Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNews"Questu era un attaccu à Ahmaud Arbery": L'argumenti finali cumincianu in un...

“Questu era un attaccu à Ahmaud Arbery”: L’argumenti finali cumincianu in un prucessu di omicidiu


BRUNSWICK, Ga. – Ahmaud Arbery era “sottu attaccu” quandu trè omi bianchi l’anu vistu curriri in un picculu quartiere di a costa è si sò saltati in camioncini per perseguillu, hà dettu u prosecutore u luni in u prucessu di omicidiu per u so assassiniu.

Un pannellu quasi tuttu biancu di 12 ghjurati è trè supplenti hà intesu una discussione finale di una ora da u statu u luni matina è sò stati disposti à sente l’avucati per ognunu di i trè imputati. I ghjurati cumincianu a deliberazione annantu à un verdict dopu a chiusura.

U babbu è u figliolu Gregory è Travis McMichael è u so vicinu William “Roddie” Bryan sò accusati di omicidiu è altri crimini in a fucilazione fatale di ferraghju 2020 in Brunswick, à circa 80 miglia à sudu di Savannah. Sò stati arristati dui mesi dopu à a sparatura, quandu u video di u telefuninu di Bryan di l’incidentu hè statu liberatu.

Video: L’esperti ghjuridichi spieganu cumu i frames chjave ponu esse utilizati in u prucessu per a morte di Ahmaud Arbery

Scupritemu ciò chì avete bisognu di sapè.

Procuratore: “Quale hà purtatu u fucile à u partitu?”

U Procuratore Linda Dunikoski u luni hà sustinutu chì i trè accusati anu pigliatu decisioni imprudenti basate nantu à supposizioni chì Arbery avia fattu un crimine, chì ella hà sustinutu chì ùn avianu micca prova.

Dunikoski hà dichjaratu chì Ahmaud arbery hè statu attaccatu in i viaghji da questi omi perchè era Neru è curria in a strada. Duikoski hà aghjustatu: “Questu era un attaccu à Ahmaud Albery”.

Dunikoski hà dichjaratu chì Arbery hè statu uccisu da l’omi perchè ùn hà micca cessatu di parlà cun elli è risponde à e so dumande.

U procuratore Linda Dunikoski presenta un argumentu finale à u ghjuria durante u prucessu di Travis McMichael, u so babbu, Gregory McMichael, è William

Dunikoski hà ricunnisciutu chì Arbery hè statu vistu parechje volte nantu à u video di sorveglianza andendu in una casa in custruzzione in u quartiere, ma hà dettu chì ùn hà mai pigliatu o dannatu nunda.

Mentre Arbery era in u situ u ghjornu ch’ellu hè statu uccisu, i trè omi ùn anu “ùn cunniscenza immediata” di questu, Dunikoski hà dettu, è hà determinatu chì hà fattu un crimine perchè era in corsa. Dunikoski hà dettu dopu chì Arbery era prisenti in u situ è ​​dichjaranu chì anu fattu un arrestu di un citatinu per “justificà” e so azzioni.

Elle hà sustinutu chì l’omi ùn puderanu micca dichjarà l’autodifesa perchè eranu aggressori injustificati chì l’anu principiatu.

Dunikski hà dumandatu: “Quale hà purtatu u fucile à a festa?” Dunikoski hà dumandatu, aghjustendu: “Ùn pudete micca creà a situazione è poi vai ‘oh mi difendava'”.

Cumu sò accusati Bryan è McMichaels?

Gregoriu, 65 anni; Travis McMichael 35 anni; è Bryan 52 sò accusati di delittu è di omicidiu di malizia, dui capi d’assaltu aggravatu è un cuntu per ogni falza prigiò è criminali tentativu di fà una falsa prigiò.

Ogni accusa di omicidiu puderia purtà à una sentenza di vita. L’assaltu aggravatu hà una pena massima di 20 anni di prigiò. A falsa prigiò hè punita da finu à 10 anni di prigiò. Sì parechje cundanna sò state fatte, l’accusati riceveranu a pena massima per a carica più severa.

Cumu l’avucati di a difesa sò previsti per difende i so clienti?

L’avucati di a difesa anu sustinutu chì l’omi tentavanu di arrestà Arbery, 25 anni, perchè avianu raghjone per sospettà chì Arbery avia burglarized una casa in custruzzione. L’avucati dicenu chì i residenti eranu sempre più attenti à u crimine in u quartiere è chì un omu chì currisponde à a descrizzione di Arbery hè statu vistu in camera parechje volte in u situ.

L’avucati di Travis McMichael dicenu chì hà sparatu à Arbery in autodifesa. È l’avucati di Bryan dicenu chì ùn avia micca intenzione di ferisce à Arbery è ùn era micca pruvatu à assaltà Arbery cù u so camion.

L'accusatu Gregory McMichael guarda durante u so prucessu à u tribunale di u Glynn County, u venneri 19 di nuvembre di u 2021 in Brunswick, Ga.

Dopu un longu prucessu di selezzione, u maquillu di u ghjuridicu hè scrutinizatu

Da una piscina iniziale di 1.000 persone, u tribunale hà finalmente sceltu 12 ghjuridichi è trè supplenti: 11 donne bianche, trè omi bianchi è un omu Neru.

U maquillaje di u ghjuridicu, cù una sola persona di culore, hà attiratu critiche per ùn riflette micca a composizione demugrafica di u County di Glynn, induve più di 26% di i residenti sò Neri, o Brunswick, induve più di 55% di i residenti sò Neri, secondu u Censu. Dati di u Bureau.

A razza era un tema maiò in quistione. L’avucati anu interrugatu i futuri ghjurati nantu à e so opinioni di u muvimentu Black Lives Matter, a bandiera Confederata, u sistema di ghjustizia penale è più.

U ghjudice Timothy Walmsley hà ancu ricunnisciutu “i sfumature razziali in u casu”, ma hà dettu chì mentre “sembra esse una discriminazione intenzionale” in u prucessu di selezzione di u ghjuridicu, ùn pudia micca agisce perchè l’avucati di a difesa sò stati capaci di dà motivi non razziali per e so decisioni di chjappà i ghjuridichi. putenziali ghjurati Neri da u panel.

A selezzione di u ghjuridicu in u casu era ancu complicata da a familiarità di parechji aspiranti ghjurati cù l’assassiniu di Arbery, i prublemi di privacy è e cunnessione persunale cù e persone implicate in l’incidentu è u prucessu.

I capi di u cleru neru marchjanu cù a famiglia di Arbery

A settimana passata, più di 100 pastori neri è altri dirigenti spirituali anu tenutu una veglia di preghiera è marchjendu fora di u tribunale dopu chì l’avucatu di difesa di Bryan, Kevin Gough, hà ripetutamente pruvatu à avè “membri di altu prufilu di a cumunità afroamericana” cacciati da a sala di tribunale. Gough hà dettu à u ghjudice chì Revs. Al Sharpton è Jesse Jackson anu “intimidatu” u ghjuridicu.

U ghjudice hà negatu e dumande, è e parolle di Gough sò diventate un appellu di clarione per u cleru neru in tuttu u paese per cunverge in Brunswick in una mostra di sulidarità spirituale.

Fonte: USAToday.com

U post “Questu era un attaccu à Ahmaud Arbery”: L’argumenti finali cumincianu in un prucessu d’assassiniu apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/this-was-an-attack-on-ahmaud-arbery-closing-arguments-begin-in-murder-trial/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments