Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsPassaporti: u ritardu di u Regnu Unitu scusa à l'impresa di consegna

Passaporti: u ritardu di u Regnu Unitu scusa à l’impresa di consegna


Passaporti: u ritardu di u Regnu Unitu si scusa à l’impresa di consegna

Publicatu
31 minuti fà
Cumentu
Cumentu

A spartera

Fonte di l’imaghjini, Getty Images

Una scusa hè stata emessa da una sucietà di consegna dopu chì i rapporti anu dichjaratu chì alcune persone anu affruntatu longu ritardi in a ricezione di i so passaporti, è altri anu da annullà i so piani di viaghju.

FedEx hà attribuitu à TNT un cuntrattu exclusivu per a consegna di documenti di viaghju à l’Uffiziu di u Passaportu di u Regnu Unitu.

Tuttavia, ci sò stati rapporti chì e date di consegna sò state ritardate parechje volte. Certi pirsuni sò sempre aspittendu u so ordine dopu à un mese.

Hè ancu pussibule di perde i passaporti.

U portavoce di FedEx hà dichjaratu chì: “Avemu capitu l’impurtanza chì queste spedizioni sò per i nostri clienti, è pigliamu passi supplementari per furnisce puntuale aghjunghjendu più risorse à l’operazioni di u Regnu Unitu.

“Ci scusemu per ogni inconveniente.”

“Veramente angustiatu”

L’Uffiziu di i Passaporti (HMPO), chì avvirtenu chì a trasfurmazioni di passaporti hè digià rallentata per via di i backlogs di Covid, hà dettu chì pò piglià finu à 10 settimane più. I reclami di Trustpilot è i rapporti Twitter indicanu chì i ritardi in a consegna di documenti à i clienti aumentanu di settimane.

Una persona hà tweetatu: “Pagatu quasi £ 300 per dui passaporti urgenti Fast Track cù un turnaround garantitu di 7 ghjorni. Passavanu vinti ghjorni è sempre nunda. Veramente disturbatu. “

Un altru hà dichjaratu ch’ella avia ricevutu trè date di consegna, ma nunda hè ghjuntu …



Source: Passaporti: u ritardu di u Regnu Unitu scusa à l’impresa di consegna

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments