Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsNFL, St. Louis hà righjuntu un accordu di $ 790 milioni per...

NFL, St. Louis hà righjuntu un accordu di $ 790 milioni per u casu di trasferimentu di Rams


A polizia di St. Louis hà risoltu u prucessu chì anu purtatu contru à a NFL per a trasferimentu di Rams da St. Louis à Los Angeles in 2017. Custa $ 790 Million.

L’accordu finanziariu, annunziatu u mercuri da u sindaco di San Louis Tishaura O. Jones è da l’esecutivu di u conte Sam Page, assicura chì a liga è u pruprietariu di Los Angeles Rams, Stan Kroenke, eviterà u spettaculu potenziale di un prucessu di ghjuria, chì era statu programatu per principià u ghjennaghju. 10 – settimane prima chì Los Angeles sia pronta per accoglie u Super Bowl 56.

Jones è Page hà dichjaratu in una dichjarazione cumuna chì “questu accordu storicu chjude un capitulu impurtante per a regione. Assicureghja centinaie di milioni per a nostra cumunità mentre evitendu incertezze di i prucessi di prucessu è d’appellu “.

Sicondu u New York Times, Kroenke (74) hè prubabile di finanzià u stabilimentu. Forbes mette u valore netu di Kroenke à $ 10,7 milioni.

Brian McCarthy, un portavoce di a NFL, hà dettu chì tutti i partiti anu apprezzatu à ghjunghje à un accordu. Hà ringraziatu ancu i servizii di mediazione di u ghjudice Jack Garvey.

L’accordu di u marcuri vene quattru anni dopu chì l’Autorità di a Cunvenzione Regionale è a Cumpagnia Sportiva di San Luigi è San Luis hà purtatu una causa contru NFL è a so squadra 32. E so dichjarazione eranu chì i Rams (è a liga) anu violatu i protokolli di trasferimentu è anu violatu u so accordu cù St. Louis quandu Kroenke trasfirìu a squadra da Chicago à Los Angeles.

In l’anni dopu, a liga hà patitu una serie di perdite in u casu – cumprese senza successu …



Source: https://philippinenewsdaily.com/nfl-st-louis-reached-a-790-million-settlement-for-rams-relocation-case/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments