Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsPrutestazioni di Destra spuntanu in tutta l'Europa contr'à e Restrizioni COVID-19

Prutestazioni di Destra spuntanu in tutta l’Europa contr’à e Restrizioni COVID-19


VIENNA (AP) – Decine di millaie di manifestanti, assai di gruppi di estrema destra, marchjavanu à Vienna u sabbatu dopu chì u guvernu austriacu hà annunziatu un bloccu naziunale chì principia u luni per cuntene l’infezioni di coronavirus in crescita di u paese.

I membri di i gruppi è i partiti di l’estrema destra è di l’estrema destra eranu trà quelli chì anu prutestatu, cum’è u Partitu di a Libertà, MFG anti-vaccine è l’Identitariani di estrema destra.

U sabbatu, manifestazioni contr’à a restrizione di virus sò state realizate in Italia, Croazia è Svizzera. In rivolta contr’à COVID-19, sette sò stati feriti è a polizia in i Paesi Bassi hà apertu u focu.

U bloccu austriacu U prucessu hà da principià u luni. L’ufficiali anu dettu chì inizialmente durà 10 ghjorni. Tuttavia, si pò estenderà finu à 20 ghjorni. Parechji magazzini è avvenimenti culturali seranu chjusi. L’individui seranu permessi solu di lascià a so casa per scopi specifichi, cum’è per cumprà alimentari, eserciziu, o andà à u duttore.

U guvernu austriacu hà dichjaratu chì a vaccinazione seria obligatoria à partesi da u 1 di ferraghju.

A marcia sabbatu hà iniziatu in a massiccia piazza Heldenplatz di Vienna. Circa 1,300 agenti di polizia eranu in turnu, è 35,000 manifestanti anu participatu à diverse marche in tutta a cità, a polizia hà dettu, aghjustendu chì a maiò parte ùn portava micca maschere.

I manifestanti austriachi tenenu un banner chì dice: “U megliu schiavu”
JOE KLAMAR via Getty Images

Cantendu “Resistenza!” è suffendu i fischi, i manifestanti si sò spustati in u circondu internu di a cità. Numerosi manifestanti agitavanu bandiere austriache, è tenevanu segni chì si burlavanu di i funzionari di u guvernu cum’è u Ministru di a Salute Wolfgang Mueckstein è u Cancelliere Alexander Schallenberg. Certi anu purtatu scrubs di duttore; altri si mettevanu cappelli di stagnola. A maiò parte di i segni anu focu annantu à u mandatu di vaccinazione imminente: “U mo corpu, a mo scelta”, leghje unu. “Stamu per i nostri figlioli!” disse un altru.

U capu di u Partitu di a Libertà Herbert Kickl, chì hà pruvatu pusitivu per COVID-19 sta settimana è duverebbe stà in isolamentu, hà fattu una apparizione à a manifestazione via video, denuncendu ciò chì hà chjamatu misure “tutalitarie” da un guvernu “chì crede chì deve pensà è decide. per noi”.

L’Austria hà vistu un plateau in vaccinazioni, cù unu di i tassi più bassi in tutta l’Europa Occidentale. L’ospedali in i stati duru anu avvistatu chì stanu vicinu à a capacità. U numeru di morti medii di ogni ghjornu hè triplicatu in a settimana passata. U 66% di i 8,9 milioni di persone di l’Austria sò cumpletamente vaccinati.

I manifestanti lampanu razzii durante una manifestazione tenuta da u Partitu di a Libertà d'estrema destra d'Austria.

U Partitu di a Libertà di l’estrema destra d’Austria hà tenutu una manifestazione durante a quale i manifestanti anu lampatu razzi.
JOE KLAMAR via Getty Images

Schallenberg hà scusatu à tutte e persone vaccinate u venneri, dicendu chì ùn era micca ghjustu chì avianu da soffre sottu à e restrizioni di bloccu rinnuvate quandu avianu fattu tuttu per aiutà à cuntene u virus.

“Mi dispiace di fà stu passu drasticu”, disse à a radiodiffusione publica ORF.

In a vicina Svizzera, 2,000 persone anu protestatu à un prossimu referendum nantu à l’appruvazioni di a lege di restrizioni COVID-19 di u guvernu, affirmannu chì era discriminatoria, a radiodiffusione publica SRF hà dettu.

Un ghjornu dopu à a rivolta di Rotterdam, millaie si sò riuniti sabbatu in a piazza Dam cintrali di Amsterdam per prutestà e restrizioni di coronavirus di u guvernu, malgradu l’urganizatori chì anu annullatu a prutesta. Camminavanu in pace per e strade di a cità, attentamente monitorati da a polizia.

Un numeru di centinaie di persone marchjò per prutestà contr’à e restrizioni di bloccu attraversu Breda, una municipalità di l’Olandese miridiunali. Un urganizatore, Joost Eras, hà dettu à l’emittente olandese NOS chì ùn s’aspittava micca a viulenza dopu avè cunsultatu cù a polizia nantu à e misure di sicurezza.

“Certamente ùn sustenemu micca ciò chì hè accadutu in Rotterdam. Eramu sconvolti da questu “, disse à NOS.

In Francia, u ministru di l’Interior Gerald Darmanin sabbatu hà cundannatu e prutestazioni viulenti in l’isula caraibica di Guadalupa, unu di i territorii francesi d’oltremare, per e restrizioni COVID-19. Darmanin hà dichjaratu chì 29 persone sò state arrestate durante a notte da a polizia. L’isula era presidiata da 200 agenti di polizia supplementari. U marti, un curfew di notte serà impostu da 6 ore à 5 ore

I manifestanti di Guadalupa anu incendiatu e vitture è messe in scena blocchi di strada. Denuncianu u pass di salute COVID-19 di Francia chì hè avà necessariu per accede à i ristoranti è caffè, lochi culturali, arene di sport è viaghji à longa distanza. Protestanu ancu e vaccinazioni obbligatorie di Francia per i travagliadori sanitari.

Mike Corder era basatu in L’Aia (Paesi Bassi), Sylvie Corder hà dettu in Parigi.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Prutestazioni di a destra spuntanu in tutta l’Europa contr’à e restrizioni COVID-19 apparsu prima in Breaking News.





Source: https://gt-ride.com/right-wing-protests-erupt-across-europe-against-covid-19-restrictions/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments