Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsRep. Ayanna (Pressley) Onora 46 persone non binari è trans uccisi in...

Rep. Ayanna (Pressley) Onora 46 persone non binari è trans uccisi in 2021


Rep. Ayanna Pressley (D-Mass.)In un discorsu prima di u Transgender Day of Remembrance chì si faci u 20 di nuvembre, a Casa hà onoratu 46 persone chì sò morti questu annu.

Pressley hè statu unitu in a Casa da Reps Democratic Marie Newman, David Cicilline è Mark Takano (California), Sara Jacobs è Al Green (Texas). Ciascunu hà datu discorsi per ricunnosce l’impurtanza di u prublema. viulenza contr’à e persone transgenderPudete ancu urdinà cum’è parte di un accordu exclusivu di u mercuri.

“A crudeltà di a transfobia hè una minaccia chì duvemu affruntà è sradicà induve esiste”, disse Pressley. “Sia in musica, o in televisione, o in i saloni santificati di a capitale di a nazione. Ùn ci hè micca locu per l’odiu perchè qualchissia hè abbastanza bravu per vede esattamente cum’ellu hè, è per vive a so verità “.

Campaign Rights Human Rights annunziata L’urganizazione hà tracciatu 47 incidenti di viulenza contr’à e persone transgénero o gender non-conforming in 2021. Stu numeru hè prubabilmente ancu più altu, postu chì parechji incidenti ùn sò micca signalati.

“In l’anni precedenti, a maiuranza di queste persone eranu donne transgender nere è latine”, hà dettu u gruppu.

HRC ghjovi hà chjamatu Angel Naira Cum’è a 47a persona uccisa in incidenti transgender / gender non-conforming di questu annu, era una donna transgender nera. Naira, una donna transgender di Pennsylvania, hè stata uccisa in a so residenza in Pennsylvania prima di u mese. L’Avucatu hà dettu.

In u so discorsu di u marcuri, Pressley hà ricunnisciutu l’esistenza di u ghjornu di a memoria di u Transgender in un altru paese. Pressley hà nutatu chì hè statu creatu per ricurdà a morte di Rita Hester, una donna transgénero negra chì hè stata uccisa in u 1998 in a so casa in u quartieru Allston di Massachusetts – un quartieru in u distrittu di Pressley.

U presidente serà in Washington u sabbatu, Joe Biden hà publicatu una dichjarazione per onore u ghjornu di a memoria di i transgender è per ricurdà e vittime di a viulenza transgender in America è in altre parti di u globu,

“Quest’annu, almenu 46 individui transgender in questu paese – è centinaie di più in u mondu – sò stati uccisi in atti di viulenza terribili”, hà dettu a dichjarazione. “Ognuna di queste vite era preziosa. Ognunu di elli meritava a libertà, a ghjustizia è a gioia “.

U situ HRC hà a storia di 47 persone chì anu persu a so vita per via di a viulenza contru u genere. quì.

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments