Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsRevisione brutalmente onesta di ogni performance AMAs 2021 cumprese JLo, Olivia Rodrigo...

Revisione brutalmente onesta di ogni performance AMAs 2021 cumprese JLo, Olivia Rodrigo è BTS


Cù un sapiente mischju di principianti – Olivia Rodrigo, Mickey Guyton, Måneskin – è superstar veterane cum’è Jennifer Lopez è Carrie Underwood, l’American Music Awards 2021 hà offrittu una gamma di spettaculi destinata à parechje generazioni.

In una svolta quist’annu, l’AMA hà purtatu alcuni di l’artisti à e so radiche, cum’è Underwood è Jason Aldean s’uniscenu in Nashville, induve anu lanciatu a so carriera, è Kane Brown hà realizatu da a HBCU Tennessee State University in u so statu nativu.

Cum’è cù qualsiasi avvenimentu di trè ore di questa natura, ci sò stati certi atti chì anu capturatu l’attenzione mentre chì altri ùn anu micca fattu.

Eccu cumu si sò andati tutti i artisti AMA, da u peghju à u primu.

16. Coldplay, BTS è ‘My Universe.

Questu hè statu un spettaculu terribili. Questu hè statu u primu spettaculu in diretta per Coldplay è BTS nantu à u so dolce successu di affettu, ma s’ellu anu sempre un sonu cusì terribile, hè bè s’ellu hè l’ultimu. Sapemu chì a voce era stata arregistrata in diretta. Tuttavia, eranu fora di sintonia è soprannuvatu à l’altri membri. Nisuna quantità di salti da u frontman ansioso Chris Martin o da u BTS disciplinatu puderia salvà stu naufragiu, aggravatu ancu da i salti goffi in u circondu mentre i lamponi esplodevanu à a fine misericordiosa di a performance.

Lista di i vincitori di u premiu AMA:BTS vince i trè AMA cumpresi Artist of The Year; Taylor Swift stabilisce u so propiu record

15. Walker Hayes – “Fancy Like”,

U so hit No. 1, “Travelman Country Singer-Songwriter”, hè statu un successu perchè hà capitalizatu nantu à a moda di ballu. Cù un gruppu di hip-shakers limber-limbed chì seguitanu Hayes intornu à u palcuscenicu, hè diventatu u virali No. 1. Punctuating the rudimentary dity with “whoos” è venturing in u salone di l’artisti davanti à u palcuscenicu per cantà à a so moglia, Hayes hà fattu a maiò parte di ciò chì hà tutti l’ingredienti di una canzone di novità.

14. Chlöe, “Avete pietà”

Chloe esegue

In un vestitu biancu pienu di cut-out, Chloe Bailey, di Chloe x Halle fama (apparentemente vi graduate in un umlaut andendu in solitaria) hà attraversatu u palcuscenicu cù una troupe di ballerine. In settembre hà ancu realizatu u so primu singulu in VMA. Tuttavia, sta volta hà aghjustatu twerking à u mischju è hà fattu una split.

13. Kane Brown, “Un Mississippi”

A nova stella cuniata in arena hà presentatu a so canzone, liberata l’estate scorsa è trasmessa da HBCU Tennessee State University. Presenta più elementi di paese chì u so travagliu di crossover precedente. Brown, vestitu in un pullover à quadri è jeans è alimentatu da un coru di clapalong, camminava per u trottu per scuntrà i fan è scambià testi.

Machine Gun Kelly struts the AMA Red CarpetCù Casie (ragazza di 12 anni), micca Megan Fox

12. Tainy with Bad Bunny & Julieta Venegas: ‘Lo SientoBB./’

Bad Bunny interpreta

A prima mondiale di a canzona da u prossimu album di u pruduttore di musica latina Tainy, “Data”, hà pigliatu un approcciu futuristicu. Bad Bunny apparched ind’è un attellu cumplicatu chì simu sicuru chì hà un nome ufficiale, un cappucciu biancu cù una lente di càmera chì copre i so ochji, mentre chì a faccia di Venegas apparsu nantu à una tavuletta video mentre si pusò daretu à u pianoforte. Tainy, intantu, era appesu daretu à u so tastieru vicinu in una nuvola di fumu, stendendu a melodia à u groove di a canzone.

11. Carrie Underwood è Jason Aldean, “Se ùn ti amassi micca”

Eseguitu da Nashville cum’è un ode à a cità nativa prufessiunale di i dui, i putenzi di u paese mischjanu a voce nantu à u so successu da u novu album di Aldean, “Macon” (chjamatu per a so vera cità nativa in Georgia). Aldean stava à pusà daretu à un pianoforte, mentre Underwood in un vestitu neru à a coscia cinturiata vicinu cù u so solitu zelu.

10. Tyler, u Creatore, “Massa”

U rapper hà realizatu in shorts è calzini, mentre chì i so pedi eranu tirati. Mentre scavava in a so prufonda lyrics – “Mamma era in u refuggiu quandu ‘Yonkers’ abbandunò … Quandu l’aghju sbulicatu, hè u mumentu chì sapia chì l’aghju fattu” – a camera si avvicinava, permettendu à i telespettatori di sente a so intensità. À a fine di a canzona, pigliata da u so novu album, “Call Me If You Get Lost”, un scooter s’arrizzò, Tyler hà pigliatu un casu, saltò è si alluntanò.

9. Mickey Guyton hè un “All American”.

Mickey Guyton interpreta

In stivali neri à a coscia, Guyton, a stella di u paese, hà prughjettatu u so innu naziunale per l’inclusione in a bandiera americana. Guyton hà interpretatu a canzone cù una voce forte è un surrisu ingaghjante. Hè pienu di lyrics simplici nantu à l’unità. Guyton pareva veramente commossa à fà cum’è ella hà offrittu u ringraziu à tutti è hà soffiatu basgi.

8. Olivia Rodrigo, “Traditore”

Olivia Rodrigo interpreta

U debut di l’AMA era simplice per a stella nascente. Hà jugatu a chitarra acustica à a melodia Swift-ian. “Ti pigliò duie settimane / Per andà è data cù ella / Pensu chì ùn l’avete micca ingannatu / Ma site sempre un traditore”, Rodrigo si emutò mentre a so banda tutta femminile s’infilava daretu à ella. Prughjettendu assai ferite è emozioni, hà scalatu ottave è, grazia à l’arrangiamentu simplice, hà dimustratu perchè hè prubabilmente per esse battezzata in e nomination à i Grammy di sta settimana.

Eccu e nostre previsioni di i primi Grammy Awards 2022Taylor Swift, Olivia Rodrigo, Lil Nas X

7. Zoe Wees, “Girls Like Us”

U cantante tedescu di 19 anni chì a so musica mette in luce i prublemi di salute mentale hà prisentatu u mumentu “Song of Soul” in u spettaculu. Wees, vestita di Bandanna, hà parlatu cun sincera onestà nantu à i so sentimenti di cunfusione è di solitudine in una voce chì surridava cun grint.

6. Jennifer Lopez, “On My Way”,

Jennifer Lopez interpreta.

U sempre glamurosu multi-hyphenate hà pigliatu a strada senza pretensione per a nova forma unica di u so prossimu filmu, “Marry Me”. Sustinutu da una orchestra è cù l’assistenza di un tweak cool di costume daretu à schermi video massicci, Lopez cantava a ballata cunvinta di sentenu bè. U ponte sweeping di a canzone è a voce miele facenu Lopez un adattamentu perfettu.

5. Giveon, ‘Heartbreak Anniversary’

Giveon si mette in scena.

Cum’è un James Ingram o Ne-Yo mudernu, u cantante R&B, chì hà guadagnatu prominenza nantu à canzoni di Drake (“Chicago Freestyle”) è Justin Bieber (“Peaches”), hè assai un omu chì cunnosce u so modu in un sensu sensuale. ballata. Mentre scendeva per i camini è chjappà qualchi falsetti, a folla ruggiò cù un coru di strilli chì minacciavanu di affucà a so voce dolce.

4. Silk Sonic, ‘Smokin’ Out the Window’

U prughjettu di l’animali di Bruno Mars è Anderson .Paak hà apertu u spettaculu cù u so attuale throwback hit. A coppia s’hè turnata per sbulicà intornu à u palcuscenicu – Mars purtava i so occhiali di sole omnipresenti – in i so vestiti di vellutu aranciu brusgiatu, uniti da dui cantanti di salvezza per dà à a performance una sensazione di Temptations. Nunda di Silk Sonic hè particularmente inventiva, ma hè difficiule di ùn apprezzà a so dedicazione à liscia.

3. BTS, ‘Butter’

Sciandu intornu à u palcuscenicu in, naturalmente, vestiti gialli, i grandi vincitori di l’AMA anu rinvivitu a folla – cumpresu un Joey McIntyre assai implicatu – mentre lanciavanu u so smash radio cù apparente senza sforzu. U gruppu sonava maravigghiusu cù i so movimenti di ballu fluidu è a voce celestiale mentre scambiava a voce. Megan Thee Stallion, chì duverebbe esse realizatu u remix “Butter” cù BTS u sabbatu, s’hè alluntanatu per “affari persunali inaspettati”.

2. Moonlight, ‘Beggin’ ‘

Offrendu u so smash globale per u so debut in i premii di i Stati Uniti – un remake di u successu di The Four Seasons di u 1967 – i rockers italiani vestiti per l’occasione in smoking neri eleganti. Cù una chitarra dentata, un toccu di glam è assai carisma europeu, u quartet (chì u nome significa “luna di luna” in danese) hà injectatu un pocu apprezzatu di rock ‘n roll in u spettaculu. Luci stroboscopiche sfarfallanti accumpagnate da capelli volanti anu aumentatu u coru accattivante di u hit vintage.

1. Novi Edizioni è New Kids nant’à u Block

In un segmentu custruitu per a nostalgia, dui veterani boy band di Boston – New Kids on the Block è New Edition – ùn anu micca tantu “battaglia” cum’è annunziatu, ma furnia 10 minuti di gioia senza limiti. NKOTB hà colpitu u bloccu prima cù “The Right Stuff”, vestitu in diverse forme di neru è ballendu cù precisione. Anu sbulicatu u palcuscenicu per a New Edition, vestiti diliziosamente in fedora colorati è cabani, u sextet grooving à “Candy Girl”. I dui gruppi – chì presentavanu membri originali – sonavanu croccanti è parevanu bè ripresu. A folla di ballu includeva un colpu di BTS, chì pensavanu di sicuru, “Eccu simu in 25 anni”. I scambii trà i gruppi includenu “Step By Step” è “Hangin’ Tough” per NKOTB è “Mr. Telephone Man” è “If It Isn’t Love” per a New Edition, è ancu un mashup setoso di “Please Don’t Girl” è “Is This The End”. Assolutamente nimu ùn hè statu surprised à sente chì a messa in scena adeptamente coreografiata era un teaser per una tour 2022 cù e duie putenziali pop. Semu tutti in.

Fonte: USAToday.com

U post Revisione brutalmente onesta di ogni performance AMAs 2021 cumprese JLo, Olivia Rodrigo è BTS apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/brutally-honest-review-of-each-amas-2021-performance-including-jlo-olivia-rodrigo-and-bts/

philippinenewsdaily.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments