Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsReazzione di u verdittu di Kyle Rittenhouse: Da "sistema di ghjustizia rottu"...

Reazzione di u verdittu di Kyle Rittenhouse: Da “sistema di ghjustizia rottu” à “sistema di ghjustizia hà travagliatu”


Cume Kyle Rittenhouse hè statu trovu micca culpèvule u venneri per tutte l’accusazioni contr’à ellu, cumpresu l’omicidiu intenzionale, l’emozioni rippled in a nazione è in u mondu.

U verdict hà liberatu dibattiti in tuttu u paese; certi pirsuni eranu indignati per a mancanza di ghjustizia, citendu u rolu di u privilegiu biancu, mentri àutri elogiavanu u sustegnu di a Seconda Emenda.

Rittenhouse hà sparatu à morte à Joseph Rosenbaum è Anthony Huber è feritu Gaige Grosskreutz in una manifestazione di l’estiu 2020 dopu a fucilazione di a polizia di Jacob Blake, un omu neru, in Kenosha, Wisconsin. Rittenhouse, 17 à l’epica, hà affruntatu carichi cum’è omicidiu intenzionale à tentativu d’omicidiu.

I genitori d’Anthony Huber, Karen Bloom è John Huber, anu dettu ch’elli eranu cori rotti è arrabbiati per u verdict, chì anu dettu chì ùn hà micca fattu ghjustizia per alcuna di e vittime di Rittenhouse.

“… U verdict d’oghje significa chì ùn ci hè micca rispunsabilità per a persona chì hà assassinatu u nostru figliolu. Hè un missaghju chjaru à u mondu chì qualcunu pò incite a viulenza è aduprà a situazione chì creanu cum’è una ghjustificazione per sparà persone innocenti. A dichjarazione hà dichjaratu chì speremu chì e persone boni ci susteneranu è rifiutanu stu messagiu. Esigenu ancu più rispettu da i nostri ufficiali di l’infurzatori di a lege è u sistema di ghjustizia.

Justin Blake, u ziu di Jacob Blake, hà dichjaratu chì u verdict hè un esempiu di razzisimu ereditatu in a cità.

Blake hà dettu à i ghjurnalisti: “Questa cità hè assai razzista. Hè statu dimustratu in tuttu. ”

Verdict:Kyle Rittenhouse reagisce à a decisione di a ghjuria di micca u verdict di culpabilità

I pulitichi anu ancu spartutu i so pinsamenti nantu à u risultatu via e social media, cù i Democratici chì chjamanu un sistema di ghjustizia mancante è un novu precedente “allarmante”.

“Un sistema chì legittima l’assassiniu di u vigilante hè profondamente rottu”, hà dettu a Rep US Gwen Moore di Milwaukee in un tweet.

U Senatore di Wisconsin Kelda Roys di Madison hà dettu in un tweet chì u verdict era “devastatore”.

“A correzione pareva da u principiu, datu u preghjudiziu flagrante è inappropriatu di u ghjudice per a difesa”, disse. “Ancu s’è (a ghjente) cumprà chì lanciari un saccu di plastica richiede “autodifesa” cù un AR-15, Rittenhouse hà violatu parechje altre lege è duveria purtari anni in prigiò”.

U Rev. Al Sharpton, a National Action Network è Rev.

“Questu verdict ùn era micca solu scandalizatu è periculosu, era ancu un signalu evidenti chì incuraghjenu è notifica à i “vigilanti” chì ponu cuntinuà à aduprà a viulenza per affirmà u so putere, è più impurtante chì sò sopra à u sistema di ghjustizia penale quandu facenu. Hè deludente chì facemu un picculu passu è poi facemu parechji altri, ma duverebbe serve com’è un ricordu chì l’attivismu ùn pò esse ignoratu “.

Justin Blake favurisce a cundanna di Kyle Rittenhouse à u tribunale di u conte di Kenosha marti 16 nuvembre 2021 in Kenosha, Wisconsin Rittenhouse hè accusatu d'omicidiu è tentativu d'omicidiu in u 25 d'aostu 2020, sparatorie fatali di duie persone è ferite un terzu. durante i disordini in Kenosha chì seguitanu a fucilazione di a polizia di Jacob Blake.  I so avucati dicenu chì hà agitu in autodifesa.  Blake hè u ziu di Jacob Blake.

I Republicani eranu fieri di a ghjustizia chì hè stata fatta da i tribunali.

L’ex guvernatore di Wisconsin Scott Walker era prisenti à a pesa TwitterSicondu elli, e persone chì avianu vistu l’avvenimenti di Kenosha l’annu passatu sapianu chì succede.

Ellu disse: “Per furtuna chì a ghjuria hà cridutu u stessu”. Pregate chì stu tipu di viulenza ùn si faci più.

Rebecca Kleefisch, candidata republicana à u guvernatore di Wisconsin, hà spartutu un sentimentu simili.

In un tweet, hà dichjaratu chì “u nostru sistema di ghjustizia hà travagliatu oghje”. “A persecuzione di Kyle Rittenhouse hè stata una disgrazia assoluta. Hanu elogiatu a folla chì hà fattu u focu à e nostre carrughji è li chjamavanu eroi.

Ron Johnson, senatore republicanu di i Stati Uniti di i Stati Uniti hà dettu ancu in un Tweet chì a ghjustizia era stata servita.

Ellu hà dettu: “Confidu chì tutti accetteranu stu verdict. Mantene a calma è lasciate Kenosha ricuperà è ricustruisce “.

L'avucatu di a difesa Corey Chirafisi abbraccia Kyle Rittenhouse dopu chì un verdict di micca culpabili hè statu lettu in u prucessu di Kyle Rittenhouse in Kenosha, Wisc.  u 19 di nuvembre di u 2021. Rittenhouse hà affrontatu l'accusazioni di omicidiu intenzionale di primu gradu, omicidiu imprudente di primu gradu è tentativu d'omicidiu intenzionale di primu gradu derivante da sparatorie durante una notte violenta di protesta per a brutalità di a polizia è a ghjustizia razziale in Kenosha, Wisconsin, in Kenosha, Wisconsin. 2020.

E libertà civili è l’urganisazioni di prevenzione di l’arme sò ancu colpi in contru à u verdict. Shaadie Ali hè u direttore esecutivu interim di l’Unione Americana di Libertà Civili di Wisconsin. Ellu disse chì l’avvenimenti di Kenosha sò arradicati in a supremazia bianca.

“Ma Kyle Rittenhouse ùn hè micca l’unicu rispunsevuli di e morti quella notte. L’avvenimenti in Kenosha derivanu da e radiche prufonde di a supremazia bianca in l’istituzioni di a nostra sucità. “Enfatizzanu chì a polizia ùn pruteghja micca e cumunità di culore in u listessu modu chì prutegge i bianchi”, disse Ali.

March For Our Lives hà dumandatu à Rittenhouse nantu à u so fucile AR-15 è hà dichjaratu chì i fucili sempre produci viulenza.

“Hè cusì chjaru chì Kyle Rittenhouse incarna u periculu propiu postu da una mistura tossica di una cultura supremacista bianca chì valuta a pruprietà annantu à a vita umana, è una larga proliferazione di pistole d’alta putenza cù menu limiti di una licenza di guida”, March For Our. A vita hà dettu Twitter.

Fonte: USAToday.com

U post Kyle Rittenhouse reazzioni di verdict: Da “sistema di ghjustizia rottu” à “sistema di ghjustizia hà travagliatu” apparsu prima News Daily.





Source: https://philippinenewsdaily.com/kyle-rittenhouse-verdict-reactions-from-justice-system-broken-to-justice-system-worked/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments