Andy Biggs, un Rappresentante Republicanu di l’Arizona, hà criticatu u presidente Joe Biden u marcuri sera cum’è “fora di toccu” è u “fattore cumunu” in a crisi crescente di l’America. Ellu disse chì Biden era “fora di cuntattu” in quantu à l’inflazione crescente, l’immigrazione illegale, i colli di bottiglia di a catena di supply, è “uccide”.[ing]U settore energeticu” è cetara.

“Ci hè un denominatore cumunu à tuttu questu, è hè Joe Biden … Hè u tippu chì hà da esse campatu cum’è un tipu di rè o monarca, mentre chì u restu di [us are]Biggs hà parlatu nantu à “L’Angle Ingraham” nantu à i servi, i paisani è altri sugetti.

I Republicani eranu furiosi à a celebrazione di Thanksgiving di Biden in Nantucket (Massachusetts) per un patrimoniu miliardariu, mentre chì l’Americani soffrenu di una inflazione crescente.

I prezzi di turchinu di questu annu anu saltatu 24%.

Jen Psaki, secretariu di stampa di a Casa Bianca, hà minimizatu i costi dicendu chì un tacchinu di 20 liri era un grande.

BIDEN CRITICATU DA “I CINQUE” PER A SPENSU DI RINGRAZIAMENTE À A CASA DI NANTUCKET DI BILLIONAIRE FRU DI GUASTI DI INFLAZIONE

“Sò circa un dollaru in più … per ùn minimizzà questu – ogni aumentu di i prezzi hè qualcosa chì u presidente hè preoccupatu … Ma vogliu solu esse chjaru chì ci sò [an]Psaki hà nutatu chì u mercatu hè pienu di turchi.

U secretariu di stampa di a Casa Bianca Jen Psaki parla durante a cunferenza di stampa di ogni ghjornu à a Casa Bianca u 12 di nuvembre di u 2021 in Washington, DC.  Questu era u primu ghjornu di Psakis in persona dopu avè cuntrattu COVID-19.

Jim Jordan, un republicanu di l’Ohio, hà dettu chì questu era “un tipu di ciò chì ci aspettavamu” da l’amministrazione chì avia “arrufatu tuttu ciò chì anu toccu”. Parlava di e crisi crescente di Biden. Joe Biden hè sedutu à Nantucket in u …