Roman Reigns è Becky Lynch anu pussutu abbandunà a Survivor Series dumenica cun vittorie enormi. Raw hà guadagnatu a supremazia di a marca in un annu WWE pay per view à u Barclays Center di Brooklyn.

Reigns era u Campione Universale WWE per SmackDown è hà affrontatu Big E, chì hè u Campione WWE per Raw. I dui omi si battevanu.

CLICCA QUI PER VEDERE PIÙ COPERTURA SPORTIVA SU FOXNEWS.COM

Reigns pareva esse in cuntrollu per a maiò parte di a partita, ma cum’ellu hà fattu tuttu ciò ch’ellu pudia per abbassà e spalle di Big E per i trè cunti, u stablemate di longu New Day ùn si ferma micca. “U Capu Tribale” hà pruvatu tuttu ciò chì pudia, cumpresi trè pugni di Superman per caccià u campionu di Raw, ma ùn pudia micca fà.

Big E ritruvava in u partitu è ​​custruì un pocu di momentu dopu à caccià fora di a lancia di Reigns è dopu immersione attraversu e corde per chjappà Reigns nantu à u tappettu.

Big E era troppu stancu di Reigns è seria battutu da una lancia di più per u cacciallu. Reigns era rè.

Roman Reigns è Big E à Survivor Series 2021.

Lynch hà pruvatu à risolve a materia cù Charlotte Flair in a prima di e carte principali. Anu sviluppatu una rivalità enormosa chì culminata in una partita dura in Survivor Series.

Lynch et Flair s’abusaient l’un de l’autre durant leur combat.

RUMAN REIGNE SULLA POSSIBILE PARTITA CU A ROCCIA: “ÙN SAI SÙ VOLU”

Lynch è Flair eranu sempre l’un à l’altru, cù Lynch ancu chjusu Flair in una figura à quattru gambe. Lynch vincerà i ghjochi mentali. Flair hè statu scunfittu da Lynch in modu drammaticu.

Becky Lynch è Charlotte Flair à Survivor Series 2021

Un emutivu Campione di Raw Women hà parlatu di i mumenti di vittoria dopu a partita.

“Per vede da induve venemu à induve simu avà … è l’odiu quì, sapete chì l’odiu esce da quì è hè cusì tristu”, disse Lynch. “Hè qualcunu chì aghju amatu tantu chì aghju fiducia in a mo vita. Avemu passatu tuttu inseme. Semu quasi morti in un incidente di vittura inseme è quantu ci disprezzemu l’un l’altru avà … vulia solu strapparla fora. “

Charlotte Flair à a WWE Survivor Series 2021

Intantu, a WWE hà celebratu u 25th anniversariu di u debut di The Rock chì hè ghjuntu in Survivor Series in 1996. U spettaculu hè statu pienu di flashbacks di alcuni di i più grandi mumenti in a carriera di The Rock, cumprese l’ultima apparizione chì hà fattu in WWE – in 2019 quandu ellu è Lynch hà mandatu u rè Corbin fora di u ring.

I fans cantarianu u nome di u Rock in punti durante u spettaculu, ma u “Brahma Bull” ùn hè micca apparsu per mette a smackdown à nimu.

In quantu à a supremazia di a marca, Raw hà vintu cinque partite.

CLICCA QUI PER SCARICARE L’APP FOX NEWS

Eccu cumu sò andati i risultati.

  • Shinsuke Nakamura batte Damian Priest via DQ.
  • Becky Lynch batte. Charlotte Flair via pinfall.
  • Team Raw (Seth Rollins è Finn Balor, Kevin Owens. Bobby Lashley. Austin Theory). Smackdown Team (Drew McIntyre è Jeff Hardy), via eliminazione
  • Omos hà vintu in a battaglia reale di 25 omi.
  • RK Bro def. Pinfall: L’Usu
  • Raw Team (Bianca Belair è Rhea Ripley), def. Smackdown (Sasha Banks è Shayna baszler), Shotzi, Natalya è Toni Storm) eliminati.
  • Roman Reigns def. Big E via pinfall.

U prossimu pay-per view di a WWE serà u 1 di ghjennaghju di u 2022. NXT presenta WarGames u 5 di dicembre.