Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsParechji morti, almenu 20 feriti dopu chì u SUV hà sbattutu in...

Parechji morti, almenu 20 feriti dopu chì u SUV hà sbattutu in a parata di Natale in Wisconsin; “persona d’interessu” in custodia


MILWAUKEE – Un SUV hà acceleratu in una parata di Natale in u suburbiu di Milwaukee di Waukesha, lascendu parechje persone morte è almenu 20 persone ferite, l’autorità anu dettu dumenica.

U capu di a polizia di Waukesha, Dan Thompson, hà dettu chì l’investigazione era in corso, ma chì un “vehiculu suspettu” hè statu recuperatu è chì ci hè una persona d’interessu in custodia in u mumentu.

Thompson hà spiegatu chì a polizia hà purtatu alcune persone ferite in ospedali mentre Thompson hà descrittu cumu l’altri eranu purtati à i membri di a famiglia.Cum’è “assai tragicu” o “assai caòticu”.Tuttavia, hà dichjaratu ch’ellu ùn cunnosci micca u numeru esattu di persone chì sò morti, ma ci sò sempre morti.

11 adulti è 12 zitelli sò stati trasportati in ospedali lucali da u Dipartimentu di u focu di Waukesha, u capu di u focu Steve Howard hà dettu in una cunferenza di stampa.

A polizia di Waukesha, à circa 20 miglia à punente di Milwaukee, hà dettu chì hè sicura è sicura. .

Questu hè accadutu in unu di l’avvenimenti annuali più amati in a cità. U SUV rossu hà guidatu in a strada è s’hè lampatu in i participanti di a parata.

Un SUV rossu scorre in a strada induve a sfilata hè fatta, secondu i video publicati nantu à e social media.

Thompson hà dichjaratu chì un ufficiale di polizia hà sparatu à un SUV per pruvà à piantà. Nimu hè statu feritu da i colpi. Sicondu Thompson, a polizia ùn hè micca cunvinta chì i colpi sò stati sparati à u SUV.

In i filmati di a cità, pigliati da una distanza, u SUV accelera in a sfilata ghjustu daretu à una banda di marchja di a scola. Reporter à l’scena hà dettu chì u SUV rossu hà guidatu in a strada è hà culpitu parechje persone.

Corey Montiho hè un membru di u cunsigliu di a scola di u distrittu di Waukesha chì hà dettu chì u SUV hà colpitu u gruppu di ballu di a so figliola.

Eranu cuparti di cioccolata calda è pom-poms. Per truvà a mo figliola, aghju avutu à marchjà da i corpi arruffati à l’altru “, spiegò. “A mo moglia, è e nostre duie zitelle eranu quasi ammazzate. Dumandemu preghiere per tutti. Pregà per tutti.

A mo famiglia hè sicura, ma l’altri ùn sò micca. Cume mi tenia a testa di una zitella, i so ochji eranu aperti è hà cuminciatu à sanguinà da l’arechje. Hè colapsata è eru quì per tene a so mamma. Per piacè prega. “

Thompson hà dichjaratu chì ùn hè micca cunnisciutu se questu incidente era cunnessu cù u terrurismu.

A sera avanza cù sta nutizia :Registratevi à u Briefing di a Sera per riceve un aghjurnamentu più tardi sta sera.

“Urla è urla assordanti”: Testimone descrive a scena caòtica

Angelito Tenorio, un échevin de West Allis qui se présente comme trésorier de l’État du Wisconsin, a déclaré qu’il venait de finir de marcher dans le défilé avec sa famille et ses amis avant de voir la voiture traverser le défilé.

“Avemu vistu un SUV incruciatu, basta mette u pedale à u metale è ghjustu zooming a piena velocità longu a strada di a parata”, disse Tenorio. “E dopu avemu intesu un forte bang, è solu chianci assordanti è urla da e persone chì sò colpite da u veiculu. È dopu avemu vistu a ghjente scappà o piantendu, è ci sò persone in terra chì parevanu colpi da u veiculu.

Tenorio hà dichjaratu chì circa 10 persone eranu in terra è parevanu colpi da a vittura.

Hà aghjustatu: “Tuttu hè accadutu cusì prestu”.

L’alderman Don Paul Browne hà dettu ch’ellu avia marchjatu davanti à a parata è era quasi in casa quandu a so moglia hà mandatu un SMS per dumandà s’ellu era bè.

Ellu disse: “Sò in shock”. Questa parata attrae persone da tutte e parte di u paese, cumpresu u conte di Jefferson. Sò inturniatu. Hè abbastanza sconvolgente.

Ellu hà dettu: “U mo stintu naturale era di offre assistenza, ma questu pò esse l’ultimu cosa chì a polizia hà bisognu”. U mo megliu sforzu hè di esse un avvucatu per l’altri. Avà ci tocca à pensà à i fucili. Hè cusì difficiule per mè “.

U guvernatore di Wisconsin Tony Evers hà dettu chì ellu è a so moglia, Kathy, stavanu “pregà per Waukesha sta sera è tutti i zitelli, famiglie è membri di a cumunità affettati da questu attu senza sensu”.

L’esecutivu di u conte di Waukesha, Paul Farrow, chì era à a parata, ma hè partitu pocu prima di l’incidentu, hà chjamatu “una tragedia indicibile, chì ci tocca à tutti mentre travagliemu per superà dui anni estremamente sfida è ripiglià e nostre tradizioni di vacanze amate”.

A parata hè patrocinata da a Càmera di Cummerciu di a cità. L’edizione di questu annu era a 59th di l’avvenimentu chì si tene ogni annu a dumenica prima di Thanksgiving.

Waukesha hè un suburbiu occidentale di Milwaukee, è à circa 55 miglia à nordu di Kenosha, Wisconsin, induve Kyle Rittenhouse hè statu assoltu u venneri di l’accusazioni derivanti da a fucilazione di trè omi durante i disordini in quella cità in Aostu 2020.

Cuntribuzione: Cathy Kozlowicz è Kaylee Staral, Milwaukee Journal Sentinel; The Associated Press

Fonte: USAToday.com

U post Multiple mortu, almenu 20 feriti dopu SUV slammed in Wisconsin parata di Natale; “persona d’interessu” in custodia apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/multiple-dead-at-least-20-injured-after-suv-slammed-into-wisconsin-christmas-parade-person-of-interest-in-custody/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments