma Federale di Prutezzione di Testimoni.

A difesa di i Patrioti di u New England hà sbulicatu a strada per una quinta vittoria consecutiva per a squadra di Bill Belichick, un travagliu di 25-0 chì hà migliuratu u record à 7-4.

Hè forse simbolicu, forse, chì a difesa di i Patrioti si dimustrava cusì adepta nantu à u stadiu di u Mercedes-Benz Stadium in prima ora. L’ultima volta chì a Nova Inghilterra hà visitatu stu palazzu di football immaculatu, a difesa di Belichick hà assicuratu un anellu chjappà i Rams di Los Angeles in u ghjocu cù u puntu più bassu in a storia di u Super Bowl.

Avà a difesa di i Patrioti, ricustruita da l’unità Super Bowl di a stagione 2018, lancia un shutout è aghjunghje più carburante à una serie calda di l’ultime settimane. In i trè partiti precedenti, i Patrioti lasciavanu 13 punti.

Scelte NFL Week 11:Cowboys vs Chiefs: Battaglia di e squadre di u primu postu

FOTO PLAYOFF NFLCi hè duie cose chì pudete fà per esse cunfidenza in ogni squadra.

NEWSLETTER NFLRicevi e nutizie di football direttamente in a vostra casella di posta iscrivendu oghje

Ryan hè un espertu in u sughjettu. Hè statu licenziatu quattru volte, hà assorbutu 11 hits di quarterback, hè statu interceptatu duie volte è inseme à a so debule O-line, hè statu sbattutu nantu à e duie solu minacce di puntuazione di Atlanta. Questu hè un snapshot rapidu

♦ Nantu à un terzu è 1 da u 22 di i Patrioti in u sicondu quartu, i Falconi chjamavanu un passaghju. Kyle Van Noy hà cacciatu Ryan per una perdita di 13 iarde. Allora l’apparente goal di campu di 45 iarde di Younghoe Koo hè statu sguassatu da una bandiera per una furmazione illegale. Koo hà fiascatu à fà u seguitu tentativu di 50 iarde.

♦ In u terzu quartu, i Falcons cuddevanu à i Patrioti 16. Keith Smith hà stuffed on third-and-1 for no gain. I dui anu pruvatu à andà per ellu, ma Qadree Olson era troppu forte in quartu è 1 è hà vultatu u ballò à i bassi.

Mac Jones, un rookie Patriots quarterback, hà mantinutu l’errore à u minimu, è Nick Folk hà fattu quattru gol di campu di 32 yards, 44, 53 è 33 per sustene u sforzu di difesa. Van Noy hà ancu pigliatu un pick-6 per mette in periculu Ryan, chì era rimpiazzatu da Josh Rosen.

Atlanta, 4-6, hà ghjucatu senza Cordarrelle, u so running back / ricevitore Cordarrelle, perchè Patterson si ricupera da una ferita à l’ankle. Questu puderia avè micca importatu tantu. Era una battaglia in trinchera contr’à i Falconi. Persu nantu à i perimetri. Allora più. Hè assai bisognu di a pausa di 10 ghjorni dopu à esse scunfittu 43-3 da Dallas dumenica.

Fonte: USAToday.com

U post New England Patriots scunfighja Atlanta Falcons in cinque vittorie consecutive apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/new-england-patriots-defeat-atlanta-falcons-in-five-consecutive-wins/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments