Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsPerchè ùn pigliamu più seriamente i prublemi di a pelle di gravidenza?

Perchè ùn pigliamu più seriamente i prublemi di a pelle di gravidenza?


Sutthiwat Shrikhrueadam via Getty Images
Qualchidunu stimanu chì u 90% di e mamme chì aspettanu anu stretch marks.

Samantha Terry hà avà longu stretch marks rossi chì coprenu tutta a so midsection dopu avè datu nascita à i so figlioli. Correnu da u so fondu à u so ombelico. Andanu su è falà i so fianchi, è longu a so cintura. “Sembra ch’e aghju graffiatu da un tigre”, disse à HuffPost u 30 anni.

Certi ghjorni, ùn hè micca disturbatu da elli – un prezzu assai chjucu à pagà per i dui figlioli chì adora più di tuttu. Altre volte, si senti “grossa” è vargogna. È quandu hà pruvatu à purtà à uni pochi di donne anziane chì cunnosci, hè stata immediatamente chjusa, ricurdata di a furtuna ch’ella hè di esse mamma, è cumu ogni donna chì dà nascita passa per questu.

“Saria solu bè di pudè parlà un pocu di più”, disse Terry. “Ti fa sentu culpèvule per lagnanza”.

U corpu passa per un grande cambiamentu durante a gravidanza. Certi stimi suggerenu chì finu à u 80% di e donne sperimentanu cambiamenti in a so pelle durante a gravidanza. U 90% di e donne in attesa soffrenu stretch marks. Finu à u 50% di e donne Melasma hè l’apparizione di pezze blu-grigi o marroni nantu à a faccia, i guance, i braccia è u collu. Più di u 50% sviluppa l’acne – è ci sò più prublemi di a pelle chì si sviluppanu, cum’è varice, perdita di capelli, eczema flareups, è cusì.

Sti cambiamenti ponu esse tempuranee o longu. A mamma di Terry pò sperimentà u dulore emotivo da qualcunu di questi. È troppu spessu, e persone chì sò state incinte ùn si sentenu micca chì ci hè qualcosa chì pò esse fattu per aiutà elli o à qualchissia chì ponu parlà apertamente di ciò chì sentenu.

Un spaziu di gravidenza è postpartum chì ùn hè micca studiatu

In l’ultima dècada, i medichi anu cuminciatu à capisce l’impattu chì certe cundizione di a pelle ponu avè nantu à e persone – micca solu fisicamente, ma emotivamente. I studii anu ligatu l’acne severa à l’ideazione suicida, per esempiu, ci hè stata una spinta per creà un sistema integratu di cura megliu per i dermatologi è i prufessiunali di salute mentale per aiutà à capisce l’effetti di l’hormone è u stress nantu à a pelle. i prublemi di a pelle di peghju pò piglià.

Ma per quelli chì anu parturitu, a cunnessione trà a pelle è a salute mentale hè sempre spessu ignorata. Frank Wang, un dermatologu clinicu cù Michigan Medicine è unu di i pochi circadori chì anu studiatu specificamente le vergeture, hà dettu à HuffPost chì “ci hè assai pocu infurmazione nantu à l’impattu emozionale è psicologicu di e stirgazioni”.

Hè accumpagnatu da a so squadra hà publicatu pocu scuperte da una piccula indagine di 100 donne postpartum chì anu truvatu un terzu di quelli chì anu sviluppatu stretch marks avianu “assai” o “moderatu” vergogna per elli. Questa vergogna li facia difficiuli di portà certi vestiti, participà à l’attività suciali è affettava a so autoestima.

Di sicuru, assai donne ùn sò micca particularmente preoccupati da i cambiamenti di a pelle durante a gravidanza; certi li apprezzanu. Wang pensa chì hè impurtante chì i circadori è i pratichi chì travaglianu cù i pazienti incinti trovanu modi per sustene e donne chì si sentenu insicure. Devenu ancu indirizzà i prublemi emotivi è pratichi chì anu.

“Cù tuttu in medicina, hè sempre assai individuale. Da una banda, campemu in questa grande età induve ci hè insignatu à abbraccià e cose chì avemu … è questu hè pusitivu in tanti modi. Ma pensu chì ci sò individui chì sò assai afflitti da e so cundizioni di a pelle “, disse. “Un disordine di a pelle ùn hè micca necessariamente periculosa per a vita, ma pò veramente un impattu nantu à a manera chì e persone si sentenu nantu à elli stessi è a so qualità di vita”.

Ciò chì pudemu fà per sustene e persone dopu a gravidanza

Per Theresa, 31 anni, i stretch marks ùn eranu micca una fonte significativa di stress durante a gravidanza o dopu, ancu s’ellu l’aveva. I cisti severi chì si formavanu sottu à i so petti durante a gravidanza aggravavanu e cose. Quelli cisti scoppiavanu – abbastanza doloroso – mentre allattava a so figliola è sò avà cicatrici permanenti.

Theresa hà dumandatu à esse identificata da u so nome perchè si riferiva à qualcosa chì era assai sensibile. Ùn era micca a megliu conversazione ch’ella hà mai avutu cù qualcunu vicinu à ella. Un membru di a famiglia hà nutatu i so cisti mentre allattava u so zitellu in a NICU è li dumandò s’ellu facevanu u so latte maternu inseguru.

“Hè veramente messi cun mè mentalmente è emutivu”, disse Theresa di tutta l’esperienza, aghjustendu chì e so cicatrici sò sempre una fonte di insicurezza, in particulare durante u sessu.

Una sfida per affruntà megliu questi prublemi hè chì per alcune di e cundizioni chì venenu durante a gravidanza è dopu, ùn ci hè micca assai medichi chì ponu aiutà. Wang travaglia per capisce megliu ciò chì provoca smagliature è cumu affruntà li, ma ùn ci sò micca veramente assai modi basati in l’evidenza per prevene o trattà avà, disse – è parechji sò caru. Simili tene per prublemi cum’è melasmaTrattamentu di l’acne di gravidenza, parechji medicazione cumunimenti usati ùn sò micca sicuri.

Ci hè parechje manere chì e donne ponu esse supportate emotivamente.

“Ciò chì finisci per succede hè ancu quandu una donna si prisenta è dice: “Questu mi preoccupa veramente, mi sentu inseguru”, li dicenu, “Oh, ma avete un zitellu felice è sanu”. Ciò chì dice in fondu hè: “Ciò chì dici è senti ùn importa micca”. Duvete esse focu annantu à queste altre cose quì “, Paige Bellenbaum, direttore fundatore di The Motherhood CenterHuffPost hà intervistatu una clinica di salute mentale situata in New York City. E donne sò dettu chì questi prublemi sò “impurtanti” o “periferici”, ancu s’è in ogni locu chì guardanu, li dicenu u cuntrariu, hà aghjustatu.

Infatti, e donne postpartum sò inundate di missaghji mischiati custanti nantu à cumu si “duverebbe” vede è si sentenu. Videnu l’imaghjini aspirativi di e mamme chì immediatamente “rimbursanu”, inseme cù e campagne di cummercializazione chì sfruttanu u muvimentu di positività di u corpu, urdinendu à abbraccià i so cambiamenti di u corpu cù positività serena è pura. In tuttu u tempu, sò detti in modu esplicitu è ​​micca ch’elli anu da fucalizza nantu à quantu sò grati à esse mamme.

Invece, e donne devenu esse solu u spaziu chì anu bisognu per parlà di ciò chì stanu luttendu, Bellenbaum hà dettu.

“Un modu sfarente di risponde à qualcunu chì porta l’attenzione à a manera chì sperimenta u so corpu durante a gravidanza o dopu hè di fà u spaziu per ellu è esse curiosu”, disse Bellenbaum. “Cum’è,” dimmi di più nantu à ciò chì hè “… invece di dì à qualcunu chì ùn deve micca sentu cusì”.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Perchè ùn pigliamu più seriamente i prublemi di a pelle di gravidenza? apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/why-dont-we-take-pregnancy-related-skin-problems-more-seriously/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments