Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsPeter Aykroyd mori: "SNL" onora u fratellu di Dan Aykroyd, un ex...

Peter Aykroyd mori: “SNL” onora u fratellu di Dan Aykroyd, un ex membru di cast è scrittore


Peter Aykroyd, ex comicu è scrittore in “Saturday Night Live” è fratellu di Dan Aykroyd, hè mortu, hà annunziatu u spettaculu di sketch comedy. Era 66.

Peter Aykroyd era un comicu di Second City in Toronto, cum’è u so fratellu maiò. S’hè unitu à “SNL” per una stagione in 1980 – l’annu dopu chì Dan Aykroyd abbandunò u spettaculu – cum’è membru di u cast è scrittore, induve hè statu nominatu per un Emmy Award per scrittura eccezziunale in una varietà o prugramma musicale.

“SNL”Tribute pagatuSimu Liu (stella di “Shang Chi è a Legenda di i Dieci Anelli”) di Marvel hà accoltu a trasmissione di u sabbatu è s’hè indirizzatu à Aykroyd.

Una carta di titulu durante l’episodiu leghje “Peter Aykroyd 1955 – 2021”. Un cortu filmu di u 1979 cù Aykroyd hè statu spartutu da u contu Twitter di u spettaculu. “Java Junkie”,L’attore hè vistu chì prova di scurdà di i so prublemi cù u caffè.

USA TODAY hà righjuntu i rapprisentanti di u spettaculu è a famiglia Aykroyd per cummentarii.

“SNL” di sta settimana: U ghjudice di Cecily Strong Jeanine affronta Rittenhouse, Trump di James Austin Johnson torna

Petru Aykroyd, Dan Aykroyd, è a so vita prufessiunale si crucieranu. À l’iniziu di l’anni ’90, i dui co-scrittu u filmu d’orrore di cumedia di u 1991 “Nothing But Trouble”, chì hà interpretatu Chevy Chase, John Candy, Demi Moore è l’anzianu Aykroyd – chì dopu riceverà un Razzie per a so interpretazione. Peter Aykroyd era ancu co-creatore di a serie drammatica di sci-fi canadese, “PSI Factor”, chì Dan Aykroyd hà ospitatu.

Peter Aykroyd hà ancu intervenutu per u so fratellu per a voce di Elwood Blues per u spin-off di a serie TV animata di u 1997 “The Blues Brothers”, chì urigginariamente hà interpretatu Dan Aykroyd è John Belushi. Belushi, chì hè statu uccisu in u 1982, hè successu in a serie in parte da Jim Belushi.

Hè apparsu ancu in i filmi Aykroyd cumpresi “Dragnet” è “Coneheads”.

Ghostbusters si riuniscenu in “Afterlife”:Dan Aykroyd pianifica u destinu finale di u so caratteru

USA TODAY hà parlatu cù Dan Aykroyd nantu à u so futuru attore è u legatu di a franchise Ghostbusters.

“Pensu chì Bill è eiu duvemu esse uccisi in u prossimu. O, forse, aspittemu “, disse. “Perchè ùn aduprate micca i Ghostbusters viventi – Ernie (Hudson), Billy (Murray) è mè stessu – per quattru, cinque è sei? Pudete cuntinuà finu à a fine. Ci sarà tandu assai tempu per rende tribute. Semu tutti pigliati da a morte prestu prestu.

Cuntinuà à leghje SNL’Pete Davidson recruta Marc Cohn (Method Man) per a parodia di Walking in Staten.

Fonte: USAToday.com

U post Morte di Peter Aykroyd: “SNL” onora u fratellu di Dan Aykroyd, un ex membru di u cast è scrittore apparsu prima in News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/peter-aykroyd-dies-snl-honors-dan-aykroyds-brother-a-former-cast-member-and-writer/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments