Appena un ghjornu dopu avè lasciatu un cumentu sete sottu u post di allenamentu Instagram di Nick Jonas, Priyanka Chopra raddoppia nantu à a dissipazione di nozioni chì ella è u boybander stanu in acque perfide in u matrimoniu.

L’attrice di “Quantico”, 39 anni, hà pigliatu di novu nantu à e social media marti – sta volta per sparte un video clip di ella stessa in u palcuscenicu durante u “Jonas Brothers Family Roast” di Netflix.

Chopra hà dichjaratu: “Sò onoratu è cusì felice in verità, è tickled chì eru quì sta sera per arrosti Nick Jonas è i so fratelli”, attinendu applausi è un basgiu da Chopra.

Chopra hà sottumessu u so video, “Purtò à u so maritu è ​​u so fratellu un bellu cena arrosto”, disse Chopra. In a didascalia Chopra hà scherzatu annantu à cumu i Jonas Brothers ùn sò mai diventati un nome di famiglia in India.

In a didascalia, hà scrittu “Perks Of Being a Jonas”.

PRIYANKA CHOPRA PRIYANKA CHOPRA PRIYANKA CHOPRA PRIYANKA CHOPRA PRIYANKA JONAS SPIT RUMORI CON COMMENTI MEDIA STEAMMY

I rumuri nantu à una pussibile scissione emergenu dopu chì Chopra hà pigliatu i so cognomi da i so profili di e social media.

Lunedì, Chopra ùn si pudia aiutà quandu hà lasciatu un cumentu evidenti annantu à l’ultimu post di video di entrenamentu di Jonas chì hà vistu u ghjovanu di 29 anni curling dumbbells mentre si fighjava in u specchiu.

PRIYANKA CHOPRA DETAILA A FAMIGLIA DI CONTATTU ELLA È NICK JONAS DURANTE A PANDEMIA DI CORONAVIRUS

“Maledetta! Sò appena mortu in i vostri braccia … “, hà cumentu a moglia di u cantante “Only Human”, aghjunghjendu un emoji d’ochju di cori è un emoji sudatu.

Priyanka Chopra è Nick Jonas ùn sò micca stranieri à sparte e fotture steamy di l'altri à i so rispettivi suciali.

Chopra è Jonas cuminciò a dataIn…