Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsPrutestazioni spuntanu annantu à l'assoluzione di Kyle Rittenhouse; U vicepresidentu Kamala...

Prutestazioni spuntanu annantu à l’assoluzione di Kyle Rittenhouse; U vicepresidentu Kamala Harris è u presidente Joe Biden reagiscenu à u verdict: Chì sapemu?


L’assoluzione di Kyle Rittenhouse hà suscitatu proteste sparse in e cità maiò u venneri sera, i manifestanti anu chjamatu a decisione un abortu di ghjustizia sintomaticu di fallimenti più grande in u sistema di ghjustizia.

U ghjuridicu hà assoltu Rittenhouse, 18 anni, di tutte l’accusazioni, dopu chì a so squadra legale hà sustinutu chì hà agitu in autodifesa quandu hà sparatu trè omi, dui morti, in una manifestazione di ghjustizia raciale l’annu passatu in Kenosha, Wisconsin.

U casu hà magnificatu divisioni in una nazione polarizzata. L’accusatu puderia avè fattu u casu di manera diversa, dicenu i manifestanti.

Da u principiu, u prucessu hè stata ligata à e dumande di razzisimu sistemicu in u sistema di ghjustizia, postu chì l’attivisti anu paragunatu u trattamentu di a polizia di Rittenhouse à u so trattamentu di Jacob Blake, un omu Neru paralizatu da a cintura in giù dopu chì hè statu sparatu da un ufficiale di polizia Kenosha biancu. scatinendu e prutestazioni l’annu passatu.

“Pudete veramente annusà è vede u razzisimu sistemicu sottostante chì hè in u sistema ghjudiziariu è u sistema di pulizie”, disse Justin Blake, u ziu di Jacob Blake, dopu à u verdict.

Mark Richards, l’avucatu di Rittenhouse hà dettu chì Rittenhouse era legalmente innocente. Richards hà rispostu chì Rittenhouse ùn si senti micca chì hà fattu un sbagliu morale quandu era dumandatu nantu à i so sentimenti.

Richards hà dichjaratu chì Kyle li hà dettu: “S’ellu avia da esse fattu, è sapia chì qualcosa di questu succede, ùn l’aghju micca fà”, Richards hà spiegatu à CNN. “… Ùn ci hè micca dispiaciu per ciò chì hà fattu quella notte in queste circustanze. “A retrovisione hè sempre 20/20”.

Rittenhouse darà un’intervista esclusiva à Tucker Carlson di Fox News chì andrà in onda u luni sera, a rete hà annunziatu.

Verdict:Kyle Rittenhouse hà trovu micca culpèvule in tutti i casi di periculu imprudente è omicidiu.

Sceglite di utilizà l’autodifesa, o overreact?:A volte hè difficiule di discernisce a diffarenza trà i fucili è a divisione razziale in un paese invasu da elli.

“Assolutamente senza parolle”:Gabrielle Union, Megyn Kelley è più celebrità reagiscenu à u verdict di Kyle Rittenhouse

In e cità di tuttu u paese, i manifestanti si riuniscenu

I manifestanti sò andati in carrughju in e cità di tuttu u paese per esprime a so opposizione à u verdict di a ghjuria.

U guvernatore di Wisconsin, Tony Evers, hà messu 500 suldati di a Guardia Naziunale in standby in Kenosha appena prima chì u verdict hè statu fattu publicu. Sicondu u Washington Post, e prutestazioni eranu paci. Ùn ci era micca scontri maiò in Kenosha u venneri o u sabbatu.

“Questa lotta, sta lotta hè luntanu da esse finita,” Rev Monica Cummings, hà dettu à a folla in una veglia di preghiera di u venneri sera in Kenosha.

Tenendu un segnu chì leghje “Guarisce Kenosha”, hà dettu: “L’amore l’hà chjamatu”.

“L’amore ci hà chjamatu di ritornu in carrughju in Aostu 2020. L’amore ci hà chjamatu in azzione.

Queste eranu e vittime di a fucilazione di Kyle Rittenhouse. Anthony Huber, Joseph Rosenbaum, Gaige Grosskreutz

Rittenhouse parla:Tucker Carlson di Fox News entrevista Kyle Rittenhouse

In Portland, a polizia hà dichjaratu una rivolta u venneri sera, dicendu chì un gruppu di 10 à 20 persone hà pruvatu à violà u Centru di Ghjustizia di a cità minacciandu di “bruciallu”. A finestra di un sergente in a so vittura hè stata rotta da a polizia, è ancu i finestri di una stampa. In più di un arrestu, cinque citazioni sò state emesse è 17 avvirtimenti sò stati dati.

Centinaie di manifestanti si sò ancu riuniti in una quantità di manifestazioni in New York City, cumpresu fora di u Barclays Center in Brooklyn, induve i segni cù e parolle “Nessuna Ghjustizia in i Tribunali Capitalisti” è “Solu a Rivuluzione pò purtà a Ghjustizia” agitava sopra i capi.

Decine à duie manifestazioni in u centru di Chicago anu denunziatu u verdict, è una altra prutesta hè prevista in a cità per u sabbatu sera. CBS hà dettu chì più di 20 persone anu manifestatu in un parcu di San Diego. NBC Bay Area hà dettu ancu chì più di 100 manifestanti si sò riuniti in u centru di Oakland in California.

Dopu chì Rittenhouse hè stata assolta, l’attivisti di i diritti civili anu suscitatu preoccupazioni per a sicurità per i manifestanti chì manifestavanu contru u verdict. Sta preoccupazione nasce da i gruppi di diritta. U reverendu Jesse Jackson hà avvistatu chì puderia esse una “stagione aperta” nantu à i manifestanti per e violazioni di i diritti umani è li hà cunsigliatu per esse prudente.

Reazioni à u verdict di Kyle Rittenhouse“U sistema di ghjustizia hè rottu” à “U sistema di ghjustizia funziona”.

Quessi eranu e vittime di a fucilazione.Anthony Huber, Joseph Rosenbaum, Gaige Grosskreutz

Reagisce à u verdict da u vicepresidentu Kamala Harris è u presidente Joe Biden

U presidente Joe Biden hà dettu à i ghjurnalisti u venneri chì fermava u verdict, dicendu chì “U sistema di ghjuria funziona”.

Ellu urgeu à l’Americani in una dichjarazione successiva à sprime e so opinioni in pace.

Ellu disse: “U verdict in Kenosha farà assai americani arrabbiati è preoccupati, mè inclusu”.

Durante una visita di u venneri in Columbus, Ohio, u vicepresidentu Kamala Harris hà dettu ch’ella era disappughjata da l’assoluzione in u prucessu di Kyle Rittenhouse.

“Sò disappuntu da u verdict, aghju da dì à voi”, disse Harris. Harris hà dettu: “Credu chì parla per sè stessu. Tuttavia, aghju ancu passatu a maiò parte di a mo carriera cuncentrazione nantu à e cose chì pudemu fà per fà u sistema di ghjustizia penale più ghjustu è ghjustu. Avemu sempre assai travagliu da fà.

Trà innumerevoli più legislaturi, celebrità è figure d’altu prufilu chì rispondenu à u verdict, u rappresentante americanu Jerry Nadler, DN.Y., hà dumandatu una revisione federale di u casu.

Stu verdict straziante rapprisenta un seriu abortu in a ghjustizia. Pone precedenti periculosi chì justificanu una revisione federale da u DOJ. A ghjustizia ùn pò micca tollerà chì e persone armate attraversenu e fruntiere statali in cerca di prublemi, mentre chì i manifestanti si impegnanu in manifestazioni prutette da a Prima Emenda. Nadler hà publicatu in Twitter.

“Super citadini intoccabili”:Hè u verdict di Rittenhouse un passu in a direzione ghjusta o solu un altru modu per alimentà u vigilantismu?

Opinione:Kyle Rittenhouse hà utilizatu l’arme chì era autorizatu à pussede per difende

Cuntribuzione: Christal Haes, Ryan Miller, è Grace Hauck USA TODAY Annysa Johnson Mark Johnson Talis Shelbourne Milwaukee Journal Sentinel The Associated Press

Cuntattate News Now Reporter Christine Fernando à [email protected] o seguite nantu à Twitter à @christinetfern.

Fonte: USAToday.com

U post Erupzioni di prutestazioni annantu à l’assoluzione di Kyle Rittenhouse; U vicepresidentu Kamala Harris è u presidente Joe Biden reagiscenu à u verdict: Chì sapemu? apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/protests-erupt-over-kyle-rittenhouses-acquittal-vice-president-kamala-harris-and-president-joe-biden-react-to-the-verdict-what-do-we-know/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments