Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsOttu cunsiglii per viaghjà cù Thanksgiving: L'aeroporti sò imballati. No, e...

Ottu cunsiglii per viaghjà cù Thanksgiving: L’aeroporti sò imballati. No, e maschere ùn sò micca opzionali.


I Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie anu cunsigliatu à l’Americani per evità di viaghjà annantu à Thanksgiving perchè i tassi di COVID-19 aumentanu.

U cunsigliu hè statu ignoratu da milioni di viaghjatori, chì anu inundatu l’aeroporti in tuttu u paese stabilendu un record per i viaghji aerei.

Un annu dopu, ùn ci hè micca un largu avvisu di viaghju di u CDC di Thanksgiving, u 80% di l’Americani di 12 anni è più anu ricevutu almenu una dosa di vaccina COVID-19 è i zitelli in età scolastica sò avà eligibili per u jab.

►Airline annullà o ritardà u vostru volu ?:Questu hè ciò chì devi à e compagnie aeree (è cumu uttene)

► Venite à scopra cun noi:Iscriviti à a nostra Newsletter di Viaghju

Se aghjunghje restrizioni di viaghju rilassate, in particulare per quelli chì sò vaccinati, creà a ricetta perfetta per una crescita turistica senza precedente di Thanksgiving.

L’Amministrazione di a Sicurezza di u Trasportu u marcuri hà dettu chì aspetta di schermu circa 20 milioni di persone, o 2 milioni per ghjornu, in l’aeroporti americani durante u periodu di viaghju di Thanksgiving di 10 ghjorni chì hà iniziatu u venneri è finisce a dumenica dopu à Thanksgiving. Hè calata da un record di 23 milioni in 2019, ma duppià i livelli di 2020.

Delta Air Lines hà dichjaratu chì pensa à trasportà quasi trè volte più di passageri di Thanksgiving in 2020 cà in 2020. A dumenica dopu à Thanksgiving hè prubabile di superà u record di pandemia di lugliu per u trafficu di passageri.

I viaghjatori chì ùn anu micca viaghjatu in aerei durante a pandemia sò prubabilmente senza sperienza. Quessi sò i fatti essenziali per i viaghjatori.

1. Pigliate i vostri documenti di viaghju COVID-19 prima di ghjunghje à l’aeroportu

I viaghjatori ùn anu micca bisognu di mostrà a prova di vaccinazione o un test COVID negativu per imbarcà in un volu in i Stati Uniti, anche se Hawaii richiede chì unu di i dui sguassate una quarantena obligatoria à l’arrivu. E destinazioni internaziunali ponu avè esigenze di ingressu supplementari. Tutti i viaghjatori chì entranu in i Stati Uniti da altri paesi, è ancu i citadini di ritornu di i Stati Uniti, anu da passà un screening COVID negativu. I stranieri anu da pruvà È Mostra a prova chì avete statu vaccinatu sottu à e novi regule, chì sò entrate in vigore l’8 di nuvembre.

Avete bisognu di presentà una prova di immunizazione. Cumu guardà in modu sicuru in u vostru telefunu

2. Ùn devi micca affruntà per ghjunghje à l’aeroportu.

Ancu s’è u vostru TSA PreCheck vi permette di passà rapidamente a sicurità, questu ùn hè micca u tempu per arrivà una ora prima. E compagnie aeree, a TSA, i fornitori di sedie à rotelle è i buttreghi di l’aeroportu è i ristoranti anu luttatu per aghjunghje u persunale per currisponde à u rapidu ritornu in viaghju quist’annu, cusì l’attese sò generalmente più lunghe è una folla più grande significa linee ancu più longu. Per i voli naziunali è internaziunali, e compagnie aeree ricumandenu di arrivà almenu 2 ore prima di a partenza. Duvete permette più tempu per i tempi di viaghju di punta è se pensa à manghjà caffè prima o dopu u vostru volu.

3.Per evità di scramble a matina di u vostru volu, assicuratevi di riservà una navetta di l’aeroportu o un parcheghju in anticipu.

A carenza di cunduttori hà fattu difficiule per i viaghjatori di truvà passeggiate Uber / Lyft à prezzi accessibili. U viaghju di vacanze solu aggravarà e cose. Pudete pianificà un viaghju, navetta o piglià trasportu publicu.

Pigliate un ride-share Uber pò avè a vostra corsa in l’aeroportu pronta una volta chì sbarcate. Videmu cumu si travaglia.

4. Ùn vi scurdate maschere faccia

Duvete portà una maschera da u mumentu chì ghjunghje in un aeroportu à a vostra partenza. A regulazione federale copre ancu i servizii di l’aeroportu cum’è l’affittu di vitture è navette. L’extra sò cunsigliati per i voli longu. U disinfettante per e mani hè ancu cunsigliatu. Mentre chì alcune compagnie aeree furniscenu asciugamani à bordu, a maiò parte di l’altri trasportatori richiedenu di piglià u vostru propiu.

5. Assicuratevi di brush up on TSA Rules

I liquidi Salsa Cranberry, salsa, vinu è vinu ùn ponu esse purtati à bordu in sacchetti. Tuttavia, pasti è altri prudutti di pane pò esse purtatu cun voi. Avete dumande nantu à articuli specifichi? TSA hè dispunibule per assistenza Twitter o Facebook messenger o chjamate u centru di cuntattu di l’agenzia à 866-289-9673.

Avete bisognu di assistenza supplementaria à l’aeroportu Cumu TSA Cares aiuta e persone chì anu bisognu di supportu extra à a sicurità.

6. Ùn cuntate micca d’avè i stessi alimenti è bevande à bordu di l’aviò.

E compagnie aeree anu tagliatu i snacks è e bevande cumplementarii è l’articuli in vendita prima di a pandemia per riduce l’interazzione trà l’assistenti di volu è i passageri, è parechji sò stati lenti à ripiglià u serviziu.

Southwest Airlines una volta offre una larga varietà di snacks per voli più longu. In ogni casu, avà offre solu picculi sacchetti di mix di snack. Bien que la compagnie aérienne ait élargi son menu de boissons pour inclure de l’eau et des boissons gazeuses, elle n’offre pas d’alcool. L’American Airlines ricusa ancu di ripiglià a vendita di alcoli in l’ecunumia. United hà ripresu a vendita di licore dura sta settimana.

7.Portate u vostru propiu alimentu, ma ùn vi scurdate di purtà BYOB

Cù l’alimentariu in volo limitatu è e linee di l’aeroportu longu è alcune cuncessioni sempre chjuse, a megliu opzione per i viaghjatori affamati hè di portà cibo da casa. Hè pruibitu di piglià picculi cuntenituri d’alcohol da un aeroportu in l’aviò. A regulazione FAA pruibisce à i passageri di beie alcolu à bordu di l’aviò, salvu chì ùn sia servitu da a compagnia aerea.

L’aereo di linea supplica per u passageru pandemicuÙn ci hè micca BYOB

8.Ùn vi scurdate di scrive un pianu B in casu di annullamentu di volu è ritardi

E compagnie aeree di u Sud-Ovest, di u Spiritu è ​​l’Americani anu bloccatu i passageri quist’annu durante i grandi scontri liati à a carenza di staff, è u clima invernale hè sempre un wildcard durante a corsa di viaghju di vacanze. Cunniscite u manicu di Twitter di a vostra compagnia aerea per un aiutu di riservazione rapida in casu di cancellazioni è ritardi, è cunnosce i vostri diritti – e compagnie aeree sò tenute à rimborsà i vostri soldi, micca solu emette creditu di viaghju quandu anu annullatu u volu. Allora ùn pudete micca fà ricerche in u volu, assicuratevi di nutà rotte alternative è hotel aeroportuali.

A compagnia aerea cancella o ritarda u vostru volu?Questu hè ciò chì devi à e compagnie aeree (è cumu uttene)

Fonte: USAToday.com

U post Ottu cunsiglii per viaghjà cù Thanksgiving: L’aeroporti sò imballati. No, e maschere ùn sò micca opzionali. apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/eight-tips-to-travel-with-thanksgiving-airports-are-packed-no-masks-arent-optional/

philippinenewsdaily.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments