Nick Saban hà rispostu senza dubbiu à una dumanda da un ascultore u marcuri. Hà sfidau ancu l’idea chì l’Alabama deve esse capace di scunfighja ogni altra squadra.

U fan hà dumandatu perchè u Crimson Tide ùn hà micca sbulicatu e squadre cù grandi aspettative, citendu a recente vittoria 42-35 annantu à Arkansas. Bryce Young hà battutu un record di scola cù 559 yards passendu è cinque touchdowns in u ghjocu.

CLICCA QUI PER VEDERE PIÙ DICHIARAZIONI SU FOXNEWS.COM

Saban ùn era micca sicuru perchè una vittoria è esse in i primi quattru di u ranking College Football Playoff ùn era micca abbastanza bè per i fan in questu puntu di a stagione.

Quandu sò ghjuntu quì, tutti eranu entusiasmati di vince i partiti. Avà ùn simu più felici di vince un ghjocu. Ùn simu micca felici di vince un ghjocu à tutti. Pensemu chì duvemu vince partite da qualunque cosa, è ùn pensu micca chì sia ghjustu per i ghjucatori. Perchè travaglianu duramente per diventà i migliori ghjucatori pussibuli. Saban hà spiegatu chì criticà i nostri ghjucatori per u so travagliu duru hè un modu per divertisce, è per esse fieru di ciò chì ghjunghjenu è cumu si facenu vi rende più appassiunati “.

L'entrenatore capu di l'Alabama, Nick Saban, corre fora di u campu dopu una partita di football di l'università NCAA contr'à u Mississippi di u Sud, u sabbatu 25 settembre 2021, in Tuscaloosa, Ala.

IRON BOWL: ALABAMA E ABURN POSTENU A MIGLIOR RIVALITÀ DI FOOTBALL COLLEGE IN AMERICA

“È ùn sò micca perfetti. Sò solu studienti universitari. Hanu da andà à a scola ogni ghjornu, anu da amparà, è anu da esse capace di fà un travagliu extra dopu a pratica si sò assenti da a sala di studiu.

Saban hà dichjaratu chì i so fanni anu da sente una certa gratitudine, è duveranu sapè chì ellu vole più vittorie chè qualcunu altru.

“Allora per tutti quelli chì sò assorbiti…